• Weeeeeell... Qua vorm ben ik niet zo tevreden. Qua kleur wel. ^^ Thoughts? (:

    Atleast her hair isn't a mess. Kinda.

    Ook al lijkt ze niet zo heel erg op de originele foto, toch vond ik het heel leuk om te doen. Ik denk dat ik verliefd ben op mijn nieuwe kleurpotloden. They're so awesome.


    help

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik heb Derwent ColourSoft en die zijn ook super nice! (: Alleen ik moet weer eens vaker gaan tekenen, heb het heel lang niet gedaan en mis het ontzettend, plus nu je het zo over die potloden hebt bedacht ik me dat ik ze ook nog had. Super zonde dat ik ze niet gebruik dus. :l

    Maar ik vind je tekening wel gaaf, ze heeft zo'n droge uitdrukking en de kleur van die ogen is super mooi en staat mooi in contrast met die rode kleur van haar mond (:


    Hahaha. :'D Ik ken eigenlijk niet veel van kleurpotloden, heb voor aquarel altijd al hetzelfde merk gebruikt en de kleurpotloden die ik voor school heb zijn denk ik een allegaartje van Steadler en Bruynzeel, maar die zijn ook niet voor artistieke doeleinden, haha. :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Hahaha. :'D Ik ken eigenlijk niet veel van kleurpotloden, heb voor aquarel altijd al hetzelfde merk gebruikt en de kleurpotloden die ik voor school heb zijn denk ik een allegaartje van Steadler en Bruynzeel, maar die zijn ook niet voor artistieke doeleinden, haha. :')


    Ik dacht altijd dat aquarelpotloden voor het aquareleren waren? Moet je ze dan niet natmaken oid? Ohja, weet jij fijn tekenpapier met een fijne structuur? Wat een vragen, wat een vragen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik dacht altijd dat aquarelpotloden voor het aquareleren waren? Moet je ze dan niet natmaken oid? Ohja, weet jij fijn tekenpapier met een fijne structuur? Wat een vragen, wat een vragen :Y)


    Aquarelpotloden kan je ook als gewone potloden gebruiken, hoor. :')

    Ehm, weet ik niet echt... Mijn schetsboek waar deze tekening in staat komt van Dille en Kamille, maar ik heb hem gewoon gekocht omdat ik hem leuk vond, er stond niet precies iets op van korrel ofzo, maar hij is A4.

    Voor grote tekeningen gebruiken de meesten Gallery, maar daar heb je ook verschillende groottes en korreldiktes in. Ik gebruik momenteel Steinbach van 270x360 mm, maar ik kan de korreldikte nergens vinden... Sorry! :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Allebei mijn zussen zijn ook artistiek, dus het ligt hier vol van het tekengerief. Ah wel, als je het echtechtecht wilt en je weet zeker dat je het veel gaat gebruiken, is het wel de moeite. :3

    @de rest: Y'all too sweet. ^^ Thank you!



    Naja, ik kan me niet zo goed voorstellen om te doen (: Komt misschien omdat wij het hier thuis best krap hebben en we al moeite moeten doen met boodschappen doen/huis betalen. Dan houden we vrijwel niets over :') Dan zie ik mezelf gewoon niet zoveel geld uitgeven aan potloden (: Vandaar dat ik een beetje in shock was toen ik dat bedrag zag haha.

    Alhoewel het wel echt heel mooi moet zijn om te hebben. Zou het wel willen, maar zit er niet in helaas. Maar ik wel graag meer willen zien ervan! Die kleuren lijken me wel mooi in een meer realistische stijl (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:45 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    (...)


    Naja, ik kan me niet zo goed voorstellen om te doen (: Komt misschien omdat wij het hier thuis best krap hebben en we al moeite moeten doen met boodschappen doen/huis betalen. Dan houden we vrijwel niets over :') Dan zie ik mezelf gewoon niet zoveel geld uitgeven aan potloden (: Vandaar dat ik een beetje in shock was toen ik dat bedrag zag haha.

    Alhoewel het wel echt heel mooi moet zijn om te hebben. Zou het wel willen, maar zit er niet in helaas. Maar ik wel graag meer willen zien ervan! Die kleuren lijken me wel mooi in een meer realistische stijl (:


    Oh, I'm sorry. :/ Snap ik wel dan, haha. :') Misschien komt het er ook wel van. ;D Ik bedoel, heb er zelf voor betaald, dusja. :')

    Ik heb ze nog niet zo heel lang, trouwens en ik heb momenteel ook niet alle tijd van de wereld om te tekenen, wat wel jammer is. :/ Maar ik zit nu een beetje van alles te experimenteren. :3 Denk alleen dat het wat meer ervaring - voor mij dan toch - nodig heeft om een realistische tekening helemaal uit te werken, maar ik probeer het wel. :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Aquarelpotloden kan je ook als gewone potloden gebruiken, hoor. :')

    Ehm, weet ik niet echt... Mijn schetsboek waar deze tekening in staat komt van Dille en Kamille, maar ik heb hem gewoon gekocht omdat ik hem leuk vond, er stond niet precies iets op van korrel ofzo, maar hij is A4.

    Voor grote tekeningen gebruiken de meesten Gallery, maar daar heb je ook verschillende groottes en korreldiktes in. Ik gebruik momenteel Steinbach van 270x360 mm, maar ik kan de korreldikte nergens vinden... Sorry! :')


    Korreldikten hmm.. Zo heet dat dus, want die potloden die ik heb zijn prachtig en fijn om te blenden of om verschillende lagen mee op te bouwen, maar dan wil ik ook goed papier. Diegene die ik nu heb is zeg maar te grof, beetje hetzelfde effect als wanneer er bv een kruimel onder je tekening ligt :p maar dankje, misschien dat ik ook eens aquarelpotloden ga testen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Korreldikten hmm.. Zo heet dat dus, want die potloden die ik heb zijn prachtig en fijn om te blenden of om verschillende lagen mee op te bouwen, maar dan wil ik ook goed papier. Diegene die ik nu heb is zeg maar te grof, beetje hetzelfde effect als wanneer er bv een kruimel onder je tekening ligt :p maar dankje, misschien dat ik ook eens aquarelpotloden ga testen.


    Happy to help. (: En ik denk dat aquarelpotloden sowieso zachter zijn dan andere... I'm not sure, tho. Soms vind ik van die grove korreldikte echt leuk, maar om te blenden is het niet zo handig, nee, haha. :')


    help