• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik sta weer heerlijk vroeg op terwijl hij nog als een roosje ligt te slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En toen was ik ineens 18 jaar oud. Geen idee wat ik hiervan moet vinden.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    En toen was ik ineens 15 jaar oud.


    Some people are art and do art at the same time

    Same problem every year. What to wear when all your family is coming...


    You are beautiful, you are love.

    Kan die hond niet eens een keer z'n bek houden? Knettergek word ik er van :s


    'Darling, just hold on'

    I feel so happy, I fucking made it. I did it. Hell. Yeah.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    R.I.P Paul Walker :c geen Fast And The Furious zonder jou :o :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stom kind dat je bent. Volgende keer mag je het ook wel even melden dat je stopt, dan wacht ik tenminste niet voor niks op een reactie, uugh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh wow, wat goed van je. Je kan meteen zien aan mijn ene bericht dat ik geen talent heb. Wil je me leren hoe je dat kan zien aan één bericht?
    Go fuck yourself or something. Ik moet helemaal niet beroemd zijn of talent hebben om te kunnen zeggen dat dat knulletje niet kan zingen...


    Take me to wonderland

    Ik was gister veel te ver heen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik HAAT chemie gewoon zo erg! (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hahaa, we hebben een tweede schuursleutel gevonden! Die is van mij :')


    Stenenlikker

    My birthday is in 30 days woohoo.

    Lianmin schreef:
    Kan die hond niet eens een keer z'n bek houden? Knettergek word ik er van :s


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Noooh, vanaf morgen weer terug drie dagen naar school. Laat mij maar lekker vijf dagen bij de KV lopen hoor. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you