• Ik vroeg me af of hier ook gamers zijn?
    Zo ja, waar speel je het liefste op en wat zijn je favoriete spellen?

    Persoonlijk houd ik van mijn Xbox 360, mijn vriend heeft vorige week de Xbox One gekocht en wanneer er wat meer spellen zijn denk ik dat we daar ook iets meer op zullen spelen haha. Mijn favoriete spellen zijn Call of Duty, Fallout (New Vegas & 3), Diablo II op de computer en III op console.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Loveless schreef:
    (...)
    Don't get me started on Skyrim :O Ik sta te springen om Elder Scrolls Online te spelen, nog maar even!


    Ik ben dat begin echt beu gespeeld omdat ik het altijd opnieuw moet doen als ik een nieuw personage wil. Maar ik heb het nog steeds niet uit. Net toen ik in Sovngarde was om naar Alduin te gaan crashte mijn pc en boem. Kon ik weer opnieuw beginnen. Elder Scrolls Online kijkt me ook vet, maar ik wil ook nog Dawnguard spelen. 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Is Diablo niet dat spel dat keihard op Dota lijkt?


    Has no one told you she's not breathing?

    Avarosa schreef:
    (...)Je weet toch dat het spel gratis is, of niet?

    Is League of Legends gratis? :o


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Is League of Legends gratis? :o
    Ja. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik speel van alles wat, maar liefst op de computer.

    Ik heb niet echt voorkeuren speel nu ook niet echt spellen meer, maar ik deed veel zoo tycoon en sims


    Vampire + Servant = Servamp

    Hector schreef:
    (...)

    Ik ben dat begin echt beu gespeeld omdat ik het altijd opnieuw moet doen als ik een nieuw personage wil. Maar ik heb het nog steeds niet uit. Net toen ik in Sovngarde was om naar Alduin te gaan crashte mijn pc en boem. Kon ik weer opnieuw beginnen. Elder Scrolls Online kijkt me ook vet, maar ik wil ook nog Dawnguard spelen. 8D

    Ik ken het, het is zo langzaam op het eerste gedeelte. Ik ben laatst ook opnieuw begonnen maar ben niet meer verder gegaan.Heb het nog niet uitgespeeld maar mijn vader (hardcore-skyrim liefhebber) heeft alles uitgespeeld, ook Dawnguard. Alle missies, alle skills, alles wat er mogelijk is haha! Wij spelen wel op xbox, ik heb Morrowind wel op de pc maar ben er niet erg ver op gekomen haha. :D

    LaJoie schreef:
    Is Diablo niet dat spel dat keihard op Dota lijkt?

    Dota heb ik nooit gespeeld -shame shame- Maar ja, het lijkt wel op elkaar.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Is League of Legends gratis? :o

    Ik was dus niet de enige :3

    Naja League of legends haha. Ik speel eigenlijk alleen dat spel. En een spel die op World of warcraft lijk. Ik zou wel een playstation willen kopen, maar ik denk dat ik er uiteindelijk toch niet genoeg tijd voor heb. Dusja.

    Avarosa schreef:
    (...)Ja. (bloos)

    Wat kost er dan wel geld?


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Wat kost er dan wel geld?
    Je krijgt IP als je speelt. Dan kan veel zijn als je goed speelt en wint en dat kan weinig zijn als je slecht speelt en verliest. Met die IP kan je champions kopen. Nu is het wel zo dat je het uiterlijk van je champ kan veranderen, dit betaal je met RP. RP is betalend, maar redelijk schappelijk van prijs. Zo kan je voor 5 EUR al RP kopen. Het is ook mogelijk om via RP champions te kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik speel meestal op mijn ps3, vooral assassin's creed en heavy rain


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb een xbox 360 met Assassin's Creed en Naruto, voor kerst ga ik GTA5 vragen en mijn DS met Pokemon X. Die speel ik 't meest. <:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    3DS en Wii,

    Ik speel graag simpele niet zo gewelddadige standaard games zoals Mario Bros.


    ©1998

    Ik game altijd op mijn laptop, want dat vind ik een heeeel stuk fijner. Wat ik game veranderd elke keer weer. De ene keer speel ik me kapot op Skyrim, de andere keer ga ik los in Minecraft, hahaha.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 20:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.