• Als new edition van My Best Friends Brother

"I want you to meet my family. These are my father, mother and my sister," she said with a smile.
    But I wasn't looking at her anymore.
    I was looking at the gorgeous creature she called her sister.
    She looked like my girlfriend, but she was so much prettier.
    And then I knew, I needed to have her.

Invullijstje:
    Guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vriendin van zus van:
    Extra:

Girls:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zusje van vriendin van:
    Extra:

Personages:
          De meiden:
    - Avelynn Julia Fresno || Birdo [z.v. Harry]
    - Lizz Calypso Heather || Phyre [z.v. Zayn]
    - Santana Felidea Martinez || Phantasie [z.v. Niall]
    - Alexandra Ciara Campbell || Givens [z.v. Louis]
    - Alexandria Brandy Rodriquez || Casamiros [z.v. Liam]

De jongens:
    - Harry Edward Styles || Dobreva
    - Niall James Horan || Liked
    - Liam James Payne || Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik || Memorias
    - Louis William Tomlinson || 1946

Overig: (evt. zussen)
    -
    -
    -

Regels:
    - Reservering blijft 48 uur staan, tenzij geldige reden.
    - Minimaal 120 woorden.
    - Het liefst wat ervarener RPG'ers.
    - Geen ruzie OOC.
    - Off-topic kan in het aan te maken praattopic.
    - Topics worden alleen geopend door Birdo, tenzij anders aangegeven.
    - +16 is toegestaan.
    - De jongens zijn vrienden met elkaar, net zoals de meisjes, dus zo hebben zij met elkaar te maken.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Absoluut geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Geen bromances.
    - Have fun!

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 17:42 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Mag ik Zayn?

"Family don’t end in blood”

Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20, hij verjaart op 29 Augustus.
    Innerlijk: Liam is een lieve jongen, waar je mee kunt lachen. Hij is nogal verlegen, maar als je hem leert kennen is hij helemaal zichzelf. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en vrienden, en is bereid o voor hun door het vuur te gaan. Zijn vertrouwen is niet heel makkelijk te winnen, maar als je zijn vertrouwen hebt moet ja daar zuinig op zijn, want als je het verpest bij hem, vertrouwt hij je waarschijnlijk nooit meer.
    Uiterlijk: Liam heeft bruinhaar, wat meestal in een kuif zit, en hij heeft bruine ogen, waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.78 lang, en heeft een paar tattoos.

Vriendin van zus van: Alexandria Brandy Rodriquez.
    Extra:X.

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:18 ]

For those who come after

Ik zet iedereen erbij. Vergeet niet de reserveringsregel!

Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Innerlijk: Zayn is een jongen die ietwat mysterieus is en waar je niet snel hoogte van zult krijgen. Hij zal zijn gevoelens nooit zomaar volledig laten zien, omdat hij bang is dat mensen hem een softie vinden. Hij heeft dan ook een klein beetje een 'badboy' imago. Maar eigenlijk is hij best onzeker, hij vindt het wel degelijk belangrijk hoe anderen over hem denken. Al is Zayn af en toe best verlegen, hij vindt het ook wel weer fijn om aandacht te krijgen. Hij kan wat gemeen uit de hoek komen als iets hem niet aanstaat en hangt af en toe een beetje de dramaqueen uit. Dan kun je ook maar beter uit zijn buurt blijven. Toch is Zayn een erg gevoelige jongen. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie, voor wie hij bij wijs van spreken zijn eigen leven zou geven.
    Zayn kan goed luisteren en helpt mensen graag. Soms is hij een tikje ijdel en hij kan nogal een ochtendhumeur hebben als hij niet lang genoeg geslapen heeft.
    Uiterlijk:

Vriend van zus van: Meisje van Phyre
    Extra: -

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 19:14 ]

"Family don’t end in blood”

Naam: Avelynn Julia Fresno.
    Leeftijd: 17.
    Innerlijk:
    Avelynn is een erg gesloten meisje, ondanks dat ze altijd wel een lach op haar gezicht heeft. Je weet niet zo goed wat er daadwerkelijk in haar omgaat, maar dat komt gewoonweg doordat ze dit ook niet toont aan anderen. ze dopt haar eigen boontjes en heeft dan ook liever niet dat anderen zich ermee bemoeien. ze heeft een lastige periode gehad op het middelbaar, omdat toen haar ouders vaak ruzie hadden die van kwaad tot erger gingen. ze heeft toen altijd haar mond moeten houden en ze veranderde van een goede leerling op school, naar een leerling met heel slechte cijfers en woedeaanvallen. Ze heeft deze nu meer onder controle, maar vind het moeilijk om contact te leggen met jongens, omdat ze bang is dat ze ze afschrikt.
    Uiterlijk:

Zusje van vriendin van: Harry
    Extra: Nope

Naam:
    Santana Fedelia Martinez
    Leeftijd:
    18 jaar, 5 december.
    Innerlijk:
    Santana is iemand die je niet over het hoofd kunt zien. Een klein hyperactief kleutertje van haarzelf, die met suiker op nog drukker word. Dan is zij nog sneller dan een stuiterbal. Ze zal altijd door de ruimtes heen vliegen, maar de ene keer iets sneller dan andere.
    Toch is Santana niet iemand die je heel snel hoort praten, want het enige geluid dat je over zijn lippen zal horen rollen is haar zang. De zang is voor het veel vertrouwder dan haar eigen woorden. Het verteld ook meer over haar en zeker omdat zij liedjes zingt die precies vertellen hoe zij zich voelt. Meestal wel in het Spaans, omdat je haar ook zelden Engels zult horen praten. De mensen die zij echt vertrouwd, dat zijn de mensen waar het meisje haar mond niet tegen zal houden en bij hen de oren van het hoofd af zal praten. Voor deze mensen zal zij ook alles op alles zetten, om deze gelukkig te zien en zij zal zichzelf dan wegcijferen, want het draait allemaal niet om haar. Je zult het meisje dan ook niet vaak over zichzelf horen praten, maar altijd over hoe het met jou gaat, of iets random, om zo niet over haarzelf te hoeven praten, of haar problemen.
    Santana kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, dan schuift haar kinderlijke gedrag even opzij, en meestal weet zij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van haar. Een kant die je niet heel vaak voor ziet komen, maar zij wel heeft.
    Uiterlijk:

Zusje van vriendin van:
    Niall Horan
    Extra:
    Santana is claustrofobisch.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Birdo schreef:
    Ik zet iedereen erbij. Vergeet niet de reserveringsregel!

Oh damn. Ik weet niet of dit een goede reden is, maar: ik heb morgen wee toetsen die ik absoluut niet mag verknallen en daarbij heb ik ook nog huiswerk in te halen omdat ik dus ziek was. Ik zal proberen de rol vanavond in te vullen, maar kan niets beloven. D:

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 19:39 ]

:)

Ik ken je wel, Catnip, dus het is oke.
    En het is 48 uur, :3

Weet ik, maar ik heb morgenmiddag muziekles etc, dus dan heb ik weer geen tijd (;
    Anyway, ik ben bijna klaar dus het lukt vandaag vast nog wel.

Ik ga even douchen en dan vul ik haar in, oke?

Naam: Louis William Tomlinson.

Leeftijd: Eenentwintig, 24-12-1991.

Innerlijk: Louis is een vrolijke jongen, die graag van grapjes maken houd. Meestal is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje klunzige, manier, maar dat is juist wat hem nou ook zichzelf maakt. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen. Alleen van bepaalde personen kan hij het hebben, maar het ligt ook wel aan zijn bui. Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogte van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.

Uiterlijk:

Vriendin van zus van: Personage van Givens.

Extra: Louis is biseksueel.

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:14 ]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Naam: Alex (Alexandra) Ciara Campbell.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: Alex heeft vaak stemmingswisselingen. De ene dag zit ze in een dip en haat ze zichzelf en iedereen om haar heen. Niets kan haar dan opvrolijken. Vaak heeft niet iedereen door dat ze niet lekker in haar vel zit aangezien ze het goed weet te verbergen. Andere keren is Alex heel vrolijk en kletst ze de oren van het hoofd van haar vriendinnen. Met dat soort buien weet ze er soms dingen uit te flappen waar ze later spijt van heeft, of ze neemt gevaarlijke risico's. Ook is Alex heel actief: Ze houdt van sporten en zorgt er dan ook voor dat ze elke dag minstens een uur actief bewogen heeft, op welke manier dan ook.
    Alex heeft een goede band met haar moeder, alsof ze beste vriendinnen zijn. Haar ouders, rest van de familie en haar vrienden noemen haar Alex aangezien ze een hekel heeft aan haar volledige naam. Wanneer haar ouders kwaad zijn, of als leraren tegen haar praten, gebruiken ze de naam Alexandra, eventueel met haar tweede- en achternaam erbij.
    Uiterlijk: Alex heeft lang donkerbruin haar, in dezelfde kleur als die van haar ogen, dat in golven over haar schouders valt. Ze is 1.71 meter lang en slank.

Zusje van vriendin van: Louis Tomlinson.
    Extra: Alex is vegetariër.

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 21:15 ]

Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Twintig jaar.
    Innerlijk:
    Niall is een redelijke spontane en grappige jongen. Hij is ook erg druk en maakt meestal grapjes, nooit zal het een gemeen grapje zijn. Hij is dan ook alleen serieus op de momenten dat het moet en verstandig is. Niall speelt sinds hij klein was al gitaar en kan het erg goed, bijna de hele dag wilt hij bezig zijn met muziek en muziek maken. Ook is hij snel enthousiast over dingen en ideeën, en wilt het dan ook gelijk uitvoeren. Hij praat niet graag over zijn gevoelens en doet dit dan ook niet zo snel, als hij het wel doet, praat hij alleen met mensen die hij echt vertrouwt. Zoals met zijn vrienden en familie. Verder is Niall erg zorgzaam en beschermend, wanneer het om dierbare gaat. Zijn vrienden en familie zijn het meest belangerijkst voor hem. Niall probeert alles positief te zien en van veel het beste te maken, zo ver het lukt.
    Uiterlijk:

x Klik x
    Vriendin van zus van:
    Santana Fedelia Martinez.
    Extra:
    -

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

Naam:
    Lizz Calypso Heather.
    Leeftijd:
    16 jaar jong.
    Innerlijk:
    Lizz is een lief, gek meisje met een hart van goud. Ze is erg intelligent, vooral boekenwijsheid, maar ze onthoud alles. Ze heeft namelijk een fotografisch geheugen, eerder een vloek dan een gift vind ze zelf. Ze onthoud alles wat ze ooit heeft gezien of gelezen. Lizz is fantasierijk en heeft een goed inlevingsvermogen. Het liefst dagdroomt ze. Lizz houdt er erg van om te lezen. Als ze een boek heel goed vind kan ze zich wel concentreren en dan gaat ze hyperfocussen. Toch heeft Lizz ook minpunten, zo kan ze heel chaotisch zijn, en ze kan totaal niet plannen waardoor ze vaak domme acties maakt. Vaak word ze ook beschreven als vaag en geheimzinnig. Bijna al haar voorvaderen zijn in de winter geboren, dit is voor de Heathers dan ook hun lievelingseizoen. Lizz haar ouders zijn gescheiden, waardoor ze geen contact meer heeft met haar moeder. Ze heeft nu een stief-moeder genaamd Alexandra, maar Lizz mag haar niet. Lizz maakt deel uit van een tweeling en heeft één broer, Alfie, waar ze een goede band mee heeft. Hij is precies hetzelfde als Lizz, karakter, uiterlijk, alles.
    Uiterlijk:

Zusje van vriendin van:
    Zayn.
    Extra:
    ADHD, ADD, dwangneurose.

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 22:00 ]

Naam:
    Alexandria Brandy Rodriquez. Door haar vrienden en familie wordt ze meestal met Alex of Alexa aangesproken, behalve als haar ouders echt kwaad op haar zijn. Dan wordt ze wel eens bij haar volledige naam genoemd. Op school wordt ze door alle leraren aangesproken met haar achternaam, mede omdat ze vaak uit de les word gestuurd.
    Leeftijd:
    17, geboren op 21 september.
    Innerlijk:

Uiterlijk:

Zusje van vriendin van:
    Liam Payne.
    Extra:

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 12:43 ]

El Diablo.