• Hoi Iedereen!
    Ik heb vanmorgen een nieuwe website gemaakt en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
    Klikkerdeklik
    Hebben jullie nog tips en leuke ideeën? Ik dacht zelf nog aan een lijst me al de liedjes die ik leuk vind of zoiets :)
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ^^
    X Nori

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Leuke site!!!

    Ik was 8 en op de basisschool hadden we zo'n opdrachtenboekje waarmee je ook een site mocht maken, sindsdien heb ik echt heel veel sites gemaakt enzo (met webs en voor schooldingen webklik) maar de laatste tijd niet echt meer.. (als je de site die ik voor een schoolvak maak niet meetelt)

    ik hoop dat je veel plezier zult beleven op je site :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Is het een blog ofzo? :')


    Take me to wonderland

    Deilia schreef:
    Userious?
    ''Wie is de beste artiest?

    Rihanna
    Ellie Goulding
    Little Mix
    Justin Bieber
    One direction
    Bruno Mars
    Marina and the diamonds
    Adele''

    Wat is daar mis mee? Ik vind Bieber ook maar niks, maar als zij dat leuk vindt, wat is het probleem, dan?
    Leuke site, Nori! Hij is wel wat eenvoudig en keurig, maar daar is niks mis mee. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weten jullie een programma waarmee ik een draw my life kan maken? met beelden sneller laten gaan, dingen inspreken etc


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou zeggen bij je My favorite... pagina dat je de tekst het beste onder de plaatjes kan zetten.
    Dat vind ik wat mooier staan en wat prettiger lezen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Facts schreef:
    (...)
    Wat is daar mis mee? Ik vind Bieber ook maar niks, maar als zij dat leuk vindt, wat is het probleem, dan?
    Leuke site, Nori! Hij is wel wat eenvoudig en keurig, maar daar is niks mis mee. :]


    Ik heb die keuzes er alleen bij gezet omdat ze bij de meeste mensen populair zijn :] maar ik heb hem al meer ver-nori't xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Scorpia schreef:
    Jammer dat hij zo simpel gemaakt is met simpsite. Websites waarmee je zo makkelijk als wat duizenden en één sites kan maken. De volgende keer raad ik je aan gewoon een domein of zo iets te kopen, ziet er vaak professioneler uit. Webs, webklik, simpsite, jimdo, ze sucken allemaal.
    In ieder geval, wel creatief en leuke kleuren!


    Ik gebruikte altijd startje.be omdat je dan keuze had tussen hun gedoe te gebruiken, of zelf te html'en ;p
    Zoals deze random site die ik vond op google, ik kende vroeger nog veel betere, maar weet ze niet meer. Dit is het standaard gedoe, met een braaf menuutje links.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik gebruikte altijd startje.be omdat je dan keuze had tussen hun gedoe te gebruiken, of zelf te html'en ;p
    Zoals deze random site die ik vond op google, ik kende vroeger nog veel betere, maar weet ze niet meer. Dit is het standaard gedoe, met een braaf menuutje links.


    Nah.. Dan houd ik het toch liever bij simpsite.nl :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik dacht dat jij minstens een halfjaar zou wegblijven van de site vanwege school…?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik dacht dat jij minstens een halfjaar zou wegblijven van de site vanwege school…?


    Ja.. dat dacht ik ook xd bleek dat we bijna geen proefwerken meer hadden+ik sta blijkbaar bijna overal een voldoende voor dus.. Here I am ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.