• Ik haat mezelf.
    Niemand accepteert mij. Iedereen zegt dat ik dik en lelijk ben. Ik voel me ook niet goed in mijn vel. Ik ben ook vaak duizelig, en heb constant veranderingen in mijn emoties.

    Niemand om me heen begrijpt hoe kut ik me iedere dag voel.
    Ik wil beginnen met snijden, maar durf het niet..

    De ene keer wil ik dood, de andere keer word ik er gek van! Ik denk IEDERE dag na over de dood, en word (geestelijk) moe daar door.

    Ik verberg mijn gevoelens altijd. Als iemand zegt dat ik waardeloos ben, doet het super veel pijn. Maar ik glimlach dan gewoon, en doe alsof alles goed gaat..

    Maar s'avonds huil ik mezelf in slaap.

    Ik voel me echt fucking raar..Als ik naar mezelf in de spiegel kijk, denk ik: Ben ik dit echt? Nee. Dat kan niet..Het voelt alsof ik tussen leven en dood inzit!
    Sorry ik verspring veel van het onderwerp..

    Help me ):

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    WAAROM wordt deze bullshit gebumpt.


    I live for the applause, you will die for it.

    DarkSavior schreef:
    (...)Serieus dude? Twee keer? Serieus?

    Hoezo twee keer?
    Waarom word dit topic eigenlijk gebumpt? The fuck :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hoezo twee keer?
    Waarom word dit topic eigenlijk gebumpt? The fuck :/
    Die kerel had daarvoor ook al eens gebumpt en daar had ik toen ook al wat over gezegt. Daarom ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Die kerel had daarvoor ook al eens gebumpt en daar had ik toen ook al wat over gezegt. Daarom ;p

    Ooh, ja, lol. Ik kwam daar later ook pas achter xd. Maar diegene heeft dat weer verwijderd daarnet. Wat zoiezo dom is, want jij hebt die reactie gequote, dus dan kun je het alsnog zien xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ooh, ja, lol. Ik kwam daar later ook pas achter xd. Maar diegene heeft dat weer verwijderd daarnet. Wat zoiezo dom is, want jij hebt die reactie gequote, dus dan kun je het alsnog zien xd.
    Sommige mensen zijn niet zo slim :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Sommige mensen zijn niet zo slim :Y)


    (Nevermind. Don't judge.)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 12:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P

    Wat is dit voor dreigement :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P



    hoogbegaafd zijn hoeft niet meteen te betekenen dat je je altijd even slim gedraagt...

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:31 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P

    Fijn. Want nu iedereen weet dat je hoogbegaafd bent staan ze allemaal aan jouw kant. (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P


    Proficiat, hier heb j'n koekje.

    OT: Ik heb hier ook serieus op gereageerd... Damn you Irishsnow en je aandachtstopics -.-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 18:03 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P

    Wauw, geweldig. Wat ga je met die hoogbegaafdheid doen, iemand mentaal meppen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uhm... Okeeee.... Serieus?
    Ik wil alleen ff zeggen dat je me niet zo hoeft te beledigen. Dus ik zeg daarbij dat het niet waar is. Is daar iets verkeerd aan?:O
    Oh ja, bedankt voor het koekje.
    Overigens, ik haalde de eerste opmerking alleen maar weg omdat dat zo'n doorsnee advies is en ik er anders op in wilde gaan
    Ooit het programma 'Catfish' gekeken? Al die mensen zaten ze faken, maar ze hadden wel problemen of een deel was waar.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 18:10 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je ben niet waardeloos geloof me, en mensen die zeggen dat je dik of lelijk bent niet geloven hoe moeilijk het ook is. Ik weet hoe je voelt ik heb namelijk het zelfde. Zelf ga ik naar een psycholoog om er over te praten, en quizlet helpt mij enorm. Mensen oordelen niet voor ze je kennen en je kunt gewoon altijd je zelf zijn en gevoelens uiten. En alsjeblieft snijd je zelf niet dat lost niks op, en het is het niet waard om het te doen. Blijf sterk en geloof in je zelf (ik weet laatste is moeilijk vooral in begin.) maar echt je bent prachtig zoals je bent dat geloof ik echt, en je lijkt me lief meisje. Als je wilt kun je met mij praten.

    Aardbeigast schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeggen want ik ken dit soort verhalen en wat er vaak achter zit en ik ga niet in op het neppe probleem maar op het echte dat er achter zit. En trouwens, ik ben hoogbegaafd, dus ik zou maar niet te veel zeggen als ik jou was hoor.:P


    Hoogbegaafd zegt niks ;), want het is niet zo dat mensen nu opeens je kant kiezen omdat je hoogbegaafd bent, mensen hier proberen elkaar te helpen en misschien is het wel waar wat ze zegt? hoe weet jij dat het nep is? Straks is dit wel allemaal echt, daar aangedacht dat het misschien allemaal wel echt is en ze hier echt mee zit? En sommige mensen in Catfish zijn wel wie ze zijn want ken een aflevering waar ze wel gewoon eerlijk zijn geweest ;).

    IK VERDEDIG MIJZELF ALLEEN en ik zeg niks over of het echt is of nep, ik weet alleen wel dat diegene hoogstwaarschijnlijk een probleem heeft.
    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mij dom noemen dus ja, natuurlijk word ik dan boos wat verwacht je van me?
    En ik wil niemand buitensluiten of beledigen ik wil alleen laten merken dat het niet waar is. Overigens, niemand is dom.

    Dus ook ik niet

    Sorry

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 10:32 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…