• Dit is de plek waar alle posts gaan die buiten de personages om gaan. Alles dat dus niet door een personage wordt gezegd/gedaan/gesproken komt hier.

    -_________________________________________________________________-
    In het landschap van Arkansas, ligt het zomerstadje Rosefield. De stad heeft zijn naam te danken aan de velden vol rozen waarop de stad oorspronkelijk gebouwd is. Naast het feit dat de zon er altijd schijnt, zijn de inwoners van Rosefield de meest gastvrije en vriendelijke mensen die je - je maar kunt indenken.
    Hun gastvrijheid wordt enkel erg op de proef gesteld, door onaangekondigde 'nieuwe' bewoners. Mensen die hun ogen hebben laten vallen op de prachtige, door zon omhulde, stad. Deze gasten lijken enkel niet te vertrekken, zoals de meeste toeristen doen zodra het zomerse genieten wordt ingeruild voor werk en school.
    Langzaam maar zeker raken mensen vermist, vermoord en niet meer teruggevonden. De zonnige stad wordt opgeslokt in tijden van schandalen en schaduw.
    Veel mensen nemen het - het bosrijke gebied kwalijk; daar zit immers een scala aan wilde dieren.
    Toch zijn er maar een paar die de ware identiteit van de monsters te pakken krijgen. Vampiers.
    -_________________________________________________________________-
    Rollentopic.

    Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:08 ]


    They can't steal the love you're born to find

    Mijn topics.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Mijn topics.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn topics ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe moeten we beginnen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    In het speeltopic staat 'begin van de verhaallijn', misschien kun je daar een begin uithalen? Ik vind het nooit zo leuk om een begin te verzinnen. (cat)


    They can't steal the love you're born to find

    Ik heb liever wel altijd wat details op welk gedeelte van de dag we beginnen, anders begint iedereen ergens anders.


    Your make-up is terrible

    Ahá. Eh, eind van de ochtend/begin middag ergens? Dus iets van een uur of twaalf.


    They can't steal the love you're born to find

    En wat is dan de bedoeling van de Vampieren dan? Die slapen, worden net wakker ofzo of zijn al wakker?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    De zon heeft geen enkele invloed op vampiers. Het verschilt dan ook per persoon of ze overdag leven en 's nachts slapen, 's nachts leven en overdag slapen of helemaal niet slapen. Dat is aan jou.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:30 ]


    They can't steal the love you're born to find

    wonen de Vampiers eigenlijk samen in een mension of zo?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    iemand voor Dahlia straks?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sigil schreef:
    wonen de Vampiers eigenlijk samen in een mension of zo?


    Zo ongeveer. De meesten wonen bij elkaar, al zijn er uitzonderingen. In dat geval wonen ze wel dicht bij de leider in de buurt.


    They can't steal the love you're born to find

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien is het trouwens wel een idee om een beetje te wachten totdat iedereen iets geschreven heeft voordat iedereen al op elkaar gaat reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb t alleen maar gedaan omdat ik de rest van het weekend waarschijnlijk geen tijd meer heb, en ik vind het gemeen om Nikki zo lang te laten wachten. Daarnaast weet t topic eigenaar als het goed is dat ik verder in t weekend niet kan, Dus ik ben als het goed is niet heel raar bezig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]