• Dag iedereen

    Het is de eerste keer dat ik raad vraag via het internet, en ik weet niet of dit de juiste site is.
    Maar er is een meisje waarmee ik eenzelfde hobby deel, waarop ik al maanden verliefd op ben. Ze zit ook bij mij op school maar is 1 jaar jonger en staat altijd in groep. Ik zoek manieren om haar te benaderen maar ik ben een heel verlegen persoon. Ik ben net 15 en zij is 14. Heeft er iemand hulp?
    Ik hoop dat dit het juiste forum is en dat ik niet de enigste ben met dit probleem.

    Mss belangrijke info: ik heb nog nooit een lief gehad dus ik weet totaal niet hoe ik dit moet aanpakken.

    Ja, ik heb ook wel de eerste beste site eruit gekozen. Maar anderzijds is het wel hulpvoller!

    Waar heb je op gegoogled dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik typte dezelfde vraag in, en maakte een profiel aan op die site :p
    Laar we gaan off-topic hier.

    Dus, ik ben dan enkele weken zo langzamerhand meer en meer aan het praten.
    Er is een gezellig cafeetje naast de sportzaal dus zou ik dan eens kunnen vragen om iets te gaan drinken als we wat closer zijn. Nu niet close close, maar elkaar al wat kennen.

    Nou, veel succes dan!

    Wat gek is dat. Quizlet is vooral een creatieve site waar je quizzen, stories, polls en gedichten kan posten en dat ook een forum heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facts schreef:
    Nou, veel succes dan!

    Wat gek is dat. Quizlet is vooral een creatieve site waar je quizzen, stories, polls en gedichten kan posten en dat ook een forum heeft.


    Dan heb ik het gevoel dat ik hier helemaal verkeerd zit.
    1. Een site voor vrouwen
    2. Nuja, wat jij zei

    Maar dit bericht staat er nu eenmaal. Ik ben echt hulpeloos/radeloos.

    Hebben jullie dan tips of bemoedigende berichten die kunnen helpen mijn zenuwen te onderdrukken? Je weet maar nooit wanneer zoiets gebeurd he

    Facts schreef:
    Nou, veel succes dan!

    Wat gek is dat. Quizlet is vooral een creatieve site waar je quizzen, stories, polls en gedichten kan posten en dat ook een forum heeft.


    Ik zie anders veel topics over liefde verschijnen hoor ;p

    OT: Wel moeilijk voor je, ja. Ik zou het in ieder geval niet in het openbaar vertellen. Misschien moet je haar wat leren kennen, uit eten gaan enzo. En dan zie je wat er van komt. Veel succes!


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Ik zie anders veel topics over liefde verschijnen hoor ;p

    OT: Wel moeilijk voor je, ja. Ik zou het in ieder geval niet in het openbaar vertellen. Misschien moet je haar wat leren kennen, uit eten gaan enzo. En dan zie je wat er van komt. Veel succes!


    Wat bedoel je met openbaar vertellen?

    Icendia schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met openbaar vertellen?



    Dat je, wanneer de tijd rijp is, vertelt dat je gevoelens voor haar 'creeërt', als jullie alleen zijn.


    Some people are art and do art at the same time