• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De examens zijn nog niet eens begonnen en ik ben het al beu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo helpen met de regiorally. Jammer dat mijn vriendin ziek is, zonder haar is het toch wat minder leuk, vooral het feest wat daarna volgt.
    Yaay, gaat laat worden vannacht. En koud, dat ook.


    Stenenlikker

    Jazzie je bent zo lief <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, voor volgens semester moet ik geloof ik voor elk vak een werkstuk maken. En dan ook nog een scriptie. Geen idee hoe ik dat ga doen :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Liet me een beetje gaan... xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My new hair, it's so pretteh. :')

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:59 ]


    Take me to wonderland

    Vandaag ben ik gewoon Koos vriendloos, erg aardig dat jullie aan me denken, not.


    'Darling, just hold on'

    Ik mis je, waarom doe je zo?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ugh t zal eens niet...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    wil iemand ruilen van slaap ritme D: ?,, fml... ik doe mensen pijn met slapen en ik haat dat :C
    ik had fcking 8 wekkers staan, wordt ik n half uur geleden wakker gemaakt door mn buurman, ik natuurlijk helemaal in paniek want ik zou mn ritme verbeteren D: mijn ritme is dus echt niet gezond en ik wil t veranderen, maar hoe de fck doe ik dat? ik wordt alleen wakker van mensen en niet van wekkers D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh mijn god XD
    Mijn oma kijkt Nederland zingt en het geluid staat zo hard dat het lijkt alsof je een kerk binnenstapt als je in de woonkamer komt.
    Ik ga stuk XD


    26 - 02 - '16

    Hopelijk wordt mijn laptop snel gemaakt.
    Mooi niet dat - dat rotding nu al van me af is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat ben ik toch goed in dingens uitstellen. Nu kan ik mooi alles proberen te doen, wat me vast niet gaat lukken. Ja 50 woordjes en betekenis en zin en allemaal vandaag zien te doen. Ugh.


    -

    Alleen ik krijg mijn vriend niet zover dat we naar catching fire gaan -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nieuwe blouse, nieuwe schoenen en een nieuwe jas. Nu nog naar de kapper en ik zie er compleet anders uit. Me likes :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.