• IK. HEB. EEN. VRIEND.
    Bwah, sorry hoor, ghehe. Ik kan het zelf nog niet eens echt geloven.
    Een vriendin van mij raadde me aan om een nieuwe app te downloaden, hot or not. Ik vond het maar een stom spelletje waar seksueel gefrustreerde studenten een one night stand konden vinden. Maar uiteindelijk na veel gedoe heb ik het toch gedaan, en werd ik na twee dagen aangesproken door een jongen met de woorden 'Hé knapperd'. En ik maar denken, 'Jahoor, daar heb je weer zo'n patsertje dat te weinig aan z'n trekken is gekomen de laatste tijd.' Maar niets was minder waar. Het klikte op internet heel goed, en we besloten iets af te spreken bij mij in de stad. We hebben wat gedronken, en voor ik het wist was ik zijn vriendin. Inmiddels heeft hij ook mijn familie ontmoet en iedereen vind hem geweldig. Hij is echt super, en het klinkt misschien heel cliché, maar hij voelt zowel als een vriendje als een beste vriend. Ik kan alles bij hem kwijt en we lachen om lama's.
    Zo, bweuh. Dat moest ik even delen. Ik heb altijd gedacht dat dit soort dingen niet voor mij waren weggelegd, maar niets is minder waar (:

    Heeft iemand van jullie wel eens een leuk persoon op een net zo min standaard manier ontmoet?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:32 ]


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Aw, wat leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Musai schreef:
    (...)

    Toch wel lief dat zij hem zijn tand kwam brengen.

    @McDonagh

    Gefeliciteerd! Ik vroeg mij wel af, hoe lang jullie elkaar nu kennen want zoals je het vertelt lijkt het binnen een week gebeurt te zijn.


    Hahaha nee, we hebben zo'n 2 weken gepraat, toen hebben we afgesproken en nu is het zo'n 3 weken aan (:


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Gefeliciteerd :-)
    Ik heb mijn vriend tijdens het uitgaan leren kennen, door een gemeenschappelijke vriend. Niets speciaals dus haha. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hihi zo leuk!
    Inderdaad zoals iedereen zegt, altijd leuk als zoiets ontstaat uit het internet.
    Gefeliciteerd! ^^

    Ik heb nu een jaar en 2 weken en 3 dagen met mijn vriendje die ik .. ja toen via Songpop heb leren kennen.
    Speel het nu allang niet meer, maar wel heel grappig.
    Heb ook wel is gezien dat mensen getrouwd zijn die elkaar via Maplestory hebben leren kennen. (een game)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 16:52 ]

    Gefeliciteerd.
    Ik heb via hot or not ook een keer een date gehad met een jongen... alleen dat was echt niks.

    Ik ben nog steeds forever alone. ._. *cries in corner*

    Maar nee, gefeliciteerd! Ik vind het echt leuk dat hij dan ook zo goed meevalt, ik bedoel, je weet maar nooit met zulke dingen. :'D Ik wens jullie een goeie toekomst. ^^


    help