• Hee allemaal,

    Ik wil heel graag een nieuwe telefoon, maar ik twijfel. Heb nu een Samsung Galaxy S Advance maar na 1 jaar begint deze al wat kuren te vertonen (terwijl dat hij zo'n 350eu kostte!) Wel vind ik android heel chill, je kunt je beginscherm veel meer personaliseren enzo. Toch twijfel ik of ik ga overstappen naar de iPhone 5s. Wel duur, maar gaat wel langer mee en is stabieler qua vastlopen etc etc. Wat zouden jullie doen?

    Xx Riss

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 8:47 ]


    SHABOOYA

    Ik zou voor Iphone gaan - Samsung werkt zwaar op mijn zenuwen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben echt anti Apple. Ik vind iOS een lelijk systeem, Android is veel beter. Het enigste leuk aan een iPhone zijn de emoij smileys die je met Samsung niet kan gebruiken.
    En ik heb mijn Galaxy SII Plus ook al 1 jaar, maar nog nooit problemen mee gehad.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben anti I-Phone en Apple al smaken die wel lekker :3 Het is achterlijk duur en je moet voor veel dingen betalen waar je bij andere providers/merken niets voor hoeft te betalen.
    Ik zou zeggen; kies lekker Samsung. ;)
    Heb ik zelf ook al jaren, ben erg tevreden met het merk en heb er nooit problemen mee

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bootin schreef:
    Ik zou voor Iphone gaan - Samsung werkt zwaar op mijn zenuwen.

    Apple heeft goede, gebruiksvriendelijke software, maar vreselijke hardware en slechte updates waarmee áltijd iets mis is. De prijs/kwaliteit verhouding is echt niet goed. Daarbij moet je ook betalen voor de Apps, terwijl dit bij Android niet zo is. Android is echter een tikkeltje minder mooi en iets minder gebruiksvriendelijker. Zelf vind ik Samsung ook redelijk duur voor wat je krijgt, al is de hardware veel beter dan Apple en gaat het langer mee, en zou ik voor een Huawai of Sony Xperia gaan.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb zelf al bijna 2 jaar een Samsung die nog steeds prima werkt en waar ik heel erg tevreden over ben. Een IPhone heb ik nog nooit gehad, dus daar kan ik helaas niks over zeggen, maar ik hoor vrienden met een IPhone vaker klagen over het feit dat hun telefoon kuren heeft dan vrienden met een Samsung, al kan dat natuurlijk ook toeval zijn.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Reid schreef:
    Persoonlijk zou ik geen iPhone nemen, maar dat is gewoon omdat ik ze echt belachelijk duur vind.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apple is rotzooi. :)
    Samsung dus!


    nothing is true, everything is permitted.

    PapiIlon schreef:
    Ik heb iets tegen iPhones, geen idee waarom. Misschien omdat ik de prijs belachelijk hoog vind in vergelijking met de kwaliteit of omdat iedereen het gebruikt omdat het 'in' is, maar goed, ik zou dus de Samsung nemen. :'D


    Haha ik ook! En omdat ik totaal niet overweg kan met iTunes en toch muziek op m'n tel wil hebben. Daarbij heb ik bijna altijd al een Samsung gehad en die bevalt me eerlijk gezegd prima (nog nooit problemen mee gehad).