• Het verhaal:
    Om het kort te houden:
    Pokémon met een
    steampunk randje.
    Vele jaren na de serie
    verbetert de technologie
    en ontstaan er dingen als
    luchtsurfers (windsurfer
    voor in de lucht),
    Compactboxen
    (pokéballen voor kleding,
    apparaten enz) en noem
    maar op. Een groep van
    4-8 jongeren (hangt van
    de aanmeldingen af),
    trekken samen rond om
    alle gyms op hun pad te
    verslaan met alle drama
    erbij in.

    De gyms
    1- water
    2- insect
    3- vuur
    4- vecht
    5- electrisch
    6- ghost
    7- aarde
    8- lucht

    rollen:
    Naast de reizende
    jongeren (die trouwens
    niet allemaal battelaars
    hoeven te zijn maar ook
    fokker, onderzoeker,
    fotograaf enz.) mag je
    ook de befaamde altijd
    verliezende slechterik
    spelen of, mits we in de
    buurt zijn, een gymleader.
    Géén pokémon.

    Personen:
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd (tussen de 14 en
    18):
    Geschiedenis:
    Karakter:
    Pokémon al in bezit, max
    2:
    Overige:
    Uiterlijk :

    Pokémon
    Bij iedere pokémon dit
    graag even invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Soort:
    Aanvallen (1-4):
    Uiterlijk:


    Regels:
    -Geen zeldzame Pokémon
    -Geen in één slag een
    wedstrijd winnen, hou het
    reëel
    -Geen Mary/Gary Sue's
    -Niet elkaars personages
    bespelen (tenzij je
    toestemming hebt van
    elkaar)
    -minstens 5 zinnen per
    week
    -reserveringen blijven 2
    dagen staan
    -Jongens en meisjes gelijk
    houden (bij 3 gaat er een
    stop op tot de andere
    sekse gelijk is)
    -16+ mag met maten
    -ABN


    Jongens:
    - Ethan Joshua
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Evan State ~ Stage
    -Alynn Pearce ~ Owlsome
    -Xander Brightwood ~
    Lyraphoenix

    Meisjes:
    -Cherise "Chey" Ariadne
    Lockwood ~ Maximesa
    - Alice Samantha
    Lowerfield ~ Raccoon
    -Yena Mcgraith ~
    Lunalovesit
    -Allison Daisy Brea ~ Troll

    Team Alpha:
    De organisatie die in de gehele regio voor problemen zorgt, alleen worden ze zelden gepakt.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Alexander Elliot White || Team Alpha lid

    'Nou, dat is een, waar is ons derde teamlid?' vroeg onze baas en algauw, hoorde ik iemand de ruimte binnen stormen.Ik rolde geërgerd met mijn ogen toen ik de rotzak van een Chase in de deuropening zag.'Pff, dus ik word opgescheept met jullie twee, lekker dan. Het moet maar, Gio, waar zijn de opdrachten?' De baas zag er ook erg geïrriteerd uit. 'Jullie taak is om mij waardige pokemon te bezorgen die ik kan ruilen.' vertelde hij en nam dan twee pokéballen en gooide deze naar mij en Cadency toe en behendig ving ik deze op. 'En van jullie verwacht ik dat jullie deze naar een hoger level tillen. Prettige dag verder.'zei hij kil en ik knikte, mompelde wat van is goed en werd dan naar buiten gesleurd door Cadency die licht glimlachte, eenmaal buiten was die glimlach dan ook helemaal verdwenen.Chase keek ons neerbuigend aan 'Goed, we zijn nu een team dus. Ik ben Chase, en ik neem het roer wel in handen.' zei hij dan meteen en strak. "Ho, ik ga echt niet luisteren naar zo'n klojo als jij. Niemand speelt hier baas over mij en al zeker niet zo'n sufkop als jou." snauwde ik kil naar hem en Doom gromde ook even gevaarlijk. Ik trok mijn zwart shirt even recht en keek dan kort naar Cadency. "Ik vind het eerder een ramp om met jou samen te werken dan dat ik iets alleen moet doen." zei ik dan nog tegen Chase. "Wat vind jij?" vroeg ik aan haar. Ik ben heus niet de enige die dat denkt. Dat wist ik wel zeker.

    Alice Samantha Lowerfield || Trainer, contestplayer

    Enthousiast liep ik vooruit toen ik de eerste stad al in de verte zag. Fennekin sprong ook uit mijn armen en liep voorop. Het was net een wedstrijdje om ter eerst bij de stad aankomen. Met grote glinsterende ogen keek ik dan ook rond als ik in de stad kwam. Na 5 minuutjes kwam mijn broer dan ook eindelijk toe. Hij vermelde dat hij eens ging kijken of hij ergens eten kon halen of als we ergens konden eten en ondertussen liep ik even rond. Ik was zo nieuwsgierig dat ik niet uitkeek en tegen een meisje aan botste (Yena) "Oh sorry, ik keek niet uit." verontschuldigde ik mezelf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cherise Chey Lockwood
    Bij het woord racen keek ik op, racen was mijn leven, in de lucht dan, het gaf je zo'n geweldig gevoel van vrijheid. 'Mag ik vragen hoe je heet?'
    'Cherise,' antwoordde ik snel. 'Maar race jij? Doe je ook aan luchtraces?' Snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Ik was soms een enorme flapuit. Als ik mijn battleidentiteit geheim wilde houden moest ik mijn kop houden tegen vreemden, en al helemaal racers gezien dat de mensen waren die mij kenden. Sommige fotografen hoorden ook wel eens wat van mij, maar verder gelukkig niet. 'Laat maar, vergeet wat ik gezegd heb, wat is jouw naam?'

    Cadency Skye Delacour
    Ik leunde geërgerd tegen de muur aan totdat Alexander mij erbij betrok. 'Ja poppedijntje, wat vind jij?' vroeg Chase suikerzoet. Ik rolde met mijn ogen. 'Ik vind jullie beiden kleuters en geloof dat als we deze promotie willen behouden jullie een wapenstilstand gaan sluiten,' zei ik met een glimlachje. 'O, Chase, de volgende keer dat je mij je poppedijntje noemt, lig je onder een sneeuwstorm.' Het werd even stil. Ik was het stille onopvallende meisje wie altijd haar zaken klaarkreeg en driekwart van de tijd aan het flirten was om te krijgen wat ze wilde. Maar nu was ik het zat, wat betekende dat ik mijn mond opentrok. En gezien ik met flirten op het moment niet verder kwam, liet ik ze niet dichterbij komen. Dit hadden ze in ieder geval niet verwacht. 'We hebben trouwens motoren gekregen van Giovanni, we kunnen die gebruiken? Of jullie moeten een beter idee hebben?' vroeg ik weer terug in mijn rol van het volgzame meisje.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Allison Daisy Brae

    Terwijl ik zo met Snorlax in discussie was, hoorde ik ineens tussendoor het belletje van de deur wat dus betekende dat we weer een klant hadden. Ik keek even en zag één nieuwe klant zitten samen met zijn pokémon. Het was een jongen van, ik schatte zo'n 17 of 18 jaar, met donker haar. Snel pakte ik mijn papiertjes en een pen en gebaarde Snorlax dat hij mee moest komen. Vriendelijk glimlachend liep ik naar de tafel met de jongen en zijn pokémon, die er ontzettend vriendelijk uit zag. Het was een Aron, volgens mij, een staaltype. Ik vond staaltypes altijd eng, ik had het liefst normal types. Ik liep door tot aan zijn tafeltje en Snorlax ging naast me staan. 'Heeft u al een keuze kunnen maken?' vroeg ik vriendelijk.


    26 - 02 - '16

    Xander Brightwood
    Ik vroeg naar haar naam. 'Cherise,' zei ze en snel. 'Maar race jij? Doe jij ook aan luchtrace?' Ik zag hoe ze de vragen snel stelde, waarbij ze een hand voor haar mond sloeg. 'Laat maar vergeeet wat ik gezegd heb, wat is jouw naam?' vroeg ze waarbij ik mijn lach in moest houden.
    'Ik ben Xander en ik race al minstens zes jaar en nee ik doe niet aan luchtrace maar gewoon op het land,' zei ik met een glimlach. 'Maar als je wilt kunnen we een race houden?' vroeg ik haar.
    'Jij mag het zeggen lucht tegen land.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Cherise Chey Lockwood
    Snel schudde ik mijn hoofd. 'Ik ben niet bepaald een goede racer, meer een fan. Maar ik hoorde dat hier de waterraces worden gehouden. Als we dat pakken kan het wel.' Ik had nog nooit in het water geracet, en plande om hier als shadow de officiële wedstrijd mee te doen. Maar daarvoor zou ik wel moeten oefenen. En oefenen kon ook zo.

    In mijn beleving kan je de waterraces vergelijken met waveboarden. Een waterpokémon die een board voortrekt. Wat denken jullie? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Alexander Elliot White || Team Alpha lid

    'Ja poppedijntje, wat vind jij?' vroeg Chase dan ook aan haar en hatelijk keek ik hem aan. 'Ik vind jullie beiden kleuters en geloof dat als we deze promotie willen behouden jullie een wapenstilstand gaan sluiten,' zei ze en ik keek haar mokkend aan. 'O, Chase, de volgende keer dat je mij je poppedijntje noemt, lig je onder een sneeuwstorm.'had ze dan nog tegen hem gezegd. Net op het moment dat ik weg wilde gaan van deze ijselijke stilte, trok Cadency alweer haar mond open. 'We hebben trouwens motoren gekregen van Giovanni, we kunnen die gebruiken? Of jullie moeten een beter idee hebben?'zei ze dan weer rustig. "Goed." mompelde ik en liep alvast al voor samen met Doom. Als we bij de uitgang van het gebouw waren,nam ik mijn hooverboard en keek naar Cadency, Chase interesseerde me totaal niet. "Zullen we dan maar naar de stad gaan? Ik durf te wedden dat we daar wel een paar trainertjes gaan vinden." zei ik met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maximesa schreef:
    Cherise Chey Lockwood
    Snel schudde ik mijn hoofd. 'Ik ben niet bepaald een goede racer, meer een fan. Maar ik hoorde dat hier de waterraces worden gehouden. Als we dat pakken kan het wel.' Ik had nog nooit in het water geracet, en plande om hier als shadow de officiële wedstrijd mee te doen. Maar daarvoor zou ik wel moeten oefenen. En oefenen kon ook zo.

    In mijn beleving kan je de waterraces vergelijken met waveboarden. Een waterpokémon die een board voortrekt. Wat denken jullie? ^^


    (Volgens mij is dat hetzelfde als bij pokemon Hero's de film, met latios en latias)


    Vampire + Servant = Servamp

    no idea. Ik heb het van seizoen 5 somewhere, alleen waren dat landraces, en waterraces kunnen ook zo


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Allyn Pearce, Onderzoeker.

    Ik schrok een beetje toen het meisje opeens naast me stond. Niet zo zeer van het meisje, maar meer van de Snorlax die naast haar kwam staan. "Heeft u al een keuze kunnen maken?" vroeg ze. Snorlax en zij zetten na de vraag tegelijk een brede glimlach op. Ik keek even van het meisje, naar de Snorlax, en weer terug naar het meisje. "Twee munt thee alstublieft, voor Aron graag extra warm, daar houdt hij van." zei ik. Ik keek nog even naar de Snorlax. "Uhm.. die Snorlax hè..." voegde ik er aan toe. "Is dat wel een geschikte pokémon voor in de bediening? Ze staan bekend om hun grote eetlust." Ook Aron keek nu vragend naar het meisje, en beidend zaten we te wachten op antwoord terwijl ik de menukaart in de handen van Snorlax schoof.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    [wie wil er met Evan praten?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Cherise zit al in gesprek, maar hij kan mee waterracen, of scheidsen ofzo, just write ;)

    En raccoooooon wilstu ook writen svp :))


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    .... Ik heb dat al 2 dagen geleden gedaan...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    gosh wat ben ik blind.

    Cadency Sky Delacour
    Ik opende het instantpakpakketje dat een zwart motorpak aan mijn lichaam hechtte, een stuk makkelijker en flexibeler dan een leren geval aantrekken. Ik pakte mijn helm en keek naar Chase die per toeval de meest opvallende rode motor pakte die in het rijtje stond. Ik knikte en drukte de startknop van mijn motor in die zachtjes begon te klinken. Chase had natuurlijk ook een bijpassend rood pak aan, in tegenstelling tot ons, de verstandige van de twee. 'Ik stel voor dat we eerst ergens een computer hacken met de gegevens van lokale trainers om te zien wie we moeten wimpelen. Chase was te lui om een helm te pakken en drukte het gaspedaal in, roepend dat we hem moesten volgen. Ik zuchtte, zette mijn helm op en knikte kort naar Alexander. Alsof we oppassers waren.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    xander Brightwood
    Ik hoorde Cherise wat zeggen over een waterrace, waar we konden racen, maar ik had een vuur en een electrische pokemon en dat waren nou juist niet de types voor het water. Ik schoot diep in gedachtes als ik met een oplossing kom.
    'Ik heb zelf geen waterpokemon, maar ik kan mijn moeder vragen of ik die van haar mag lenen, want dat zou het wel lukken met een race,' zei ik. 'Alleen dan moet ik wel een pokemoncenter vinden waar ik mijn moeder kan bellen.' Ik keek het meisje aan. 'Heb jij trouwens waterpokemon of ander type dat geschikt is voor de race?' vroeg ik haar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Cherise Chey Lockwood
    Ik voelde dat ik een kleur kreeg. 'Nee,' er schoot vanalles door mijn hoofd, maar ik weigerde er een te vangen voor alleen maar een race. Bovendien had ik een klein voorkeurslijstje in mijn hoofd, hoe slecht dat ook was omdat iedere pokemon prachtig was. Ik merkte hoe hevig ik snakte naar een luchtrace, maar mijn pikzwarte board met de witte letters die erop waren gespoten na de kampioenschappen en keihard winner schreeuwde vielen misschien wat op. 'Als je een board te leen hebt moet een luchtrace ook wel kunnen. Of iets anders. Ik bedenk me net dat ik namelijk op mijn twee pokemon en kleren na, niet echt op racen voorbereid op pad ben gegaan.'


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)