• Dus zit Hwin nu voor een maand met me opgescheept ^^
    Het is de naam van een paard uit een boek.
    Ik twijfelde tussen drie (die ik niet ga zeggen want een van de vorige keren is er een geript (cat)), maar het is uiteindelijk Hwin geworden ^^

    Waar komt jullie username vandaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk! Hoe spreek je dat uit?
    Mijne komt van Mance Rayder van A Song of Ice and Fire.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    Leuk! Hoe spreek je dat uit?
    Mijne komt van Mance Rayder van A Song of Ice and Fire.


    Ik veronderstel (dat boek is niet verfilmd, dus ik weet het niet honderd procent zeker, maar ik spreek het zo uit): een hele doffe, bijna onhoorbare H, en dan op z'n Engels win ^^
    A song of Ice and Fire is van Game of Thrones hé?
    Ik moet die boeken nodig eens lezen ^^

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 16:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Past bij je avatar. :'D
    Hoewel ik Aravis leuker vond, is deze ook gaaf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vond de vorige eigenlijk mooier. :/ Spencer Reid uit Criminal Minds. n.n


    comfort in c h a o s

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik veronderstel (dat boek is niet verfilmd, dus ik weet het niet honderd procent zeker, maar ik spreek het zo uit): een hele doffe, bijna onhoorbare H, en dan op z'n Engels win ^^
    A song of Ice and Fire is van Game of Thrones hé?
    Ik moet die boeken nodig eens lezen ^^

    Ah, oké. Aparte naam ^^
    Game of Thrones is van A Song of Ice and Fire ;P Ik raad ze je heel erg aan, ik ben er gek op. Helaas schrijft George Martin zoveel dat het lang duurt voordat er een nieuw deel komt, het nieuwste deel wordt pas in 2015 verwacht :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vond Aravis zelf ook leuker, maar ik had weer even nood aan een nieuwe, ik hou het nooit echt lang uit met een username ^^ Waarschijnlijk ga je me wel vaker nog eens terugzien met Aravis (maar voor volgende maand heb ik toch al een in gedachten, dus dan wordt het wellicht niet weer Aravis ^^)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk. ^^

    Ik moet echt eens een spannend verhaal verzinnen als achtergrond voor mijn username. Iets met draken en vierkante watermeloenen, of zo. Het is zo saai om iedere keer te zeggen dat ik het gewoon leuk vond klinken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk. ^^

    Ik moet echt eens een spannend verhaal verzinnen als achtergrond voor mijn username. Iets met draken en vierkante watermeloenen, of zo. Het is zo saai om iedere keer te zeggen dat ik het gewoon leuk vond klinken. (krul)

    Vierkante watermeloenen?
    Jij bent echt genius.

    Ik kan trouwens hetzelfde zeggen, want mijn username spreekt ook voor zich, hoewel ik hem nog maar sinds pas heb. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Leuk. ^^

    Ik moet echt eens een spannend verhaal verzinnen als achtergrond voor mijn username. Iets met draken en vierkante watermeloenen, of zo. Het is zo saai om iedere keer te zeggen dat ik het gewoon leuk vond klinken. (krul)


    Haha, draken en vierkante watermeloenen. Als je een achtergrondverhaal gevonden hebt, ben ik zeer geïnteresseerd :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Leuk. ^^

    Ik moet echt eens een spannend verhaal verzinnen als achtergrond voor mijn username. Iets met draken en vierkante watermeloenen, of zo. Het is zo saai om iedere keer te zeggen dat ik het gewoon leuk vond klinken. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Of deze:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Facts schreef:
    (...)
    Vierkante watermeloenen?
    Jij bent echt genius.

    Ik kan trouwens hetzelfde zeggen, want mijn username spreekt ook voor zich, hoewel ik hem nog maar sinds pas heb. ^^


    Ja, vierkante watermeloenen. Het is niet eens mijn idee. :'D




    Die watermeloendraak is trouwens ook erg inspirerend. Twee vliegen in één klap, en dan kan de aap de slechterik zijn die hem vierkant tovert. :Y) Misschien moet ik echt maar eens iets gaan schrijven, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, vierkante watermeloenen. Het is niet eens mijn idee. :'D




    Die watermeloendraak is trouwens ook erg inspirerend. Twee vliegen in één klap, en dan kan de aap de slechterik zijn die hem vierkant tovert. :Y) Misschien moet ik echt maar eens iets gaan schrijven, haha.

    Waarschuw me maar als je begint. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Ja, vierkante watermeloenen. Het is niet eens mijn idee. :'D




    Die watermeloendraak is trouwens ook erg inspirerend. Twee vliegen in één klap, en dan kan de aap de slechterik zijn die hem vierkant tovert. :Y) Misschien moet ik echt maar eens iets gaan schrijven, haha.


    Lol, als je er echt aan begint, waarschuw me ook maar ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Facts schreef:
    Past bij je avatar. :'D
    Hoewel ik Aravis leuker vond, is deze ook gaaf.


    Some people are art and do art at the same time