• Ik zit helemaal in de knoop met mezelf. Ik ben nog steeds hartstikke verdrietig dat Pom er niet meer is, het huiswerk stapelt zich maar op en ik voel me dood ongelukkig. Ook zijn m'n vrienden veel te druk met andere dingen zodat ik niet met ze kan praten terwijl ik gewoon iemand nodig heb op dit moment. Ik voel me waardeloos en heb zelfs het idee dat ik ziek begin te worden. Dat terwijl ik morgen moet werken :c

    Ik voel me op het moment ook lichtelijk suïcidaal en nogal depressief. Mijn medicatie werkt niet optimaal en dat is gewoon stom.

    UGH

    Sorry voor mijn gezeur, ik moet het even ergens kwijt.


    26 - 02 - '16

    Just remind yourself that you are strong, beautiful and that every little thing is gonna be alright. (:


    Wow, dat klinkt allemaal best erg. En je met het geen 'gezeur' noemen, het is normaal dat je je verhaal ergens kwijt wilt. Kun je je er toch niemand 'in het echt' over aanspreken? En anders vind je hier op Q zeker luisterende oren. Mijn inbox staat ook open als je dat nodig zou hebben (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Erieka, je moet weten dat ik, en ook alle andere mensen van het Awesome Topic, altijd voor je klaar sta(an).
    Alles komt goed.
    Wat betreft school, werk er zoveel mogelijk aan, zodat het uiteindelijk allemaal wel mee valt.
    En je wordt niet ziek! Je kan het meid.
    Als je wilt praten, praat dan maar tegen me aan. Ik wil je steun zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I can say you will get through it and it'll be okay, but hey, I'm an expert based on experience, unfortunately - so I certainly know that it won't matter what we all say. 'It'll be alright, you're beautiful, you'll get through it'- It won't help you.

    So I wish you the most possible luck and I hope you'll get through it.

    Xxvampire schreef:
    I can say you will get through it and it'll be okay, but hey, I'm an expert based on experience, unfortunately - so I certainly know that it won't matter what we all say. 'It'll be alright, you're beautiful, you'll get through it'- It won't help you.

    So I wish you the most possible luck and I hope you'll get through it.


    Beter als helemaal niets.

    Je komt hier wel doorheen, meisje - dat beloof ik je.


    Oh my dear.
    I know exactly what it feels like. Onthoud dat je het waard bent en soms alles even niet werkt maar dat het altijd goed komt. Ik vind het heel erg rot voor je dat Pom er niet meer is en je je zo voelt. Ik zou toch proberen iemand te zoeken met wie je kan praten. Heel veel sterkte en je mag bij mij altijd aankloppen! x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Erieka, vergeet nooit, er is hier altijd wel een oor wat wil luisteren, en een schouder waarop je kan uithuilen. Het komt allemaal op zijn pootjes terecht, reken daar maar op.

    Je kunt het wel. Misschien kun je er het beste over praten met iemand die je kent. Mij ken je niet echt, maar ook mijn PB en GB staan open voor je. Het helpt echt als je er met iemand over kan praten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    als je wilt staat mn pb open


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Naw Erieka. Als je wilt praten, mag dat altijd. Hopelijk kan er snel iemand je opbeuren. Kan je niet naar je vriend gaan ofzo?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je erover wilt praten staat mijn pb/gb altijd open voor jou! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat klinkt erg heftig voor je Erieka D:



    I will always be here for you <3
    Mijn inbox staat altijd wijd open.

    <3


    Some people are art and do art at the same time

    Ah wat vervelend D: Ik vind het echt heel erg voor je. Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven...


    Tijd voor koffie.