• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Regels:
    - Het verhaal begint vanaf het einde van seizoen 2 (Er hoeft zeker niet gekeken te worden naar de verhaallijn uit seizoen 3 t/m 5)
    - Minstens 4 regels
    - Maximaal 3 personages
    - Verhaallijn en originele karakters mogen iets afwijken, maar niet te veel
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Originele personages:
    (Hoeven niet te ingevuld te worden en mogen gewoon gereserveerd worden)

    Blaine Anderson door RoseCandle
    Sam Evans door LittleIiar
    Kurt Hummel door Schuld
    Rachel Berry door RoseCandle

    Zelfverzonnen personages:

    Meisjes:
    Brandy Kyra Romano door Casiramos
    Sarah Megan Clarisse door koena
    Luna Jessie smith door JustLoveGood
    Alix Isobel Carver door Aevitas
    Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas door Inermis




    Jongens:
    Tyler Jay DiRomano door Casiramos
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan door Dorchadais
    Lars Julesed door TheDarkKing
    Sean Emile Hambrey door LittleLiar
    Bill Elliot Adams door MissKaulitz6



    Graag invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Status: (Glee, cheerleader, Jock. Mag een mix zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:22 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Ik hoop het : )
    Maar eum hoe komen de nieuwe eigenlijk in de glee club zijn er audities of hoe zit dat ?:)


    Er zijn audities voor de nieuwe personages (:


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    , take Blaine
    Sebas is

    and mine! :Y)

    ik scheld je niet echt uit ^^


    Nooo Blaine is mine(A)


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Nooo Blaine is mine(A)


    Je mag hem hebben Ik wil seb XD



    HIJ IS VAN MIJ MWAHAHAHAHA XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam: luna Jessie smith
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd:17jaar geboren op 19 mei 1996
    Status: Luna wil heel graag in de glee club al durft ze het niet om zich op te geven. Ze is bang dat iedereen vind dat ze niet kan zingen en dat ze haar dan mega hard uit lachen.
    Karakter:Luna was eigenlijk best een vrolijk kind. Je zag haar altijd rond huppelen,dansen,springen en zingen. Ze had een lange tijd niks door van haar vaders drank problemen tot dat haar moeder het niet meer aan kon en er vandoor ging. Vanaf dat moment werd haar leven een hel ze was toen nog maar 8 maar haar vader mishandelde haar maar al te graag. Het begon met eens slaan als ze perongeluk iets fout deed maar het werd erger en erger. Hoe ouder Luna werd hoe meer ze een hekel aan haar vader en aan haar moeder kreeg. Ze begreep wel waarom haar moeder weg was gegaan maar ze vond het vreselijk dat ze haar had achter gelaten. Sinds dat ze 13 was ging ze zo vaak mogelijk weg naar de bib of naar het park om te lezen of schilderen. Op school lijkt ze heel vrolijk je merkt niet echt dat ze ADHD heeft omdat haar autsime dat wat verbergt maar als het de druk wordt of ze is boos dan floept die er uit. Luna is heel stil en vertrouwd eigenlijk niemand meer daarom heeft ze ook geen vrienden op school. Ze is best een lief en vrolijk meisje al moet ze dat eerst zelf nog terug vinden voor ze het echt aan andere mensen kan tonen.
    Uiterlijk:


    Luna heeft donker bruin haar tot ongeveer net boven haar borsten. Ze heeft donker bruine ogen is 1 meter 72 en is tenger gebouwd. Ze heeft ook een Tatoo van een dromen vanger op haar rug.
    Extra: Luna wordt mishandeld door haar vader maar dat probeert ze zo goed mogelijk verborgen te houden.
    Ze speelt ook nog viool en is verslaafd aan schilderen en tekenen. Luna heeft Autisme en ADHD en is Bi seksueel.

    (Ze is klaar hoopelijk is ze goed ? : )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    Naam: luna Jessie smith
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd:17jaar geboren op 19 mei 1996
    Status: Luna wil heel graag in de glee club al durft ze het niet om zich op te geven. Ze is bang dat iedereen vind dat ze niet kan zingen en dat ze haar dan mega hard uit lachen.
    Karakter:Luna was eigenlijk best een vrolijk kind. Je zag haar altijd rond huppelen,dansen,springen en zingen. Ze had een lange tijd niks door van haar vaders drank problemen tot dat haar moeder het niet meer aan kon en er vandoor ging. Vanaf dat moment werd haar leven een hel ze was toen nog maar 8 maar haar vader mishandelde haar maar al te graag. Het begon met eens slaan als ze perongeluk iets fout deed maar het werd erger en erger. Hoe ouder Luna werd hoe meer ze een hekel aan haar vader en aan haar moeder kreeg. Ze begreep wel waarom haar moeder weg was gegaan maar ze vond het vreselijk dat ze haar had achter gelaten. Sinds dat ze 13 was ging ze zo vaak mogelijk weg naar de bib of naar het park om te lezen of schilderen. Op school lijkt ze heel vrolijk je merkt niet echt dat ze ADHD heeft omdat haar autsime dat wat verbergt maar als het de druk wordt of ze is boos dan floept die er uit. Luna is heel stil en vertrouwd eigenlijk niemand meer daarom heeft ze ook geen vrienden op school. Ze is best een lief en vrolijk meisje al moet ze dat eerst zelf nog terug vinden voor ze het echt aan andere mensen kan tonen.
    Uiterlijk:


    Luna heeft donker bruin haar tot ongeveer net boven haar borsten. Ze heeft donker bruine ogen is 1 meter 72 en is tenger gebouwd. Ze heeft ook een Tatoo van een dromen vanger op haar rug.
    Extra: Luna wordt mishandeld door haar vader maar dat probeert ze zo goed mogelijk verborgen te houden.
    Ze speelt ook nog viool en is verslaafd aan schilderen en tekenen. Luna heeft Autisme en ADHD en is Bi seksueel.

    (Ze is klaar hoopelijk is ze goed ? : )


    Ja hoor, is goed en ze staat erbij(:


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Nooo Blaine is mine(A)


    Ik denk dat ik een grotere kans maakt Blaine is homo en ik ben een jongen (maar geen homo).
    En ik kan mezelf lastig in meisjes verplaatsen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Je mag hem hebben Ik wil seb XD



    HIJ IS VAN MIJ MWAHAHAHAHA XD

    Guuuuurllll... lets share him :Y) oh and I'll take Cooper as dessert (a)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik een grotere kans maakt Blaine is homo en ik ben een jongen (maar geen homo).
    En ik kan mezelf lastig in meisjes verplaatsen.


    Ik bekeer hem wel..... Haha nee grapje, hij hoort bij Kurt(A)
    Ik vind het soms lastig om me in jongens te verplaatsen, maar ik probeer het gewoon(:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 20:22 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 20:49 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ik kan geen meisje spelen in rpgs hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Lars Julesed
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 16 jaar geboren op 20 september 1997
    Status: Lars zit al bij de basketballers en is één van de beste spelers van het team ook is hij wisselspeler bij het footballteam en hij wilt ook graag in de Glee club door zich te uiten met zijn gevoel buiten zijn stoere buitenkant.
    Karakter: Lars heeft PDD-NOS en ODD, hiermee heeft hij moeite met drukte in zijn omgeving, om soms dingen te begrijpen en word hij gouw boos en kan hij slaan tegen iedereen om zich heen.
    Op de basisschool werd hij vaak uitgedaagd of gepest hiermee.
    Hij is ook best slim vooral met wiskunde en andere formule vakken, maar zijn taalvakken zijn minder.
    Hij zat op 3 verschillende scholen tot hij op de juiste zat waar hij niet werd gepest hij heeft zelfs één jaar op Dalton Academy gezeten om daar wat rustiger te worden.
    Op één van zijn scholen had hij muziekles en daar werd hij goed behandeld en daar kon hij zich goed uiten met de muziek hij had daar onderanderen pianoles en zangles hij scoorde onderanderen uitmuntende, maar moest daar weg doordat zijn vader een andere baan vond.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij vertelt weinig mensen over zijn verleden door de pijn die hij er steeds bij krijgt alleen zijn ouders weten het slechts.
    Door de piano en zanglessen kan hij best wel aardig zingen en uitstekend piano spelen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 19:37 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Vraag aan iedereen, wat is jullie lievelings glee nummer?
    Die van mij On our way.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Dorchadais schreef:
    (...)
    Guuuuurllll... lets share him :Y) oh and I'll take Cooper as dessert (a)

    goed we delen hem en veel desert plezier want hem mag je hebben XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Omg haha ik heb ODD[oppositional defiant disorder] en ja, dat agressieve is waar hahah. Daarom wil ik ook op Rugby, lekker agressie kwijtraken :P


    Mijn favo liedje is dan denk ik toch It's time [en toevallig is dat lied, het origineel op de radio]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 20:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheDarkKing schreef:
    Vraag aan iedereen, wat is jullie lievelings glee nummer?
    Die van mij On our way.


    Das eigenlijk best een moeilijke vraag ik heb er namelijk mega veel en de ene keer is dat mijn favo en de andere keer die het wisseld dus af XD.

    Dus geef ik je de top 3 van nu XD.

    glee if i were a boy
    glee smooth crimina
    glee everybody hurts

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 21:01 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins