• Bloodstream.
    • Praattopic.
    • Speeltopic.


    In het landschap van Arkansas, ligt het zomerstadje Rosefield. De stad heeft zijn naam te danken aan de velden vol rozen waarop de stad oorspronkelijk gebouwd is. Naast het feit dat de zon er altijd schijnt, zijn de inwoners van Rosefield de meest gastvrije en vriendelijke mensen die je - je maar kunt indenken.
    Hun gastvrijheid wordt enkel erg op de proef gesteld, door onaangekondigde 'nieuwe' bewoners. Mensen die hun ogen hebben laten vallen op de prachtige, door zon omhulde, stad. Deze gasten lijken enkel niet te vertrekken, zoals de meeste toeristen doen zodra het zomerse genieten wordt ingeruild voor werk en school.
    Langzaam maar zeker raken mensen vermist, vermoord en niet meer teruggevonden. De zonnige stad wordt opgeslokt in tijden van schandalen en schaduw.
    Veel mensen nemen het - het bosrijke gebied kwalijk; daar zit immers een scala aan wilde dieren.
    Toch zijn er maar een paar die de ware identiteit van de monsters te pakken krijgen. Vampiers.


    - Uitleg.
    Rosefield is een stad waarin het gehele jaar de zon schijnt. Het heeft de nodige voorzieningen, en de meeste mensen zijn erg voor de kerk. Ook is er een universiteit in de nabije omgeving en is er voor de jeugd het minimale aan uitgaansleven gebouwd.
    Je kunt een mens spelen, een inwoner van het stadje. Of natuurlijk een vampier. De vampiers leven in één clan met één leider. Ze kunnen tegen zonlicht en hun leven draait op mensenbloed. Je hebt kwaadaardige vormen, zachtere. Toch blijven het allen gevaarlijke wezens.
    Hun ogen hebben een normale kleur, tot ze dorst krijgen - dan kleuren ze rood. Ze hebben een stel scherpe vampiertanden en zijn zo koud als ijs.
    Vampiers worden niet zo geboren. Ze worden gebeten. Dat is op zich nog een aardig proces ook - een proces dat niet iedereen zomaar overleeft.
    Eerst moet een vampier de desbetreffende persoon bijten, en vervolgens moet de mens vampierbloed in zijn systeem hebben en sterven. Als hij/zij gestorven is wordt duidelijk of het lichaam kan veranderen. Als dat niet het geval is, sterft het gewoon en als het wel is gelukt wordt hij/zij wakker als vampier.
    Vampiers kunnen slapen. Ze eten overigens niets tot weinig. Hun lichaam kan er tegen, maar ze prefereren bloed boven alles. Nog iets speciaals is een gave. Sommige vampiers hebben er één, en anderen niet. Ook zijn er een paar mensen die een gave aangeboren krijgen. Vaak wijst dit op 'geboren vampier', maar ook dit is niet altijd even waar.

    - Regels.
    - Minimaal aantal woorden is 300. Dat is, in vergelijking, echt heel weinig.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 16+ is toegestaan.
    - Conversaties die buiten de rpg om gaan, worden in het daarvoor bestemde praattopic gepost.
    - Topic wordt pas geopend bij voldoende animo en correct ingevulde personages.

    - Meedoen.

    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    - Rollen.
    Vampiers:
    (Begaafden zitten vol.)
    - Leider: Liam Philip Monroe Cas || Electrokinesis.
    - Dahlia Jhosanna Vienna Kapur Guinness || Telekinese.
    - Chase Damon Harper Sigil || Visioenen.
    - Ivy Roseanne Harvelle Olicity || Controle over zintuigen.
    - Marlus Oakden Reaves Naerys

    Mensen:
    (Voor nu even 3 begaafden.)
    - Alaska Roselind Winslow Goldwing || Pyrokinese.
    - Jamilla Tara Robbinson koena || Manipulatie.
    - Callum Matheus Oliviera Olicity
    - Gracelynn Amity Bell Naerys
    - Oliver Rhys Hall Cas

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:06 ]


    They can't steal the love you're born to find

    ik wil echt vet graag mee doen maar ik weet niet of ik een mannelijk personage kan doen...ik gebruik in mijn boeken ook altijd vrouwelijke personages... decisions decisions


    The Definition of Insanity

    Ancestorial schreef:
    ik wil echt vet graag mee doen maar ik weet niet of ik een mannelijk personage kan doen...ik gebruik in mijn boeken ook altijd vrouwelijke personages... decisions decisions

    Waarom zou je het niet kunnen?
    In het begin was ik er ook niet zeker van of ik het wel zou kunnen, maar uiteindelijk valt het echt goed mee hoor.
    Je moet er gewoon even aan wennen en dan gaat het vanzelf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ancestorial schreef:
    ik wil echt vet graag mee doen maar ik weet niet of ik een mannelijk personage kan doen...ik gebruik in mijn boeken ook altijd vrouwelijke personages... decisions decisions


    Mannen spelen is niet moeilijk (ben er zelfs beter in) gebruik gewoon stereotypes. is wel leuk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als er verder geen bezwaar is, zou ik het speeltopic graag willen openen binnenkort. Ik heb Phyre al een pb gestuurd, al denk ik niet dat er nog veel meer in stroomt. Verder is iedereen ingevuld/


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    Als er verder geen bezwaar is, zou ik het speeltopic graag willen openen binnenkort. Ik heb Phyre al een pb gestuurd, al denk ik niet dat er nog veel meer in stroomt. Verder is iedereen ingevuld/


    I'd like that.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    I'd like that.

    +1


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys, had jij nou nog een afstammeling nodig?


    Your make-up is terrible

    Als iemand dat wilde, zou ik er niets mee inzitten. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan er nog wel een aanmaken, een mannelijke.


    Your make-up is terrible

    Zit je er niets mee in dan?
    Ik dacht dat je graag nog een vrouw wilde...Al denk ik niet dat het een probleem zou vormen aangezien je al een man hebt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Welja, mannen spelen is ondertussen een tweede natuur, zo erg vind ik het ook niet. 8D


    Your make-up is terrible

    Je moet het zelf weten hé. ^^
    Hoewel ik het wel leuk zou vinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Goldwing schreef:
    Als er verder geen bezwaar is, zou ik het speeltopic graag willen openen binnenkort. Ik heb Phyre al een pb gestuurd, al denk ik niet dat er nog veel meer in stroomt. Verder is iedereen ingevuld/



    Ik vind het goed! :)

    Rol: Mens
    Volledige naam: Oliver Rhys Hall
    Roepnaam: Oliver, al hebben mensen wel eens de vervelende neiging om hem Ollie te noemen en daar heeft hij een gruwelijke hekel aan. De enige bijnaam die hij accepteert is River.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 26
    Karakter: Op zich is Oliver best rustig. Dit betekent niet dat hij altijd kalm is, of niet spontaan. Hij doet juist graag spontane dingen en hij is een type dat van het leven geniet en veel lacht. Meestal weet hij de kleine dingetjes in het leven wel te waarderen, is hij goed gehumeurd en laat dat ook niet zo snel verpesten door anderen, want hij heeft zijn eigen geluk in de hand vind hij. Hij vind dan ook dat iedereen voor zijn eigen acties verantwoordelijk is en niet de schuld op anderen af moet schuiven, anders kom je nooit prettig door het leven heen. Hij probeert zich daardoor ook zo min mogelijk aan anderen te ergeren en dat lukt hem meestal wel, behalve dan dat hij het soms opkropt en alle irritatie er in één keer uitkomt. Dit doet hij door enkel te schreeuwen, agressief is hij niet. Daar gelooft hij niet in, je kan alles met woorden oplossen.
    Oliver is wel de persoon die je kan vertrouwen. Advies is wat lastiger, hij heeft altijd de neiging om professioneel over te komen en draaft hier soms een beetje in door omdat hij het advies dan niet meer geeft als vriend. Oliver is erg sociaal. Hij heeft behoorlijk wat vrienden, maar het meeste is oppervlakkig. Hij is ook niet het type om diepe vriendschappen te sluiten, meestal zondert hij zich een beetje af als dingen te dichtbij komen. Hij heeft wel een leuk soort humor dat mensen vaak aan lijkt te trekken. Het is vriendelijk, nooit sarcastisch en hij zorgt er ook voor dat anderen niet geraakt worden erdoor. Soms houd hij wel iets teveel rekening met mensen terwijl anderen onbewust geen rekening houden met hem. Hij weet dat het niet expres is en probeert ook nooit gekwetst te raken, maar soms mislukt dat wel eens. Toch bevind hij zich graag in gezelschap van anderen, hoewel hij af en toe ook de neiging heeft om zich terug te trekken en alleen te zijn met dingen die hij leuk vind.
    Hij is een redelijk bescheiden type dat niet graag opschept met wat hij wel of niet heeft. Egoïsme komt dan ook amper in zijn woordenboek voor, behalve dan de dingen die hij onbewust doet. Hij is erg behulpzaam, ook naar vreemden toe. Ondanks dit is hij wel een behoorlijke kluns. Hij laat dingen vaak vallen, stoot zichzelf constant aan domme dingen en kan ook klunzig zijn met mensen. Zodra iemand ook maar een poging doet tot flirten gaat het al fout bij hem, het liefst draait hij zich om en vlucht hij om zich te verstoppen. Het is niet zo dat hij nog nooit relaties heeft gehad hierdoor, maar erg weinig en doordat hij op deze leeftijd weinig ervaring heeft word hij enkel meer onzeker. Hij duikt dan ook niet zomaar met iemand het bed in, gewoonweg omdat hij zulke dingen niet durft. Hij is heel erg zelfbewust, over heel veel dingen. Toch heeft hij behoorlijk wat liefde te geven.
    Doordat hij veel sport heeft hij wel een gevoel van competitie ontwikkeld. Een uitdaging gaat hij bijna nooit uit de weg, maar gelukkig is hij een redelijk goede verliezer. Zolang je het er maar niet in blijft wrijven kan hij er goed mee omgaan, maar dan moet hij ook af en toe wat winnen om zijn eigen zekerheid wat op te kunnen krikken. Tegen complimentjes kan hij niet zo goed en hij weet niet goed hoe hij erop moet reageren als ze niks te maken hebben met zijn werk of iets dat hij gewonnen heeft. Hierdoor vind hij het extra leuk om zulke dingen te winnen en kan hij erg volhardend en doorzettend zijn. Hij is echt geen opgever, wat er af en toe wel eens in resulteert dat hij was obsessief raakt sommige dingen.
    Uiterlijk: Oliver is bijna 1,90 lang met zijn 1,88. Hij is echter niet al te breed gebouwd en zijn lengte versterkt dat nogal. Dit betekent echter niet dat hij niet gespierd is, want dat is hij zeker wel, maar met mate. Hij heeft zijn borstkas zodanig getraind dat hij er wel wat breder uit is gaan zien dan eerst. Hij heeft een bleke huidskleur met een vreemd, gelig tintje erover. In de zon verbrand hij ook niet zomaar. Zijn huid is niet helemaal zuiver, op sommige plekken vind je wat moedervlekken en plekjes die hem herinneren aan zijn puberteit. Tatoeages en piercings heeft hij echter niet. Hij houd er niet van om zijn lichaam daarmee te ontsieren.
    Verder heet Oliver donkerblond krullend haar dat hij wat langer heeft laten groeien, maar hij draagt het bijna altijd naar achteren met gel, waardoor de kleur donkerder lijkt dan het werkelijk is. Door de krullen wilt het ook nooit helemaal op zijn plek blijven zitten en lijkt het vaak eerder warrig te zitten, vooral aan het einde van de dag. Aan zijn stoppels kan je ook wel zien dat zijn haar blond is, want die hebben een goudblonde kleur. Hij laat het vaak enkele dagen staan en scheert het dan weg. Zijn wenkbrauwen zijn een tintje donkerder. Oliver heeft een smal, maar hoekig gezicht. Zijn jukbeenderen tekenen zich scherp af, vooral als hij zijn haar vast heeft, maar dat komt zelden voor. Zijn bovenlip is dun, maar zijn onderlip wat voller. Zijn ogen hebben een lichtgrijze kleur en op zijn wangen heeft hij vaak een blosje.
    Oliver heeft vaak een vreemde kledingkeuze. Hij houd wel van een modern tintje en het ziet er vaak wel redelijk netjes uit. Hoewel hij niet erg ijdel is vind hij dat hij best wat aandacht mag besteden aan zijn garderobe. Toch houd hij het wel graag simpel. Af en toe heeft hij van die nonchalante bui waarin hij gewoon in een joggingsbroek met gympen aan loopt. Ook draagt hij altijd deze ring, een familietraditie. Je zal hem ook vaak in zijn sportkleding buiten vinden, omdat hij het heerlijk vind om een eind te hardlopen, in elk weer. Zo kan hij even ontspannen.
    Extra: Hij is de afstammeling van Marlus Oakden Reaves. Verder is hij geen roker en ook geen drinker, maar een voorstander van een gezonde levensstijl. Oliver is dan ook een personal life coach, iemand die mensen adviseert over een levensstijl, ze gezonder en bewuster laat leven. Het betaald behoorlijk goed en hij heeft een mooi. ruim appartement in het centrum. Hij heeft een voorliefde voor behoorlijk wat sporten.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 0:09 ]


    Your make-up is terrible

    Wat mij betreft kunnen we beginnen. Ik zal aan het speeltopic en een praattopic beginnen.


    They can't steal the love you're born to find