Barnabas schreef:
(...)
Wauw, ik denk dat ik voorlopig wel even vooruit kan met al deze games. :'D Echt bedankt voor je research, haha. I appreciate it!
Ik heb op Bol.com ook veel games bekeken, maar de reviews van de gamers zijn natuurlijk het belangrijkst. :')
Ach, je kan natuurlijk ook rondkijken op bol.com en gewoon de titel hier plaatsen als je iets interessants ziet, er is meestal wel iemand die ze gespeeld heeft (Ikke 8D)
Verdere tips: www.budgetgaming.nl geeft voor iedere game aan in welke webshops ze te krijgen zijn en voor welke prijs. De meeste webshops zijn ook goedkoper dan bol.com. Er staan ook shopreviews op budgetgaming en het gemiddelde cijfer van de winkel staat naast de prijs als je kijkt bij een game, dus je kunt dan niet alleen zien in welke webshop een spel het goedkoopst is maar ook of het een betrouwbare winkel is.
Ook interessant: www.metacritic.com is een site die alle reviews verzameld en linkd én een gemiddeld cijfers daaruit berekent. Een nuttig iets om op zoek te gaan naar spellen die goed ontvangen zijn, hoewel je ook niet teveel waarde moet hechten aan reviews.
quidquid excusatio prandium pro