Omdat ik afgelopen zondag twintig ben geworden, vonden mijn pappa en mamma het een goed idee om mij een slaapkamer make-over te geven, compleet met tweepersoonsbed, nieuw bureau, nieuwe kasten, etc, om zo deze 'nieuwe periode van jongvolwassenheid' te symboliseren. Ik, als arme student die dat nooit zelf zou kunnen betalen, zeg natuurlijk geen nee tegen zo'n genereus aanbod. Nu is alleen het probleem; we komen er niet echt uit.
Steeds wanneer ik iets mooi vind, kost dat bakken met geld. Ja, ik heb nou eenmaal een dure smaak. De 'goedkope' dingen waar mijn pappa en mamma mee aan komen zetten, vind ik dan weer helemaal niets. Een compromis komt er niet echt. Daarom besloot ik dus de hulp van jullie - de lieve, creatieve, slimme Q'ers - in te schakelen.
Ik ben dus opzoek naar een betaalbaar tweepersoonsbed (mag een twijfelaar zijn want iets heel groots past er niet echt op mijn kamer), een nieuw bureau (niet te duur natuurlijk, maar wel zo groot dat mijn stereoinstallatie en mijn laptop erop past, en een nieuwe kledingkast. Wie o wie wil mij helpen :x?
We need a bigger boat.