• Daar ben ik naar op zoek. Omdat ik graag een lijntje met oogpotlood wil zetten op dat randje in mijn oog als het ware. Maar ik heb een beetje gevoelige ogen, dus ik ben bang dat ik last van mijn ogen ga krijgen als ik er een koop die van wat slechtere kwaliteit is.

    Dus weten jullie een goed oogpotlood die ik zou kunnen gebruiken voor in mijn ogen?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat zij ook oogpotloden hadden/hebben. Waarschijnlijk wel het proberen waard.


    Jup en als ik je een tip mag geven; ze hebben potloden, stiftjes en zo iets dat er tussenin zit. Het is een plastic omhulsel met een heel zacht potlood/kohl in. Ik gebruik dit omdat potloden vaak de huid rond mijn ogen zeer doen bij het aanbrengen en stiftjes de neiging hebben om uit te lopen terwijl dat tussenin ding echt heel zacht is om aan te brengen, makkelijk te corrigeren is en niet uitloopt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Jup en als ik je een tip mag geven; ze hebben potloden, stiftjes en zo iets dat er tussenin zit. Het is een plastic omhulsel met een heel zacht potlood/kohl in. Ik gebruik dit omdat potloden vaak de huid rond mijn ogen zeer doen bij het aanbrengen en stiftjes de neiging hebben om uit te lopen terwijl dat tussenin ding echt heel zacht is om aan te brengen, makkelijk te corrigeren is en niet uitloopt.




    Bedoel je deze?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)



    Bedoel je deze?


    Jup (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sorry, helaas kan ik je niet helpen met Make-up perikelen. Ik draag het zelf eigenlijk nooit.


    Tijd voor koffie.

    Contour Clubbing Waterproof van Bourjois.
    Op je waterlijn blijft hij alleen niet de hele dag zitten, maar dat is dan een kwestie van meerdere keren aanbrengen of dikker aanbrengen.

    Musai schreef:
    (...)

    Omdat ik met mijn mascara (van essence) soms ook last van mijn ogen heb. Heel soms zelfs zonder dat make-up op heb of heb gehad.

    En dat is wel waar, voor die 79 cent kan ik het wel proberen.


    Ik ben allergisch voor bepaalde stoffen in sommige make-up. Essence, daar kan ik ook niet tegen. Net zoals die troep van de action. Ik heb dus heel veel van l'oreal, wel prijzig, maar het werkt. Het blijft ook heel lang zitten (in tegenstelling tot anderen van rond de drie euro) en dat is wel handig als je oogpotlood op hebt :')

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik ben allergisch voor bepaalde stoffen in sommige make-up. Essence, daar kan ik ook niet tegen. Net zoals die troep van de action. Ik heb dus heel veel van l'oreal, wel prijzig, maar het werkt. Het blijft ook heel lang zitten (in tegenstelling tot anderen van rond de drie euro) en dat is wel handig als je oogpotlood op hebt :')


    Dat is inderdaad wel handig, dat het zo lang blijft zitten. Ik weet niet wat er bij jou gebeurt, maar ik moet als het ware huilen, omdat mijn ogen dan niet tegen een product kunnen.


    Physics is awesome

    Ik ben wel fan van die van de hema en essence. Niet duur, zacht en ze blijven mooi zitten op je waterlijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Musai schreef:
    (...)



    Bedoel je deze?


    Deze raad ik ook aan!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    (...)

    Deze raad ik ook aan!


    Al twee mensen die ze aanraden. Ik ging kijken welke kleuren ze hebben en toen zag ik dat ze nu in de aanbieding zijn, wel heel toevallig.


    Physics is awesome

    Ik van essence erg goed !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AliceDreams schreef:
    Ik van essence erg goed !


    Oké, ik hou heel erg van essence maar ik ben dus echt bang dat ik last van mijn ogen zal krijgen zoals ik al eerder zei.


    Physics is awesome

    Ik heb die van Essence en die bevalt mij héél erg goed.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Possessive schreef:
    Ik heb die van Essence en die bevalt mij héél erg goed.


    Welke kleur heb jij en gebruik jij hem ook op je waterlijn?


    Physics is awesome

    Ik heb een van de Hema, en die werkt ook gewoon goed. het is natuurlijk ook hoe je het aanbrengt, want als je het heel ruw doet, gaan je ogen natuurlijk veel eerder tranen. En wil je het op je boven, of onderlijn? Onder is makkelijker


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.