Barnabas schreef:
(...)
Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.
Barnabas schreef:
(...)
Het gaat nu al een stuk beter dan eerst, gelukkig. Ik ben ook al op vijftig procent van de game zonder cheats, dat vind ik echt een wereldwonder. De controller was echt een kwestie van wennen, maar het gaat nu wel aardig smooth. Vooral dat schieten is leuk, hehe.
Mooi, dan kun je de rest van alle goeie games ook spelen (: Als je The Last of Us echt vet vind moet je Uncharted spelen! Er zijn nu 3 delen van en er komt nog een 4e. Echt een hele mooie game. Het gaat over de geschiedenis, geheime schatten etc simpel gezegt. Met schieten en puzzels, blabla.
In InFamous speel je een man met elektrische krachten, zijn 2 delen van. De effecten zijn erg vet en het verhaal ook wel. Ik herinner me het verhaal alleen nog maar van deel 2 en dat was dat je een gigantisch monster moet verslaan.
Assassin's Creed zijn al zoveel delen van.. Ik heb ze allemaal maar heb geen zin om uit bed te komen en ze te gaan tellen haha. Simpel gezegt, je speelt een huurmoordenaar. Deze games kunnen wel wat moeilijker zijn aangezien je in de laatste delen steeds meer wapens enzo krijgt.
Bij deel 1 beginnen is natuurlijk wel raar... Want dat is echt de 1e game van de Ps3 volgens mij, samen met Uncharted 1 ook nog. En nog een paar.
Geen fantasy.
Red Dead Redemption is zoals GTA. Geen fantasy tho. Cowboy, missies doen, paard rijden etc. Mooi einde.
I live for the applause, you will die for it.