• Ik zit helemaal in de knoop met mezelf. Ik ben nog steeds hartstikke verdrietig dat Pom er niet meer is, het huiswerk stapelt zich maar op en ik voel me dood ongelukkig. Ook zijn m'n vrienden veel te druk met andere dingen zodat ik niet met ze kan praten terwijl ik gewoon iemand nodig heb op dit moment. Ik voel me waardeloos en heb zelfs het idee dat ik ziek begin te worden. Dat terwijl ik morgen moet werken :c

    Ik voel me op het moment ook lichtelijk suïcidaal en nogal depressief. Mijn medicatie werkt niet optimaal en dat is gewoon stom.

    UGH

    Sorry voor mijn gezeur, ik moet het even ergens kwijt.


    26 - 02 - '16

    Just remind yourself that you are strong, beautiful and that every little thing is gonna be alright. (:


    Wow, dat klinkt allemaal best erg. En je met het geen 'gezeur' noemen, het is normaal dat je je verhaal ergens kwijt wilt. Kun je je er toch niemand 'in het echt' over aanspreken? En anders vind je hier op Q zeker luisterende oren. Mijn inbox staat ook open als je dat nodig zou hebben (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Erieka, je moet weten dat ik, en ook alle andere mensen van het Awesome Topic, altijd voor je klaar sta(an).
    Alles komt goed.
    Wat betreft school, werk er zoveel mogelijk aan, zodat het uiteindelijk allemaal wel mee valt.
    En je wordt niet ziek! Je kan het meid.
    Als je wilt praten, praat dan maar tegen me aan. Ik wil je steun zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I can say you will get through it and it'll be okay, but hey, I'm an expert based on experience, unfortunately - so I certainly know that it won't matter what we all say. 'It'll be alright, you're beautiful, you'll get through it'- It won't help you.

    So I wish you the most possible luck and I hope you'll get through it.

    Xxvampire schreef: