Shion schreef:
(...)
Dan mag jij mij premiere wel uitleggen o-o.. Serieus ik opende hem zag al die dingen en sloot hem af
.
After Effects is inderdaad leuk
Moet zelf alleen de handigheid erin krijgen ;d. Ik kan de basic stuff wel zoals bewegen en zo.. Maar mijn beelden waar ik mee werkt qua animeren en zo is nog niet zo geweldig.. De beelden die ik toen gemaakt heb waren gemaakt in Illustrator en daar ben ik niet zo;n fan van.. This wel een leuk programma.. Ben alleen zo slecht om een tekening te digitaliseren.. Zeker als je alleen een mouse pad heb xd.
Ben wel benieuwe naar jouw lyrics video ;o Trouwens welk opleiding doe jij?
-Gaan we trouwens nu offtopic of is dit nog ok
-
Aahhh dat maakt niks uit dat we offtopic gaan

Anders zeggen we gewoon dat het om een anime gaat, want tegenwoordig wordt er echt overal een anime van gemaakt. xd Dus dat moet wel lukken haha en volgens mij komen mods toch niet vaak in dit topic, ben er namelijk nog geen tegengekomen hier xd
Hah, premiere pro lijkt eigenlijk moeilijker dan het daadwerkelijk is. Het heeft veel weg van alle andere videobewerkingsprogramma.
After effects vind ik ook echt geweldig om mee te werken en ben ik op het moment weg van xd miss ga ik me amv nog even bewerken met after effects, hoewel ik niet precies weet wat voor effect ik erin wil gooien xd
Ahh Illustrator, hmmm ik ben toch meer van de photoshop, hoewel illustrator idd wat minder pixelerig oogt. Trouwens ik ben sowieso al slecht in tekenen xd dus digitaliseren kom ik al niet eens aan toe.
Jaa, hijs best mooi

maar moet er nog wel even aan werken en wss ga ik op de achtergrond nog een filmpje doen, want heb er nog 3 weken voor en ik heb alle lyrics al ingevoerd en geanimeerd. Ze staan ook al goed qua de muziek, hoewel dat wel een gedoe is in after effects xd moet ik steeds een stukje renderen, dan verder, weer een stukje renderen en ga zo maar door xd
Ik doe een opleiding tot mediadeveloper, dus werk veel met programma;s van het adobe pakket wat ik op zich wel leuk vind. Ik vind bij ons het vak mediatechnologie, waarbij we dat lyrics filmpje moeten maken, ook een leuk vak

Ik weet alleen nog niet echt wat ik hierna wil doen, want mij lijkt het later wel leuk om in een animatiestudio te werken of in ieder geval een soort van studio, waar ik met het adobe pakket (vooral premiere en after effects) mag werken. Alleen tja xd daar is ten eerste niet veel werk in en ten tweede moeilijk te zoeken, dus ik moet nog even rondkijken wat ik wil.
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding, want volgens mij (en dat kan ik mis hebben) doe jij ook een soort grafische opleiding?
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.