• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Regels:
    - Het verhaal begint vanaf het einde van seizoen 2 (Er hoeft zeker niet gekeken te worden naar de verhaallijn uit seizoen 3 t/m 5)
    - Minstens 4 regels
    - Maximaal 3 personages
    - Verhaallijn en originele karakters mogen iets afwijken, maar niet te veel
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Originele personages:
    (Hoeven niet te ingevuld te worden en mogen gewoon gereserveerd worden)

    Blaine Anderson door RoseCandle
    Sam Evans door LittleIiar
    Kurt Hummel door Schuld
    Rachel Berry door RoseCandle

    Zelfverzonnen personages:

    Meisjes:
    Brandy Kyra Romano door Casiramos
    Sarah Megan Clarisse door koena
    Luna Jessie smith door JustLoveGood
    Alix Isobel Carver door Aevitas
    Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas door Inermis




    Jongens:
    Tyler Jay DiRomano door Casiramos
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan door Dorchadais
    Lars Julesed door TheDarkKing
    Sean Emile Hambrey door LittleLiar
    Bill Elliot Adams door MissKaulitz6



    Graag invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Status: (Glee, cheerleader, Jock. Mag een mix zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 19:22 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    koena schreef:
    Ik kan als het niet snel volkomt een mannelijk personage nemen, kijk zelf maar.


    Er zijn gelukkig meerderen bijgekomen, maar het kan altijd als je nog wilt?


    JustLovegood schreef:
    Mag ik een zelf verzonnen meisje en mag ik ook een origineel karakter pakken uit seizoen 4 of 3 (Rory of ryder als dat mag XD) ?
    Als dat niet gaat zou ik graag twee zelf verzonnen meisjes willen reserveren?


    Ja hoor, dat mag! Dan kunnen ze gewoon meedoen in hetzelfde schooljaar als de rest.

    De rest van de reserveringen staan erbij!


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    (...)

    Ja hoor, dat mag! Dan kunnen ze gewoon meedoen in hetzelfde schooljaar als de rest.

    De rest van de reserveringen staan erbij!


    oki dan pak ik een zelf verzonnen meisje en ryder XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam:
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    17 jaartjes jong. Is geboren op 15 April 1996
    Status:
    Deaglan wilde eigenlijk altijd al in een Glee club, maar aangezien op zijn oude school die club vol zat, kon hij nooit deelnemen. Nu is zijn grote kans en grijpt hij deze ook.
    Karakter:
    Hoewel Deaglan zijn ouders redelijk wat geld hebben, gedraagt hij zich totaal niet verwend of rijk. Hij vindt dat niet echt geweldig en geeft er eigenlijk ook niet om. Deaglan heeft erg veel moeite met het vertrouwen van mensen. Hij heeft vaak genoeg meegemaakt dat zijn vertrouwen is geschonden, hierdoor wil hij mensen eerst leren kennen voor hij ze iets vertellen zal. Hij kan wel mensen makkelijk en snel vergeven. Hij vindt dat iedereen een tweede kans verdiend, ook de mensen die zijn vertrouwen schenden. Alhoewel, niet iedereen verdiend volgens hem een tweede kans, pesters bijvoorbeeld. Hij vindt dat die mensen een leven moeten zoeken en hem, en zijn vrienden, met rust moeten laten.
    Op de school vóór McKinley is hij erg gepest geworden, dit omdat hij rood haar heeft, én dat hij biseksueel is. Iets dat ze op die school maar niet wilde waarderen. Aan de ene kant vonden ze het super erg dat hij op zowel jongens en meiden valt. Maar aan de andere kant wilde ze hem juist homoseksueel hebben omdat hij zich dan niet voort kon planten. Deaglan heeft er een hele tijd mee gezeten en begon steeds geslotener te worden. Hij wilde niet veel meer met mensen praten, dan zijn vrienden. Zijn vrienden, dat er nog maar vier waren, waardeerde hem zoals hij is en wilde hem altijd helpen.
    Door het gepest van een aantal jaren is Deaglan gesloten en in zichzelf geworden. Hij probeert hier verandering aan te brengen door meer op mensen af te stappen en een gesprek proberen te beginnen. Hij kan alleen wel snel dicht slaan omdat hij ietwat bangig is om het verkeerde te zeggen. Maar met een beetje aansporing zal hij wat losser komen.
    Deaglan heeft een kleine stoornis in zijn hersenen zitten waardoor hij soms ineens uit het niet kan gaan huilen, boos worden, of gaat lachen. Het beste is dan om hem met rust te laten[al willen sommige mensen dit niet begrijpen] en te wachten tot hij gekalmeerd is. Men moet ook niet gaan vragen wat er is, want dan kan hij erin blijven hangen voor een paar uur.
    Deaglan heeft last van epilepsie en is altijd doodsbang voor aanvallen. Dit gebeurt gelukkig niet zo vaak. Hij verteld dit wel aan mensen, bij de eerste ontmoeting al, en wat ze moeten doen als hij zo een aanval heeft. Hij krijgt ze hooguit één keer in de maand.
    Als er iets is waar Deaglan niets van weet is het liefde, hij is dan wel een paar keer verliefd geweest maar heeft nog nooit een relatie met iemand gehad. Hij vind het moeilijk om zich te hechten een een bepaald persoon en is ook eigenlijk best bang om verder te gaan dan, of zelfs dat, zoenen. Hij krijgt er de rillingen al van als hij eraan denkt.
    Uiterlijk:


    klik & klik
    Deaglan heeft een felrode haarkleur en groenblauwachtige ogen. Zijn huidskleur is redelijk licht en hij heeft sproeten, vooral op zijn gezicht en schouders. Hij kan een wat arrogante uitstraling hebben, maar hij is dit vooral niet. Waar Deaglan zich mateloos aan irriteert is zijn snelle baardgroei, hij moet iedere ochtend zijn gezicht scheren, anders loopt hij rond met een stoppeltjesbaardje, en als er iets is waar hij een hekel aan heeft, zijn dat baarden en snorren.
    Deaglan is elke dag weer in andere kleren te vinden, vaak een Casual tintje. Vaak kleed hij zich ook naar hoe hij zich die morgen voelt.
    Hij is rond de 1.82 lang en heeft een gewicht van 72.5 kilo's. Als er iets is dat Deaglan niet heeft, zijn dat spieren. Maar hij heeft wel een prachtige stem wanneer hij zingt. Hij kan hoge, maar ook lage noten halen. Maar dit dan alleen als hij zijn stem goed opwarmt. Af en toe wil zijn stem dan nog wel eens uit de maat schieten, maar dit is omdat hij druk de baard in zijn keel heeft.

    Extra:
    Deaglan komt oorspronkelijk uit Ierland maar is naar Amerika verhuisd met zijn ouders mee. Zijn vader heeft een baan verkregen in Ohio en McKinley high is vlakbij het huis waar zij nu wonen. De familie O'Callaghan is al meerdere keren verhuisd voor het werk van meneer O'Callaghan. De man heeft nu echt beloofd dat dit de laatste keer is voor minimaal vijf jaar lang. Deaglan hoopt het echt, en heeft grote hoop vrienden te maken op McKinley.
    Deaglan is een nieuwe student op McKinley.
    Deaglan is biseksueel en zijn ouders weten dat, ze accepteren het en geven hem de keus om thuis te komen met wat hij wil. Ze staan achter hem en hopen dat hij gelukkig wordt met de persoon waar hij van zal gaan houden. Ongeacht geslacht.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nevermind. Ik heb er nu al zin in ^^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staat er allemaal bij!(:

    Morgenavond ga ik het eerste speeltopic openen zodat de mensen die nog gereserveerd hebben nog even de tijd hebben & ik neem zelf Rachel erbij.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Ik ben erg slecht in het bespelen van al bestaande personages. Anders had ik zeker Sebas erbij genomen hahah

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Ik ben erg slecht in het bespelen van al bestaande personages. Anders had ik zeker Sebas erbij genomen hahah

    Oe ik hou van hem XD ik ben er ook niet al te goed in dus hoopelijk lukt het XD
    (Ik post mijn karakter over 5 min XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)
    Oe ik hou van hem XD ik ben er ook niet al te goed in dus hoopelijk lukt het XD
    (Ik post mijn karakter over 5 min XD)


    Haha, echt hé.
    Want zeg nou zelf dit kan je toch niet verstaan. *kwijl*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Dorchadais Echt? Ikzelf heb meer iets met bestaande personages, haha

    @JustLovegood zou vast wel goed komen(:


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    RoseCandle schreef:
    @Dorchadais Echt? Ikzelf heb meer iets met bestaande personages, haha

    @JustLovegood zou vast wel goed komen(:


    Nja, ik kan dat niet. Ik kan me totaal niet in een bestaand persoon verplaatsen. Ik vind dat erg moeilijk, hahah. Ook vooral omdat ik me in real life ook niet in andere mensen kan verplaatsen. :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Haha, echt hé.
    Want zeg nou zelf dit kan je toch niet verstaan. *kwijl*


    Omg _O_ *Kwijlt mee*


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Omg _O_ *Kwijlt mee*


    Hahah, jammer meissie, he's mine :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Hahah, jammer meissie, he's mine :P


    Dat weet ik nog niet zo zeker hoor (nerd)(puh)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    RoseCandle schreef:
    @Dorchadais Echt? Ikzelf heb meer iets met bestaande personages, haha

    @JustLovegood zou vast wel goed komen(:


    Ik hoop het : )
    Maar eum hoe komen de nieuwe eigenlijk in de glee club zijn er audities of hoe zit dat ?:)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Dat weet ik nog niet zo zeker hoor (nerd)(puh)


    , take Blaine
    Sebas is

    and mine! :Y)

    ik scheld je niet echt uit ^^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.