• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is echt je laatste kans en als je deze verpest dan kun je janken, bitchen, kwaad worden, smoesjes verzinnen, ontkennen of iets wat je wil, maar laatste kans is laatste kans. Don't forget that en doe er wat aan, want ik ben het echt zat.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 0:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schrijven, schrijven, schrijven, woehoe!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    That;s it.. I'm done.. Kut spel -.-
    En jij laat je verdomde score niet telkens zien van een lied waar ik voor mijn gevoel goed in ben terwijl jouw score elke keer 10x beter is -.-
    Ik weet dat ik niet goed ben wrijf het er niet in met je kut score -.-

    wefoihgwqhorwgwrogrh wil ice tea damnit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke. Nu snap ik het niet meer. Een relatie wil je niet, maar zodra ik ook maar even Skype met een andere mannelijke vriend van mij, ben je bang dat je -zoals jij het zelf noemt - niet meer mijn 'lieverdje' bent. En ik weet dat je daar oprecht over bent.


    Ik weet niet wat je wilt. Ik snap je niet meer.


    We need a bigger boat.

    I just love this feeling (heart2)


    -

    Doodmoe. Ik wou dat ik na werk verder kon slapen maar ik moet veel te veel doen voor school +,+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I can do this.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    I can do this.

    That's the spirit! <3

    OT: Zeg gewoon wat je van me wilt i.p.v. dat je me een hartje stuurt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je staat gewoon glashard te liegen om maar met een ander te kunnen praten. Dat doet pijn, weet je, omdat ik altijd naar jou zal luisteren als je me nodig hebt. En nog kan ik niet zeggen dat ik je haat als je zo doet. Aargh.


    :)

    BAM! Die zit!


    Valar Morghulis.

    Flikker toch op met die kerk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is een wonder! Ik heb geen spierpijn!


    Stenenlikker

    Ik wist dat dit zou gebeuren -.- ik wist het gewoon. En nog baal ik er van. Godverdomme. Van je familie moet je t hebben....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okee.. dat is niet goed ._. Ben bang dat mn tattoo een onsteking heeft... meeeeh


    -

    Orchard schreef:
    Flikker toch op met die kerk.


    I know the feeling.


    26 - 02 - '16