Taka schreef:
(...)
Aahh okeey, was even nieuwsgierig, maar ga zo verder en ik hoop dat het net zo mooi wordt als de rest 
Want het ziet er echt al best vet uit. Trouwens, dat Loveless verhaal klinkt wel erg mooi, miss ga ik hem ooit kijken.
Trouwens nog even een algemene vraag.
Wat is jullie top 10 van beste anime personages?
Maar dat is niet het werkelijke verhaal

Het verhaal gaat over Ritsuka die er achter wilt komen waarom zijn broer Seimei is vermoord..
Het gaat over Fighters & Sacrafices xd. -ok dat woord is fout geschreven-
Mja dan zal ik op deze manier verder gaan ;d. Nogmaals bedankt.
Ehm de top 10.. Ik geef dingen te snel een 10 dus dat lijstje af gaan help nou ook niet bepaald of zo..
Ik kan ook niet echt zeggen van ik ga kijken welke ik het vaakst gekeken heb.. Ik heb Loveless het vaakst gekeken maar ik merk nu gewoon veel dingen op die best raar verlopen.
Wie ben jij! je bent een vreemde!!.... Oh je kent mijn broer? Laten we herinneringen maken 
En toen pas las ik tot 10 personages.. Damnit nog lastiger..
Ehm.. Ik heb nu niet helemaal in de juiste volgorde dat gaat veel te veel denk werk geven xd.
- Suttcliff Grell - Kuroshitsuji
- Nai - Karneval
- Kuroko Tetsuya - Kuroko no Basket
- Yuuki Tenpouin - Code: Breaker
- Nezumi - No.6
- Inukashi - No.6
- Tachibana Mei - Sukitte Ii na yo.
- Gram Ana - Phi Brain
- Shiina Mashiro
- Yoite - Nabari no Ou
Parachutes schreef:
@Shion Oh... Ik loop al achter, dus ik denk dat ik je advies maar ga opvolgen. (':
Is het zo erg? 
Oh wacht nee, niet zeggen wat er gebeurt, alleen maar 'ja' of 'nee'. ><
Haha tuurlijk ga ik niet zeggen wat er gebeurd ;d. Maar naar mijn mening was het erg

In de spoiler staat er waarmee ik het vergelijk
Het gaf mij het gevoel wanneer Eren werd opgegeten door een Titan..
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you