• Dus zit Hwin nu voor een maand met me opgescheept ^^
    Het is de naam van een paard uit een boek.
    Ik twijfelde tussen drie (die ik niet ga zeggen want een van de vorige keren is er een geript (cat)), maar het is uiteindelijk Hwin geworden ^^

    Waar komt jullie username vandaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nice! Hwin was toch het paard van Aravis? Het is toch een aardige tijd geleden dat ik "het Paard en de Jongen" heb gelezen, maar het was wel één van mijn favorieten ^^
    Maar mijn username komt van Isaac Delahaye, gitarist van Epica en MaYan, al las ik laatst dat hij MaYan jammergenoeg heeft verlaten...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Nice! Hwin was toch het paard van Aravis? Het is toch een aardige tijd geleden dat ik "het Paard en de Jongen" heb gelezen, maar het was wel één van mijn favorieten ^^
    Maar mijn username komt van Isaac Delahaye, gitarist van Epica en MaYan, al las ik laatst dat hij MaYan jammergenoeg heeft verlaten...


    Haha, dat klopt. Daardoor ben ik ook op het idee gekomen ^^
    Ik hou van de naam Delahaye. Klinkt super leuk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk, al vond ik Aravis ook wel mooi.
    Mijne komt van de Romeinse filosoof/redenaar/politicus Marcus Tullius Cicero. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hwin schreef:
    (...)

    Haha, dat klopt. Daardoor ben ik ook op het idee gekomen ^^
    Ik hou van de naam Delahaye. Klinkt super leuk ^^


    Hehe, nice! Had ook al ergens een vermoeden. Past toch wel weer leuk bij je oude username :')
    Dank je ^^ Ik vond het zelf ook erg leuk klinken.


    Stenenlikker

    Cicero schreef:
    Leuk, al vond ik Aravis ook wel mooi.
    Mijne komt van de Romeinse filosoof/redenaar/politicus Marcus Tullius Cicero. c:


    O, ik dacht van de film Chicago. Daar hebben ze het toch op een gegeven moment over Cicero.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    O, ik dacht van de film Chicago. Daar hebben ze het toch op een gegeven moment over Cicero.


    Anouk (Dahl) dacht dat ook. :'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 17:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Anouk (Dahl) dacht dat ook. :'D


    Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die meteen daar aan denkt.


    Physics is awesome

    Leuk!
    Mijne is van het geboortejaar van Frederik de Groot. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind deze ook leuk. Mijn usernaam komt van het nieuwe album van Lady Gaga: Artpop


    Alleen maar tranen van geluk

    Cicero schreef:
    Leuk, al vond ik Aravis ook wel mooi.
    Mijne komt van de Romeinse filosoof/redenaar/politicus Marcus Tullius Cicero. c:

    Een leraar bij ons op school heeft een ongelofelijke obsessie voor hem, haha.

    OT: Nice! Alleen al omdat het om een paard gaat. :Y) Nee, grapje, maar het klopt wel dat ik het een leuke username vind.
    De mijne komt van Gabbe, ook wel Gaby, Givens. Een personage uit de Fallen serie van Lauren Kate.


    :)

    Givens schreef:
    (...)
    Een leraar bij ons op school heeft een ongelofelijke obsessie voor hem, haha.

    OT: Nice! Alleen al omdat het om een paard gaat. :Y) Nee, grapje, maar het klopt wel dat ik het een leuke username vind.
    De mijne komt van Gabbe, ook wel Gaby, Givens. Een personage uit de Fallen serie van Lauren Kate.


    Leraar Latijn, I guess?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Leraar Latijn, I guess?

    Onder andere. Hij geeft ook geschiedenis.


    :)

    Ik vind Hwin wel leuk klinken c:
    Al vind ik Aravis ook nog steeds er leuk^^

    En tja, mijn username heb ik ooit eens met een vriendin bedacht en ik weet niet precies hoe we erop gekomen zijn, maar ik vind Celebration zelf wel vrolijk(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .