• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Newt | Kim | ElfCitadel | The Art of Longing | 51.888 words |
    - Square | Squares | Untitled | 50.214 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 30.709 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 18.609 words |
    - Eledhel | Oppugno | 50.019 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 36.008 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 52.525 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 22.500 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow | Onder Engelenvleugels | 645 words |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 22.510 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember en Undercover | 15.500 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 22.788 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 5.608 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 50.005 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 89.244 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 74.298 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 10.833 words |
    - Jaimes | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 50.021 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 25.396 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 16.041 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 55.555 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 12.117 words |
    - Thackery | Nathalie | Rowena | A Different Kind of Crazy | 75.000 words |
    - DreamerN | Stad van Dromen | 50.343 words |
    - Scorpia | Emma | Naille | Santos Elbasi | 51.669 words |
    - Yeardley | JoyceElisabeth |
    - Belong | Chanice |
    - Chez | Suzanne | Sarius | 6.579 words |

    Wordwars:
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    Voorgaande topics; 1, 2, 3, 4, 5, 6


    Thank God It's Over

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 13:49 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik ben zo ontzettend blij voor jullie en vooral voor Jaimy, wees trots op julliezelf dat jullie 't gehaald hebben.
    Keep up the good work! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Jaimes schreef:



    I AM SO HAPPY



    Echt super gefeliciteerd aan iedereen! Ik vind het knap van iedereen die het heeft gedaan, maar ook van iedereen die een poging heeft gedaan. Het is serieus waar goed, alles wat je hebt geschreven en dat is al iets om trots op te zijn! (:



    Ik wil iedereen echt bedanken voor de dingen die jullie hebben gezegd, ik weet zelf niet eens hoe het me is gelukt om zo'n eindsprint te trekken, maar ik ben zo blij dat het me gelukt is. Ik heb gisteravond serieus zitten huilen toen ik steeds dichter bij het einde kwam, ondertussen was ik ook al bij het einde van mijn verhaal dus ik werd helemaal emotioneel en ik huilde gewoon van blijdschap (lol, ik krijg nu weer tranen in mijn ogen nu ik eraan denk) omdat het gevoel zo goed was.

    MAAR, IK WIL OOK EMPYREAN BEDANKEN! Echt mijn complimenten, want je hebt het topic echt onwijs goed bijgehouden en ook de werk die je erin gestopt hebt. Super goed gedaan! (:


    Don't you make me cry now (cat) -lolgrapje-
    Mooie speech _O_


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean, mag mijn wordcount ook een kleurtje want ik heb mijn doel gehaald :)
    En nogmaals gefeliciteerd iedereen die het gehaald heeft, je mag echt trots op jezelf zijn!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    I feel like crying, lol, ik heb zojuist mijn epiloog afgeschreven en nu is het verhaal toch echt klaar.
    Natuurlijk ga ik nog wel het helemaal nalezen, allicht ook kleine dingen aanpassen etc. maar alles is nu toch wel geschreven.

    Zonder NaNoWriMo was het nooit zo snel gelukt en ik ben gewoon...zo opgelucht, maar ook verdriet en ook weer blij. Thanks guys, ik hoop dat we volgend jaar weer met z'n allen meedoen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    FlyingMinds schreef:
    Empyrean, mag mijn wordcount ook een kleurtje want ik heb mijn doel gehaald :)
    En nogmaals gefeliciteerd iedereen die het gehaald heeft, je mag echt trots op jezelf zijn!


    Ofcourse :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Jaimes schreef:
    I feel like crying, lol, ik heb zojuist mijn epiloog afgeschreven en nu is het verhaal toch echt klaar.
    Natuurlijk ga ik nog wel het helemaal nalezen, allicht ook kleine dingen aanpassen etc. maar alles is nu toch wel geschreven.

    Zonder NaNoWriMo was het nooit zo snel gelukt en ik ben gewoon...zo opgelucht, maar ook verdriet en ook weer blij. Thanks guys, ik hoop dat we volgend jaar weer met z'n allen meedoen :]


    Of bij campnano al :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    (...)

    Of bij campnano al :Y)


    Ik ben nu mijn NaNo begonnen met Finley. November is bij mij altijd een rotmaand, aangezien we dan nog allemaal toetsen moeten krijgen voor het rapport.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Ik ben nu mijn NaNo begonnen met Finley. November is bij mij altijd een rotmaand, aangezien we dan nog allemaal toetsen moeten krijgen voor het rapport.


    Echt? :3 Dus weer proberen de 50,000 te halen? Awesome :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik weet even serieus niet wat ik aan moet met mijn leven op dit moment, ik voel me zo leeg :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik weet even serieus niet wat ik aan moet met mijn leven op dit moment, ik voel me zo leeg :')


    Ik heb hetzelfde probleem. :'D
    Maar ja, dan maar schrijven aan een volgend verhaal, I guess. Of alvast plannen maken voor NaNo 2014. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is inderdaad best leeg zonder NaNoWriMo, maar ik zal mijn verhaal nog afschrijven.
    Ik heb een nieuw idee gekregen, maar ik begin liever niet tot ik deze heb afgerond. :3
    (Motivatie.)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Empyrean schreef:
    (...)

    Echt? :3 Dus weer proberen de 50,000 te halen? Awesome :Y)


    Misschien 40.000, maar dat weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk eerst 40K dan 50K, want we hebben wel de maand met de feestdagen en ik mag op 1e en 2e kerstdag niet achter mn laptop, alleen 's ochtends, maar dan is het zorgen dat ik klaar ben....


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Misschien 40.000, maar dat weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk eerst 40K dan 50K, want we hebben wel de maand met de feestdagen en ik mag op 1e en 2e kerstdag niet achter mn laptop, alleen 's ochtends, maar dan is het zorgen dat ik klaar ben....


    Success!! Dit keer gaat het je gewoon lukken! :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    LacieChan schreef:
    (...)

    Misschien 40.000, maar dat weet ik nog niet zeker. Waarschijnlijk eerst 40K dan 50K, want we hebben wel de maand met de feestdagen en ik mag op 1e en 2e kerstdag niet achter mn laptop, alleen 's ochtends, maar dan is het zorgen dat ik klaar ben....


    Success!! Dit keer gaat het je gewoon lukken! :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Success!! Dit keer gaat het je gewoon lukken! :)


    Mehehe, haha XD Moet ik wel schrijven -.- Wat me niet echt lukt.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen