• Daar ben ik naar op zoek. Omdat ik graag een lijntje met oogpotlood wil zetten op dat randje in mijn oog als het ware. Maar ik heb een beetje gevoelige ogen, dus ik ben bang dat ik last van mijn ogen ga krijgen als ik er een koop die van wat slechtere kwaliteit is.

    Dus weten jullie een goed oogpotlood die ik zou kunnen gebruiken voor in mijn ogen?


    Physics is awesome

    Leonhardt schreef:
    Ik zet het lijntje daarom nooit op mijn waterlijn. Ook omdat ik dan mijn lenzen helemaal vervuil (:
    Verder gebruik ik nu die van NYC, nadat ik een ooglidontsteking heb gehad en die werkt prima. Ik weet alleen niet hoe goed hij op je waterlijn blijft zitten.


    Welke kleur heb je als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    In je waterlijn? Ja, dan is het wel logischer dat je er last van kunt krijgen, ik doe het altijd op mijn ooglid. Persoonlijk lijkt me dat ook eigenlijk beter voor je oog, sowieso hoef je dan ook al met aanbrengen een stuk makkelijker. Waterlijn vind ik echt naar :x

    Maar goed, in dat geval weet ik het dus niet :')

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:36 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Je moet ook geen make-up in je oog smeren, maar net op die plaats die net buiten het oog ligt. Dan voel je er niets van. Tenzij je allergisch bent voor t potlood zelf en je uitslag krijgt, of zoiets.


    We need a bigger boat.

    Musai schreef:
    (...)

    Welke kleur heb je als ik vragen mag?

    Kleur van het oogpotlood? Gewoon zwart. Ze hebben ook een waterproof versie, maar die valt niet aan te raden voor gevoelige ogen. Die is er bijna niet af te krijgen.


    From these ashes, I will rise

    Navi schreef:
    Je moet ook geen make-up in je oog smeren, maar net op die plaats die net buiten het oog ligt. Dan voel je er niets van. Tenzij je allergisch bent voor t potlood zelf en je uitslag krijgt, of zoiets.


    Ja, dat randje wat mijn waterlijn blijkt te zijn of bedoel je dat niet?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ja, dat randje wat mijn waterlijn blijkt te zijn of bedoel je dat niet?


    Het moet niet in je oog komen. Dat randje bevat namelijk ook poriën, en die kunnen gemakkelijk dicht gaan zitten, waardoor je dus letterlijk puistjes in je oog krijgt, en dat wil je niet. Je moet het lijntje onder / tegen die rand aanbrengen. Gewoon op je huid. Niet in je oog, dus.


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    (...)

    Het moet niet in je oog komen. Dat randje bevat namelijk ook poriën, en die kunnen gemakkelijk dicht gaan zitten, waardoor je dus letterlijk puistjes in je oog krijgt, en dat wil je niet. Je moet het lijntje onder / tegen die rand aanbrengen. Gewoon op je huid. Niet in je oog, dus.


    Huh echt? Ik doe het altijd op mijn bovenste waterlijn namelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik gebruik een turk kohl potlood kost nog geen euro. dan doe ik hem even aanbranden (heel kort) met een aansteker (wel goed laten afkoelen) dan blijft hij ook langer zitten. tipje van een make-up artist =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Navi schreef:
    (...)

    Het moet niet in je oog komen. Dat randje bevat namelijk ook poriën, en die kunnen gemakkelijk dicht gaan zitten, waardoor je dus letterlijk puistjes in je oog krijgt, en dat wil je niet. Je moet het lijntje onder / tegen die rand aanbrengen. Gewoon op je huid. Niet in je oog, dus.


    Ik heb daar wel eens oogpotlood gehad op mijn waterlijn(en) en dat ging best goed. Maar ja, dat was maar een keer. En dat was trouwens een heel gedoe.


    Physics is awesome

    Guinness schreef:
    ik gebruik een turk kohl potlood kost nog geen euro. dan doe ik hem even aanbranden (heel kort) met een aansteker (wel goed laten afkoelen) dan blijft hij ook langer zitten. tipje van een make-up artist =)


    Oké, handige tip. En waar heb je dat kohl potlood gekocht? Of kan je dat bij verschillende winkels halen?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Oké, handige tip. En waar heb je dat kohl potlood gekocht? Of kan je dat bij verschillende winkels halen?
    vooral bij turkse of marrokaanse markt kraampjes met kosmetica of bij oosterse toko's

    edit: je kan mijn tip ook gebruiken voor normale kohl potloden voor smokey eyes, dan lopen je smokey eyes niet zo snel uit en hoef je het minder af te poederen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 22:24 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)vooral bij turkse of marrokaanse markt kraampjes met kosmetica of bij oosterse toko's


    Dan ga ik eens daar kijken als ik daar ooit eens kom.


    Physics is awesome

    Ik gebruik altijd spullen van Yves Rocher, die zijn op basis van platen én ik krijg geen allergische reactie van hun producten (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Ik gebruik altijd spullen van Yves Rocher, die zijn op basis van platen én ik krijg geen allergische reactie van hun producten (:


    Ik wist niet dat zij ook oogpotloden hadden/hebben. Waarschijnlijk wel het proberen waard.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat zij ook oogpotloden hadden/hebben. Waarschijnlijk wel het proberen waard.
    ik ben niet zo tevreden met hun oogpotloden, maar ik heb vrijvochtige ogen dus bij mij gaan veel spullen er snel weer vanaf


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.