Parachutes schreef:
@Shion Oh damn ik wil kijken. ;o Eerst even douchen, dan ga ik kijken... Was net midden in een episode van 07 Ghost, belt m'n rijinstructeur op dat hij voor de deur stond... Was vergeten dat ik rijles had... ;X En toen kon ik m'n epi niet afkijken.
En het was net zo awesome want ik was bij dat stuk dat Frau onder water opgesloten zit en Teito ging erheen om hem te redden en ADFJSKDKDKDK HET WAS ZO CUUUUTE.
Maar ja, toen moest ik dus rijlessen, damnit. -.-
@Taka ik kom echt niet door Naruto heen... Zit ergens bij de 20 eps, maar ik vind het niet zo leuk. ;x Ik mag sowieso Sakura absoluut niet, eigenlijk vind ik Naruto zelf ook maar irritant...
Bleach kijk ik wel, ben al aardig ver, maar ik vind het zoveel van hetzelfde worden. Ze gooien je de hele tijd van gevecht naar gevecht en dat vind ik gewoon saai worden af en toe... De arc met het redden van Rukia vond ik echt heel erg nice en de personages zijn ook awesome, maar daarna kreeg je sowieso de grootste en meest verschrikkelijke filler arc ooit waar ik zowaar doorheen ben gekomen, maar nu heb ik gewoon niet zo'n zin meer om 'm te kijken. 
Misschien zijn die hele lange anime's wel niks voor mij. Fairy Tail vond ik wel heel erg leuk, maar die is ook niet zo lang als die drie die jij noemde.
Jaa, maar dan is het nog slecht

als je voorbij aflevering 24 bent, dan zie je de stijgende lijn, dan wordt ook pas de eerste antagonist geïntroduceerd en dan begin het plot echt in een stroomversnelling te komen. De rest vind ik eigenlijk meer opzet van het verhaal en ze refereren natuurlijk wel heel mooi terug op de eerste arc, maar ik vond het nou ook weer niet de beste arc. Hoewel dat met Zabuza & Haku toch best mooi is gedaan die band of vind jij van niet? Het is echt ongelofelijk veel kijk werk, maar geloof me als je bij Shippuuden bent, dan krijg je er echt zoveel voor terug. Ik heb zelfs in Shippuuden fillers gekeken die nog beter waren dan sommige canonarc's.
Geloof me nou maar, Naruto is echt een hele goede anime en Kishimoto is echt een genie, maar het duurt echt lang met opbouwen en je begin het pas te zien wanneer Naruto beter wordt, dat er toch echt wat werk achter het verhaal zit. Ik ben nu helemaal bij met Naruto en volg het nog steeds, ik ben zelfs zo ver dat ik de manga van Naruto lees en als ik manga ga lezen dan is er toch wel echt iets loos xd Want ik heb 2 manga's die ik lees en dat is de onvermijdelijke Angel Beats & Naruto, dus dan zou Kishimoto toch wel meer hebben laten zien tot nu toe.
Ik geef toe, Naruto lijkt in het begin suf en ik heb vaak genoeg met de gedachte gespeeld het te droppen met een 3 of een 4 en daarna nooit meer te kijken, maar nu ik echt door heb gekeken, vind ik dat Naruto seizoen 1 een 6/7 verdient en shippuuden heeft van mij een visuele score van een 9! Dus er zit echt iets goeds in die verhaallijn.
ps.
trouwens ik keek niet echt Naruto om Naruto, maar meer vanwege de andere personages op Sakura na natuurlijk. Want ik kan je vertellen dat Saukra door de hele serie door een vreselijk slecht personage blijft, maar ik vind Kakashi een goed personage uit Naruto, Uchiha Itachi, Uchiha Obito, Tobi

Ohh! Tobi is awesome! xd hhahaa maar mijn punt is dat er zoveel meer is in de serie dan alleen Naruto, hoewel je je nog gaat verbazen hoe redelijk ze Naruto later neerzetten, terwijl het eigenlijk zo slecht begint xd Steeds met dat believe it! Ik kon hem wel wurgen die idioot, hij was echt zo irritant en daar moet je nog bij meedenken dat ik ze in het Engels keek in het begin, tenminste het eerste seizoen, want het tweede seizoen kijk ik in het Japans. xd
[ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:38 ]
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.