IK. HEB. EEN. VRIEND.
Bwah, sorry hoor, ghehe. Ik kan het zelf nog niet eens echt geloven.
Een vriendin van mij raadde me aan om een nieuwe app te downloaden, hot or not. Ik vond het maar een stom spelletje waar seksueel gefrustreerde studenten een one night stand konden vinden. Maar uiteindelijk na veel gedoe heb ik het toch gedaan, en werd ik na twee dagen aangesproken door een jongen met de woorden 'Hé knapperd'. En ik maar denken, 'Jahoor, daar heb je weer zo'n patsertje dat te weinig aan z'n trekken is gekomen de laatste tijd.' Maar niets was minder waar. Het klikte op internet heel goed, en we besloten iets af te spreken bij mij in de stad. We hebben wat gedronken, en voor ik het wist was ik zijn vriendin. Inmiddels heeft hij ook mijn familie ontmoet en iedereen vind hem geweldig. Hij is echt super, en het klinkt misschien heel cliché, maar hij voelt zowel als een vriendje als een beste vriend. Ik kan alles bij hem kwijt en we lachen om lama's.
Zo, bweuh. Dat moest ik even delen. Ik heb altijd gedacht dat dit soort dingen niet voor mij waren weggelegd, maar niets is minder waar (:
Heeft iemand van jullie wel eens een leuk persoon op een net zo min standaard manier ontmoet?
[ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:32 ]
If you had the chance to change your faite, would you?