Avarosa schreef:
Op jouw leeftijd nog niet zo veel.
Dit. Als je over 6 a 10 jaar nog met diegene hebt, dan neem ik mijn hoed voor je af, maar momenteel (even alles over een kam scherend gesproken) ben je net de "liefde" aan het ontdekken. Dus nee, zegt momenteel nog niets
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Jezus jongens wat een kut reacties allemaal. Ze-is-11. Het is ontzettend moedig dat je iets heeft gedaan waar ze bang voor was, alsof jullie geen basisschool verkering hebben gehad. Flikker op je met je grammatica.
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'
Deilia schreef:
Jezus jongens wat een kut reacties allemaal. Ze-is-11. Het is ontzettend moedig dat je iets heeft gedaan waar ze bang voor was, alsof jullie geen basisschool verkering hebben gehad. Flikker op je met je grammatica.
Ben je nou sarcastisch of heb je dat andere topic gewoon gemist?
Zoals Deilia al zegt, ze is nog erg jong. Net alsof jullie toen niet veel grammaticale fouten maakten. Straks durft ze nooit meer een topic te openen, alleen maar omdat ze bang is om zulke reacties te krijgen.