• Ik vroeg me af of hier ook gamers zijn?
    Zo ja, waar speel je het liefste op en wat zijn je favoriete spellen?

    Persoonlijk houd ik van mijn Xbox 360, mijn vriend heeft vorige week de Xbox One gekocht en wanneer er wat meer spellen zijn denk ik dat we daar ook iets meer op zullen spelen haha. Mijn favoriete spellen zijn Call of Duty, Fallout (New Vegas & 3), Diablo II op de computer en III op console.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    HaIcyon schreef:
    Ik speel op de PlayStation 3.

    Beyond: Two Souls & Call of Duty. Ik heb ook nog The Last of Us, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

    Oooo, DOEN. Die game is zó goed! :Y)
    Ik speel deze game ook en ik ben er echt verslaafd aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Playstation 3.
    Call of Duty Ghost en de gewone Call of Duty.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Xbox 360 heb ik ook x'D Ik speel er niet zo vaak op, want m'n vader irriteert zich aan hoe ik speel: Luidruchtig :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    (...)Je krijgt IP als je speelt. Dan kan veel zijn als je goed speelt en wint en dat kan weinig zijn als je slecht speelt en verliest. Met die IP kan je champions kopen. Nu is het wel zo dat je het uiterlijk van je champ kan veranderen, dit betaal je met RP. RP is betalend, maar redelijk schappelijk van prijs. Zo kan je voor 5 EUR al RP kopen. Het is ook mogelijk om via RP champions te kopen.

    Ah zo. Welke champions zijn gratis dan? En welke moet je kopen?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Ah zo. Welke champions zijn gratis dan? En welke moet je kopen?
    Ze zijn allemaal gratis. Maar je hebt gewoon de mogelijkheid om ook voor je champs te betalen, want zo heb je ze sneller.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ze zijn allemaal gratis. Maar je hebt gewoon de mogelijkheid om ook voor je champs te betalen, want zo heb je ze sneller.


    Gewoon downloaden die hap :Y) Echt een leuk spel!
    Het spel is gewoon helemaal gratis om te spelen!
    Alleen als je er voor betaalt heb je bij dingetjes, bijv je champ is dan mooier.
    Maar verder verandert er niks. Als je er mee begint is het wel heel makkelijk om te snappen denk ik.

    PS3, PSvita, PS4, PSP en PC. Op dit moment speel ik Assassins Creed 4, Killzone Shadowfall (beide op ps4) en Rome total war 2 (PC)

    Is een algemeen topic met gamenamen een idee? Dus PSN namen en Xbox live gamertags en dergelijke 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Sims en Farmeville vooral.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 0:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Sims en Farmeville vooral.


    Same kan niet wachten tot de sims 4


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pc: Sims maar mijn ultieme spel is GuildWars
    Nintendo ds: pokemon


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    momenteel;
    League of Legends
    Assasins Creed 3 (cracked 4 is on it's way ^^)
    Smite

    ^^
    - dr was al een soort gelijk topic toch ? ;x - link


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik speel het liefst ook op de xBox en dan vooral Splinter Cell Blacklist, Gears of War, Call of Duty en Rainbow Six Vegas 2.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deilia schreef:
    (...)

    Same kan niet wachten tot de sims 4


    Same here, de screenshots die ik heb gezien zijn echt wonderful.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Same here, de screenshots die ik heb gezien zijn echt wonderful.


    Ja klopt !


    Spoiler alert: you will save yourself

    -> Hier is al een algemeen topic voor: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154367


    I am an idiot, I move.