• Mijn vader heeft veel rare/irritante trekjes met betrekking tot de tv. Hij zet namelijk heel vaak de zender over als we iets kijken, maar dan enkel zodat hij door de zenders zapt door de tabbladen heen en het beeld houd op wat we kijken, waardoor je enkel de helft ziet en een deel mist. Ook komt hij eraan, zet hij hem over en gaat hij weer weg. Of hij zegt dat hij iets kijkt terwijl hij achter de computer gaat zitten of iets anders gaat doen. Sinds we Youtube hebben op de televisie heeft hij ook steeds de neiging om allerlei filmpjes op te zoeken.
    Maar nu het ergste, mijn ouders nemen álles op. Nu nemen ze zelfs programma's op terwijl ze niks anders doen, zodat ze een uur later kunnen beginnen met kijken en alle reclames door kunnen spoelen. Ik zie daar het nu niet echt van in want uiteindelijk doe je dezelfde tijd niks en ben je uiteindelijk toch even laat klaar met kijken.

    Hebben jouw ouders ook van die rare trekjes met de tv?


    Your make-up is terrible

    Titan schreef:
    (...)
    Jou vader klinkt als een rijke snob :'D


    Best wel :')

    We hebben trouwens 1 ipad gratis gekregen, zo rijk zijn we ook weer niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Best wel :')

    We hebben trouwens 1 ipad gratis gekregen, zo rijk zijn we ook weer niet.
    goed hier word ik wel heel boos van! Tegenwoordig werkt in iedergeval elke samsung smart tv's ook op spraak. mijn vader is een ict-er met een goed lopend bedrijf waar hij 7 dagen in de week voor in touw is en dan niet een 9 tot 5 kantoorbaantje.
    mijn vader werkt zich drie slagen in de ronte en heel veel nederlanders zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen.
    mijn pa komt uit een boeren gezin en heeft altijd hard gewerkt, is verdorie als putjes schepper begonnen!

    oordelen op 1 fucking opmerking van mij is wel heel makkelijk!
    dat je mij veroordeeld prima! maar van mn stiefpa blijf je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)goed hier word ik wel heel boos van! Tegenwoordig werkt in iedergeval elke samsung smart tv's ook op spraak. mijn vader is een ict-er met een goed lopend bedrijf waar hij 7 dagen in de week voor in touw is en dan niet een 9 tot 5 kantoorbaantje.
    mijn vader werkt zich drie slagen in de ronte en heel veel nederlanders zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen.
    mijn pa komt uit een boeren gezin en heeft altijd hard gewerkt, is verdorie als putjes schepper begonnen!

    oordelen op 1 fucking opmerking van mij is wel heel makkelijk!
    dat je mij veroordeeld prima! maar van mn stiefpa blijf je af!


    Wtf is wrong with you? Mitchell reageerde helemaal niet op jou maar op Wunjo. Ik snap niet wat er zo mis is nu, doe eens rustig. Niemand heeft het over jouw vader.


    Your make-up is terrible

    Huh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cas schreef:
    (...)

    Wtf is wrong with you? Mitchell reageerde helemaal niet op jou maar op Wunjo. Ik snap niet wat er zo mis is nu, doe eens rustig. Niemand heeft het over jouw vader.
    wtf is wrong with you guys! ik houd er niet van als er op die manier word geoordeeld. flikker op het kan gewoon ook anders, de laatste tijd lijkt het sowieso wel dat alles wat ik zeg te veel is, ga lekker met je grote teen spelen ofzo!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)tja maar meneer werkt wel van smorgens half 6 tot soms nachts 3 uur =) druk bezet man als ict-er met een eigen bedrijf. mn pa is niet arm, maar hij werkt zich de tandjes voor zn centen.

    Ik had het niet tegen jou maar tegen Wunjo.

    Guinness schreef:
    (...)goed hier word ik wel heel boos van! Tegenwoordig werkt in iedergeval elke samsung smart tv's ook op spraak. mijn vader is een ict-er met een goed lopend bedrijf waar hij 7 dagen in de week voor in touw is en dan niet een 9 tot 5 kantoorbaantje.
    mijn vader werkt zich drie slagen in de ronte en heel veel nederlanders zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen.
    mijn pa komt uit een boeren gezin en heeft altijd hard gewerkt, is verdorie als putjes schepper begonnen!

    oordelen op 1 fucking opmerking van mij is wel heel makkelijk!
    dat je mij veroordeeld prima! maar van mn stiefpa blijf je af!

    We hebben het niet over jou vader, maar over die van Wunjo.

    Calm down.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)wtf is wrong with you guys! ik houd er niet van als er op die manier word geoordeeld. flikker op het kan gewoon ook anders, de laatste tijd lijkt het sowieso wel dat alles wat ik zeg te veel is, ga lekker met je grote teen spelen ofzo!


    Ga alsjeblieft weg uit mijn topic als je zo blijft doen en lees gewoon even de quote opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Guinness schreef:
    (...)goed hier word ik wel heel boos van! Tegenwoordig werkt in iedergeval elke samsung smart tv's ook op spraak. mijn vader is een ict-er met een goed lopend bedrijf waar hij 7 dagen in de week voor in touw is en dan niet een 9 tot 5 kantoorbaantje.
    mijn vader werkt zich drie slagen in de ronte en heel veel nederlanders zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen.
    mijn pa komt uit een boeren gezin en heeft altijd hard gewerkt, is verdorie als putjes schepper begonnen!

    oordelen op 1 fucking opmerking van mij is wel heel makkelijk!
    dat je mij veroordeeld prima! maar van mn stiefpa blijf je af!


    Uhm wat?
    Respect voor je vader dat hij zo hard werkt, maar ik snap je reactie niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    dan excuseer ik me nu voor mijn felle reactie... ik heb dan inderdaad verkeerd gelezen. ik word gewoon heel kwaad als mensen over mn stiefpa beginnen dat ligt nogal gevoelig.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    dan excuseer ik me nu voor mijn felle reactie... ik heb dan inderdaad verkeerd gelezen. ik word gewoon heel kwaad als mensen over mn stiefpa beginnen dat ligt nogal gevoelig.


    Dan moet je eens goed lezen voor je zo uit je plaat gaat. Het was absoluut nergens voor nodig. Niemand is uberhaupt over jouw vader begonnen dat deed je zelf.

    Zo mijn zegje is gedaan nou ga ik verder met ziek zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    dan excuseer ik me nu voor mijn felle reactie... ik heb dan inderdaad verkeerd gelezen. ik word gewoon heel kwaad als mensen over mn stiefpa beginnen dat ligt nogal gevoelig.

    Dat snap ik wel hoor, no worries. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guinness schreef:
    dan excuseer ik me nu voor mijn felle reactie... ik heb dan inderdaad verkeerd gelezen. ik word gewoon heel kwaad als mensen over mn stiefpa beginnen dat ligt nogal gevoelig.


    Kan gebeuren, dat je iets verkeerd leest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Sigil schreef:
    (...)

    Dan moet je eens goed lezen voor je zo uit je plaat gaat. Het was absoluut nergens voor nodig. Niemand is uberhaupt over jouw vader begonnen dat deed je zelf.

    Zo mijn zegje is gedaan nou ga ik verder met ziek zijn.
    als je ff terug leest is het niet verwonderlijk dat ik dat dacht, je kan ook eens gewoon zeggen excuses aanvaard. -.-

    Titan schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel hoor, no worries. :Y)

    tnx bro ;) af en toe ben ik gewoon te fel


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik had het al gelezen en ik vond het wel verwonderlijk, je eerste reactie over je pa al. Daarnaast is het niet de eerste keer dat je zo uit je plaat schiet over niks, het gebeurd steeds vaker Just Sayin'

    Nou trusten mensen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]