Fullmetal schreef:
(...)
I'm in love with them. ^^
@Marshall: Ik raad ze je zeker aan. Het is echt zijn geld waard. Het zijn er tachtig en ik heb er 160 euro voor betaald, maar die vent was supervriendelijk, dus heeft hij me vijf euro korting gegeven, haha. :'D En het handige is dat je ze apart kunt bijkopen - hier toch - als er één op is of gebroken. En ze geven ook vrijwel meteen kleur af, dus het is echt handig om te mengen. Als je graag met veel diepte werkt, zijn deze echt perfect. Ik heb echt enorm getwijfeld voordat ik ze kocht, omdat ik echt graag professionele kleurpotloden wilde, maar aan de andere kant waren ze ook superduur. Mama heeft me dan uiteindelijk overgehaald en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft, want ik ben er zeker van dat ik ze nog heel lang en heel veel ga gebruiken.
Woooow, dat is echt ongelooflijk duur :o
Ikzelf hou ook echt heel veel van tekenen en denk ook wel dat ik er goed in ben, maar zoveel geld zou ik er nu echt nooit voor uitgeven. Ik vind het altijd wel een uitdaging om het met minder professionele materialen toch mooi en professioneel eruit te laten zien.
Maar in ieder geval, ik moet zeggen dat de kleuren inderdaad wel mooi zijn. Zeker dat blauw!
The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom