Midori schreef:
Ff wat vraagjes :
Met wie kijken jullie anime ??
Ik zelf meestal alleen maar ook wel eens met een vriendin of mijn neef
Verder wat is jullie eerste anime ??
Mijne fruit basket vanwege dat ik eerste de manga las en toen vond ik de anime
Wie is jullie favoriete character ?
Heel veel haha niet echt een favo. Maar als ik een van de vele moet noemen haruhi van ouran high school host club omdat ik haar gewoon geniaal vind net al veel te veel ander characters
En wie is jullie favoriete voice actor ?
Ook heel veel sommige alleen voor een bepaald character en ander zoals
Nobuhiko Okamoto omdat hij meerdere van mijn favoriete characters in spreek waar onder bv: Usui - kaichou maid-sama
Hmm ik kijk meestal alleen, behalve op vrijdagavond, dan kijk ik met vrienden anime
Doet me eraan herinneren dat we High school of the dead nog af moeten kijken! xd Geweldige anime, zeker een 10 waard
MIjn eerste anime was eigenlijk een vrij korte serie, namelijk Naruto
Hahah, okeey maar dat was serieus mijn aller eerste anime. Geweldig begin xd
MIjn favoriete personage hmm...
Daar zijn er meer van.
-Tomoya Okazaki (Clannad)
- Iwasawa Masami (Angel Beats!)
- Lelouch Lamberouge (Code Geass)
- Obito Uchiha (Naruto)
- Itachi Uchiha Naruto)
- Hatake Kakashi (Naruto)
- Nana Osaki (NANA)
- L Lawliet (Death Note)
- Hiro Hirono (Ef: tale of memories)
- Yuu Shimura (Ef: tale of melodies/memories)
- En tot slot Yui (Angel Beats)
Niet helemaal in volgorde xd
Favoriete voice actors... hmmm..
Iklet daar weleens op, maar vaak ben ik al snel tevreden als een voice actor bij het personage past.
Ik vind bijvoorbeeld de voice actor van Tomoya heel goed, omdat het hem precies omschrijft de stem.
Ook ben ik erg fan van de voice actor van Lelouch xd Die heeft net dat beetje destructieve, maar ook dat zachtaardige in de stem van onschuld dat nodig is voor zijn personage. Iwasawa vond ik ook heel erg goed, omdat ze echt die grauwe stem heeft net als Yui meer dat kinderlijke popster stem heeft
Ik heb niet echt een voorkeur denk ik zo
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.