• Weeeeeell... Qua vorm ben ik niet zo tevreden. Qua kleur wel. ^^ Thoughts? (:

    Atleast her hair isn't a mess. Kinda.

    Ook al lijkt ze niet zo heel erg op de originele foto, toch vond ik het heel leuk om te doen. Ik denk dat ik verliefd ben op mijn nieuwe kleurpotloden. They're so awesome.


    help

    Heel mooi c;


    26 - 02 - '16

    Bedankt iedereen. ^^


    help

    Pritteh, as usual!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Pritteh, as usual!


    Says the big Talent with a capital T.


    help

    Welke kleurpotloden gebruik je dan? Gewone?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Welke kleurpotloden gebruik je dan? Gewone?


    Aquarel - niet dat dat er veel toe doet, maar gewoon voor de volledigheid -, supracolor soft van Caran D'Ache.

    Ik heb er genoeg voor mogen betalen. :'D


    help

    Oh, wauw, die tekening is echt mooi geworden!
    Knap hoe je dat met die kleurpotloden doet :')


    Stenenlikker

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Aquarel - niet dat dat er veel toe doet, maar gewoon voor de volledigheid -, supracolor soft van Caran D'Ache.

    Ik heb er genoeg voor mogen betalen. :'D

    Aaaah, nice. Die zou ik ook graag willen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delahaye schreef:
    Oh, wauw, die tekening is echt mooi geworden!
    Knap hoe je dat met die kleurpotloden doet :')


    I'm in love with them. ^^

    @Marshall: Ik raad ze je zeker aan. Het is echt zijn geld waard. Het zijn er tachtig en ik heb er 160 euro voor betaald, maar die vent was supervriendelijk, dus heeft hij me vijf euro korting gegeven, haha. :'D En het handige is dat je ze apart kunt bijkopen - hier toch - als er één op is of gebroken. En ze geven ook vrijwel meteen kleur af, dus het is echt handig om te mengen. Als je graag met veel diepte werkt, zijn deze echt perfect. :3 Ik heb echt enorm getwijfeld voordat ik ze kocht, omdat ik echt graag professionele kleurpotloden wilde, maar aan de andere kant waren ze ook superduur. Mama heeft me dan uiteindelijk overgehaald en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft, want ik ben er zeker van dat ik ze nog heel lang en heel veel ga gebruiken. :3


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    I'm in love with them. ^^

    @Marshall: Ik raad ze je zeker aan. Het is echt zijn geld waard. Het zijn er tachtig en ik heb er 160 euro voor betaald, maar die vent was supervriendelijk, dus heeft hij me vijf euro korting gegeven, haha. :'D En het handige is dat je ze apart kunt bijkopen - hier toch - als er één op is of gebroken. En ze geven ook vrijwel meteen kleur af, dus het is echt handig om te mengen. Als je graag met veel diepte werkt, zijn deze echt perfect. :3 Ik heb echt enorm getwijfeld voordat ik ze kocht, omdat ik echt graag professionele kleurpotloden wilde, maar aan de andere kant waren ze ook superduur. Mama heeft me dan uiteindelijk overgehaald en ik ben blij dat ze dat gedaan heeft, want ik ben er zeker van dat ik ze nog heel lang en heel veel ga gebruiken. :3

    Oh ja, dat weet ik wel. Ik heb er zelf ook een paar, maar ik koop ze altijd apart zeg maar. Ze zijn inderdaad erg duur, maar zeker het geld waard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh ja, dat weet ik wel. Ik heb er zelf ook een paar, maar ik koop ze altijd apart zeg maar. Ze zijn inderdaad erg duur, maar zeker het geld waard.


    Oh dat wist ik niet, haha. :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Oh dat wist ik niet, haha. :')

    Dat ik dat al wist of dat je ze ook apart kon kopen? :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Dat ik dat al wist of dat je ze ook apart kon kopen? :').


    Dat jij dat al wist, haha. :')


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Dat jij dat al wist, haha. :')

    Oh, nouja kon jij ook niet weten ;p. Lol. Maar ik teken wel wat langer dan vandaag, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh, nouja kon jij ook niet weten ;p. Lol. Maar ik teken wel wat langer dan vandaag, hehe.


    Hahaha. :'D Ik doe nu mijn negende jaar tekenschool, maar ik heb altijd al graag getekend toen ik klein was - niet dat ik dat meetel, maar okay. :')


    help