• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Regels:
    - Het verhaal begint vanaf het einde van seizoen 2 (Er hoeft zeker niet gekeken te worden naar de verhaallijn uit seizoen 3 t/m 5)
    - Minstens 4 regels
    - Maximaal 3 personages
    - Verhaallijn en originele karakters mogen iets afwijken, maar niet te veel
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Originele personages:
    (Hoeven niet te ingevuld te worden en mogen gewoon gereserveerd worden)

    Blaine Anderson door RoseCandle
    Sam Evans door LittleIiar
    Kurt Hummel door Schuld
    Rachel Berry door RoseCandle

    Zelfverzonnen personages:

    Meisjes:
    Brandy Kyra Romano door Casiramos
    Sarah Megan Clarisse door koena
    Luna Jessie smith door JustLoveGood
    Alix Isobel Carver door Aevitas
    Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas door Inermis




    Jongens:
    Tyler Jay DiRomano door Casiramos
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan door Dorchadais
    Lars Julesed door TheDarkKing
    Sean Emile Hambrey door LittleLiar
    Bill Elliot Adams door MissKaulitz6



    Graag invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Status: (Glee, cheerleader, Jock. Mag een mix zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:22 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Het speeltopic is online!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.



    Naam: Sean Emile Hambrey

    Geslacht: mannelijk

    Leeftijd: 18 jaar

    Status: jock

    Karakter: Sean is een sporter in topvorm, dat is tevens zijn favoriete bezigheid. Hij sport wat af om een poging te doen om de ster van het footballteam te worden. Sean is erg populair en maakt daar onbeschaamd gebruik van. Als hij daardoor anderen moet kleineren doet hij dat maar al te graag. Hij is voor niets en niemand bang en laat zich niet snel uit het veld slaan. Hij kan op sommige momenten nors uit de hoek en soms weleens agressief reageren. Hij kleineert het liefst mensen die anders zijn dan de aandacht op zichzelf te richten. Het kan hem niets schelen wat andere mensen daardoor voelen.

    Maar dit komt allemaal door een slechte jeugd en zijn slechte thuissituatie. Sean heeft zo zijn geheimen voor de buiten wereld en is ergens diep vanbinnen niet zichzelf. Dit verbergt hij onder zijn masker, hij is nooit zichzelf. Diep vanbinnen houdt hij heel veel van zingen en wilt hij meedoen aan Glee. Maar dit zou hij nooit willen toegeven.

    Hij drumt veel in zijn vrije tijd want hierin kan hij zijn gevoelens in los, hij vergeet even alles om zich heen en het enige wat telt is het drummen.

    Extra -


    Music is my life

    TheDarkKing schreef:
    Naam: Lars Julesed
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 16 jaar geboren op 20 september 1997
    Status: Lars zit al bij de basketballers en is één van de beste spelers van het team ook is hij wisselspeler bij het footballteam en hij wilt ook graag in de Glee club door zich te uiten met zijn gevoel buiten zijn stoere buitenkant.
    Karakter: Lars heeft PDD-NOS en ODD, hiermee heeft hij moeite met drukte in zijn omgeving, om soms dingen te begrijpen en word hij gouw boos en kan hij slaan tegen iedereen om zich heen.
    Op de basisschool werd hij vaak uitgedaagd of gepest hiermee.
    Hij is ook best slim vooral met wiskunde en andere formule vakken, maar zijn taalvakken zijn minder.
    Hij zat op 3 verschillende scholen tot hij op de juiste zat waar hij niet werd gepest hij heeft zelfs één jaar op Dalton Academy gezeten om daar wat rustiger te worden.
    Op één van zijn scholen had hij muziekles en daar werd hij goed behandeld en daar kon hij zich goed uiten met de muziek hij had daar onderanderen pianoles en zangles hij scoorde onderanderen uitmuntende, maar moest daar weg doordat zijn vader een andere baan vond.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij vertelt weinig mensen over zijn verleden door de pijn die hij er steeds bij krijgt alleen zijn ouders weten het slechts.
    Door de piano en zanglessen kan hij best wel aardig zingen en uitstekend piano spelen.


    Heb het wat aangepast. ;)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    -

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 1:02 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Is het erg als ik ryder laat vallen ik hou van hem maar het gaat me echt niet lukken om twee rollen te doen maar luna wil ik wel houden : )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik wil een zelfverzonnen meisje reserveren.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Zou ik een zelf verzonnen meisje mogen? Ik heb al wel een tijdje niet een RPG's meegedaan, dus het is weer even inkomen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    JustLovegood schreef:
    Is het erg als ik ryder laat vallen ik hou van hem maar het gaat me echt niet lukken om twee rollen te doen maar luna wil ik wel houden : )


    Geen probleem hoor

    En @bovenaan ik ga jullie reserveringen erbij zetten

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 22:26 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Naam: Alix Isobel Carver
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Status: Crimineel maar ze zit ook in de glee club.
    Karakter: Alix is een probleemkind. Als ze al komt opdagen voor haar lessen is ze altijd te laat en veroorzaakt ze alleen maar problemen. Ze doet haar best om elke regel te verbreken. Ze gaat om met andere probleemkinderen van school. Het is een raadsel waar haar gedrag vandaan komt, ze komt uit een warm, middenklasse gezin. Straf heeft geen effect op Alix omdat ze toch wel een manier vind om de straf te verbreken. Alix houdt haar woord lang niet altijd maar ze zal haar vrienden nooit verraden naar autoriteitsfiguren.
    Uiterlijk:


    Alix is 1,73. Ze is slank gebouwd met mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft een rond gezicht met donkere bambi-ogen. Haar huid is van nature licht getint. Donker, golvend haar valt tot halverwege haar rug.
    Alix heeft twee tattoos. Een op haar pols die met de tekst: Born to Raise Hell en een op haar enkel van een vogel.
    Extra: Nadat Alix alweer een les skipte om te roken en drinken moet ze verplicht vijftien Glee bijeenkomsten bijwonen, anders blijft ze dit jaar zitten en vandaar dat ze naar Glee gaat.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 23:56 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Naam:Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17, jaar. Geboren op 25 mei.
    Status: (Glee, cheerleader, Jock. Mag een mix zijn): Cheerleader, maar wil graag bij de glee club.
    Karakter: Gwen komt uit een heel afstandelijk gezin, als je het al een gezin kan noemen. Haar vader zit meetal in Europa voor zijn werk. Gwen is hierdoor vooral opgevoed door haar vijf jaar oudere broer, Landon, en haar oppas, Mabel. Gwendolyn had eerst nog twee broers, maar deze zijn samen met haar moeder overleden in een auto ongeluk toen Gwen drie was. Gwen heeft er dan niet al te veel van mee gekregen, maar toch heeft het haar op veel manieren pijn gedaan. Gwen is dan ook zelf een erg afstandelijk meisje. Ze hecht niet te veel waarde aan vriendschappen en vertrouwd mensen liever niet. Ook heeft ze liever niet dat mensen bij haar thuis komen, omdat haar vader nogal een show off is en maar al te graag mensen laat zien hoe goed ze het hebben. Gwen is het tegenovergestelde, zij heeft meer met kleine knusse kamers en gezellige eetkamers met tafels die niet te lang zijn om een proper gesprek te hebben. Gwen is heel ambitieus en heeft een vrij sterke wil. Toch wil ze andere altijd blij en gelukkig houden. Ze doet aan turnen als sinds ze vijf is, omdat haar vader dit zo graag voor haar wilde. Toch is ze het door de jaren heen zelf ook wel heel leuk gaan vinden. Dat ze op turnen zit is ook de enige reden dat ze een cheerleader is. Vanwege haar lenigheid en de ‘trucjes’ die zij kan is zij in het team gekomen. Toch is Gwen haar favoriete hobby gitaar spelen en zingen. Piano spelen wil ze nog altijd leren, maar haar vader vindt piano spelen niks voor zijn dochter. Gwen zou lessen nemen als zij niet al te druk bezig is met al haar andere hobby’s die zij stiekem uitvoert. Zoals freerunnen, wat waarschijnlijk één van haar grootste hobby’s is. Gwen is ook vrij koppig en moet een fout soms vijf keer maken, om zeker te weten dat het een fout is. Ze is meestal heel enthousiast en vrolijk. Ze kan met iedereen praten, of eigenlijk luistert ze vooral. Ze heeft een hekel aan over haarzelf praten. Gwen eet vrij weinig, dit niet omdat ze anorexia heeft, maar omdat ze dun en fit moet blijven voor turnen en freerunnen. Mabel, haar oppas en huishoudster zal je dan ook altijd horen klagen over hoe er geen stukje pizza bij Gwen naar binnen gaat. Gwen is heel droog en nuchter en zal niet snel van iets schrikken of van slag raken. Ook zal je Gwen nooit zien huilen. Dat doet ze wel als ze alleen is, net als haar woede uiten. Zo lijkt het voor sommige of ze nooit boos of verdrietig is. Gwen is over het algemeen niet goed in andere emoties dan vrolijkheid tonen. Liefde is voor haar altijd uitgerukt in spullen, al hecht zij niet veel waarde aan spullen. Behalve één ketting die van haar oma was, een pentagram. Gwen kan soms een beetje dom en naïef overkomen, maar ook heel wijs en slim. Het ligt er maar net aan hoe ze zich voelt. Gwen is nooit echt gepest, daar was ze niet ‘interessant’ genoeg voor. Wel is ze twee keer in elkaar geslagen, wat ook niet een al te leuke ervaring was. Gwen is niet zo zeer agressief, je moet alleen niet aan de mensen waar ze om geeft komen. Helaas heeft dit vaak de uitwerking dat ze met een grotere groep achter haar aankomen. Gwen is vrij impulsief en soms een beetje roekeloos, maar dat houdt haar scherp en de mensen om haar heen ook.
    Uiterlijk:


    Klik
    Gwendolyn is vrij klein, namelijk net aan 1,64. Dat is de reden dat ze graag en vaak hakken aan heeft van minimaal tien centimeter, om iets groter te lijken. Ze heeft grote blauwe ogen, zacht roze lippen. Ze gebruikt alleen make-up voor haar ogen en voor de rest vindt ze make-up maar veel gedoe. Haar kleding stijl is alternatief, maar vrij casual op haar hakken na. Haar haar is van naturen donkerblond, maar dit vindt ze zelf niet zo mooi, vandaar dat het geblondeerd is. Gwendolyn is vrij licht, maar dit komt doordat zij op turnen zit.
    Extra: Gwen heeft een psycholoog voor het verwerken wa er met haar moeder en broers is gebeurt, hierdoor is zij op woensdag avond altijd om 'onbekende' reden bezig. Ze deelt dit ook niet graag met mensen, dus zolang ze niet hoeft te zeggen dat haar moeder en broers zijn overleden zal ze dit ook niet doen.


    -Kan nog angepast en uitgebreid worden. Is het goed als ze al een jaar op McKiney high zit? -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 0:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jullie staan erbij!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    May I jump in? Als het nog kan, dan hier mijn personage

    Naam: Bill Elliott Adams
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Status: Bill zit nog niet in een Glee-club, maar zou wel graag willen.
    Karakter: Bill was jongs af aan eigenlijk al een lief persoon. Maar daar kwam verandering in toen hij mishandeld werd door z'n vader, hierdoor werd Bill enorm gevoelig en staat hierdoor liever op achtergrond. Ook op de basisschool ging dit grote rollen spelen. Hij werd gepest en iedereen wilde hem uitdagen. Doordat het uit de hand begon te lopen, heeft Bill van school moeten switchen. In totaal 5 keer. Inmiddels woont Bill niet meer thuis, omdat hij de mishandelingen van z'n vader niet meer aankon. Bill is veel met muziek bezig als hij even tot zichzelf wil komen en wil later iets met muziek gaan doen. Het enige waar hij goed in is, is zang.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is sinds z'n 16de homoseksueel, maar praat hier niet graag over met andere mensen. Hij is bang voor de reacties en dat iedereen afstand van hem gaat doen. Bill is enorm verslaafd aan muziek en blijft vaak ook wat langer op school om aan z'n zangstem te werken. Hij krijgt privé les op school, zelfs z'n klasgenoten weten hier niks van.

    Goed of niet?


    Are you happy? Huh?

    MissKaulitz6 schreef:
    May I jump in? Als het nog kan, dan hier mijn personage

    Naam: Bill Elliott Adams
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Status: Bill zit nog niet in een Glee-club, maar zou wel graag willen.
    Karakter: Bill was jongs af aan eigenlijk al een lief persoon. Maar daar kwam verandering in toen hij mishandeld werd door z'n vader, hierdoor werd Bill enorm gevoelig en staat hierdoor liever op achtergrond. Ook op de basisschool ging dit grote rollen spelen. Hij werd gepest en iedereen wilde hem uitdagen. Doordat het uit de hand begon te lopen, heeft Bill van school moeten switchen. In totaal 5 keer. Inmiddels woont Bill niet meer thuis, omdat hij de mishandelingen van z'n vader niet meer aankon. Bill is veel met muziek bezig als hij even tot zichzelf wil komen en wil later iets met muziek gaan doen. Het enige waar hij goed in is, is zang.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is sinds z'n 16de homoseksueel, maar praat hier niet graag over met andere mensen. Hij is bang voor de reacties en dat iedereen afstand van hem gaat doen. Bill is enorm verslaafd aan muziek en blijft vaak ook wat langer op school om aan z'n zangstem te werken. Hij krijgt privé les op school, zelfs z'n klasgenoten weten hier niks van.

    Goed of niet?


    Natuurlijk, ik zet je erbij!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Mag ik ook zelfverzonne meisje reserveren?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wanneer gaan we beginnen?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow