• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn hebben het nu echt verpest. Zowel bij familie, vrienden, en in de liefde. Zelfs de band heeft het niet overleeft, maar ondanks dat zijn ze toch nog vrienden. Ze hebben alleen elkaar nog. Daarom besluiten ze om opnieuw te beginnen, zowel in een andere stad, als op een andere school. En als ze denken da het ze gelukt is, dreigt alles dan toch mis te gaan? Maken ze the same mistakes? En dreigt hun vriendschap ook uit elkaar te vallen?




    Rollen:

    De jongens:
    -Harry Edward Styles: Petals
    -Niall James Horan: Liked
    -Zayn Javadd Malik: Schuld
    -Louis William Tomlinson: Phantasie.
    -Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    -Jeanne Maria Lively: Daddario
    -Nicole Marie Smith: JustLovegood
    -Jessie Rose Parker: xZiall
    -Mylène Nicoletta Campbell: xMeCrazyMofo
    -Allison Cecilia Evers: Candira

    Extra rollen:
    - Daxton George Vaughn Pathogems

    De regels.
    -Geen oneliners.
    -Alleen je eigen rol besturen.
    -Alleen Kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan, tenzij er toestemming gegeven is.
    -Ideeën zijn altijd welkom.
    -Niemand uitschelden of buitensluiten.
    -Zeg het even als je voor een tijdje niet kunt reageren.
    -Nieuwe usernames graag doorgeven.
    -Minimaal 150 woorden per post.
    -Het liefst zowieso 1x per 2 dagen een stukje posten, tenzij je een reden hebt.
    -OOC tussen haakjes () {} []
    -Max. 3 rollen per persoon.


    Het begin.
    De jongens zijn net met z'n allen verhuisd naar een nieuwe start, om opnieuw te beginnen met hun leven, en om de fouten uit het verleden te proberen te vergeten, en moeten zich die middag melden bij hun nieuwe school, waar ze gaan studeren. De meisjes gaan daarin tegen weer een saaie dag studeren tegemoet.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 13:45 ]


    How far is far

    (MT)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [MT]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    (MT)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Mijn Topicaz]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [MT]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn Topics

    [Mijn topics, ik ga eerst aan mijn surprise werken, maar daarna ga ik reageren]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (mijn topics)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [MT]

    Mylène Nicoletta Campbell

    'Nola, Lola, zometeen komt Pip. Die brengt jullie naar school, oké?' vraag ik voorzichtig aan de tweeling. Ze zuchten. 'Mylène, we zijn twaalf. We zitten op de middelbare, weet je wel?' protesteert Lola. 'Ja! En we hebben ook geen oppas nodig!' voegt Nola eraantoe.
    'Oké…' verzucht ik dan maar. Ik moet eens gaan beseffen dat kleine meisjes ook groot worden. Zelfs Lola en Nola gaan de volwassen wereld nu in. 'Nog één dag.' beloof ik de tweeling, 'Want nu kan ik Pip niet meer afzeggen.' Lola en Nola knikken. 'Één dag.' zeggen ze tegelijk. 'Ga jij nou maar naar school. Doei Myl!'
    Even later rijd ik rustig over straat. Hier is het verkeer wat minder druk, maar dat kunnen we over de mensen niet zeggen. Bij mij op school zitten er erg leuke meiden, met wie ik goed kan opschieten. Tenminste, dat hoop ik. Het eind van mijn eerste jaar studeren komt eraan. Dan heb ik me één heel jaar lang beziggehouden met journalistiek, want dat wil ik later worden. Of danseres… Daar twijfel ik nog over. En zingen vind ik ook wel erg leuk… Nou ja, nog genoeg tijd om over na te denken!
    Ik cross naar de school. Hoewel ik dol ben op de studie die ik doe, is het studeren zelf nogal vermoeiend. Binnenkort waren de tentamens en daar moest ik nog héél hard voor oefenen. Ik zet mijn fiets ergens neer en ga maar een beetje rondlopen, wachtend op de anderen.


    [Cat komt zo]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Allison Cecilia Evers
    Het was nu een paar maanden geleden, een paar maanden toen haar man overleed. Het was verschrikkelijk, ze had vrij gekregen van school om de verwerkingsproses heen te werken, maar zoiets kan je niet volledig verwerken. Nog steeds bonste het in haar hoofd, die ongeluk. Haar zoontje Jake was net één jaar, jammer genoeg had haar man het niet kunnen meemaken. De ballonen, de taart de vele cadeaus die haar zoontje kreeg van familie en vrienden. Door haar zoontje is ze juist niet in depresieveteit gekomen, door haar zoontje bleef ze doorgaan. Ze moest wel.
    Vandaag moest ze weer naar school, ze ging gewoon naar een normale school als iedereen. Toen ze jong was, was het wel anders geweest. Nu niet meer.
    Ze hoorde haar zoontje spelen op de grond, ze hoorde een piep van haar horloge afkomen, het was tijd om naar school te gaan. Chantal is de vaste oppas van Jake en is ook degene die hem naar de kinderdag verblijf bracht en weer op zou halen. Gelukkig verdiende ze zelf genoeg geld om Chantal te betalen, ook al zegt Chantal dat hoeft niet, toch betaalde ze haar iedere keer weer. Want zo hoort het gewoon.
    ''Jake, mama moet gaan" zei ze. Jake begon meteen te huilen en ze liep naar het gejank toe en tilde haar zoontje op. "Rustig, mama gaat naar school en tante Chantal komt je ophalen" zei ze. Toen ze het had gezegd hoorde ze de bel en liep er naar toe. "Wie is het?" vroeg ze eerst. Ze hoorde debekende stem van Chantal en Jake was ook weer blij en was niet meer aan het huilen. Ze liet Chantal binnen en gaf een kus aan haar zoontje en gaf haar zoontje aan Chantal. "Je weet wat je moet doen" zei ze tegen haar. Als bevesteging hoorde ze een ja van Chantal.
    Chantal deed de tas om haar schouder en ze gaf ook haar blindegeleidestok en ze klapte het uitelkaar. "Je moet echt een hulphond hebben" zei Chantal tegen haar. Allison zuchtte en schudde haar hoofd. "Nee, dat lijkt me geen goed plan. Misschien later als Jake wat ouder is" Bij die woorden ging ze haar huis uit. Ze woonde vlakbij school dus het was loop afstand voor haar.
    Na tien minuten kwam ze aan op haar school en hoorde veel gepraat al,zo te zien waar er al een heleboel mensen. Met haar stok die heen en weer ging was ze aan het lopen. Allison was blind sinds haar veertiende jaar en toen was haar hele leven op z'n kop gezet. Nu kan ze er wel mee omgaan,ze wilt zeker niet iemand zijn die speciaal wordt behandeld alleen omdat ze blind was. Nee zo was Allison niet.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:48 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Kan ik Cat misschien laten vallen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    [Kan ik Cat misschien laten vallen?]

    [Vallen voor iemands voeten? XD of anders vallen?]


    How far is far

    [Laten vallen als… weg laten vallen? Want ze heeft niet echt een superbelangrijke rol.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    [Laten vallen als… weg laten vallen? Want ze heeft niet echt een superbelangrijke rol.]

    [O, sorry, ik ben vaag, en als jij dat wilt mag dat]


    How far is far