Marshall schreef:
(...)
Oh, cool een tekenschool. Hoe bevalt het je? Ik wil dat ook hehe, ik ben altijd wel voor in om mn tekenkunsten te verbeteren :'). Mja, geld. Ik heb alles vooral mezelf geleerd vanaf ik jong was, maar ik wil het ook wel 's van een professioneel iemand weet je. Dat geeft een wat beter/volledig gevoel, om het zo maar te zeggen.
Ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen, maar als ik het al negen jaar doe, is het best wel duidelijk, niet? :'D Alleen viel vorig jaar tegen omdat mijn leerkracht verschrikkelijk was. Oh well. De andere jaren en dit jaar zijn altijd al leuk geweest.
Blancefloer schreef:
(...)
Woooow, dat is echt ongelooflijk duur :o
Ikzelf hou ook echt heel veel van tekenen en denk ook wel dat ik er goed in ben, maar zoveel geld zou ik er nu echt nooit voor uitgeven. Ik vind het altijd wel een uitdaging om het met minder professionele materialen toch mooi en professioneel eruit te laten zien.
Maar in ieder geval, ik moet zeggen dat de kleuren inderdaad wel mooi zijn. Zeker dat blauw!
Allebei mijn zussen zijn ook artistiek, dus het ligt hier vol van het tekengerief. Ah wel, als je het echtechtecht wilt en je weet zeker dat je het veel gaat gebruiken, is het wel de moeite.
@de rest: Y'all too sweet. ^^ Thank you!
'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)