Scorpia schreef:
(...)
Haha, ik ook
Maar een goed plan is inderdaad rondsnuffelen in de bibliotheek. Veel succes en schrijfplezier
Ga je het ook uitgeven?
Ik heb al vier kleine ideetjes staan die ik een beetje ga uitwerken en waar ik hopelijk uiteindelijk een compleet boekje van kan maken. hij word niet super groot natuurlijk.
ik vind alleen de leeftijd lastig bepalen in verband met de ideetjes die ik heb. ik heb bijv. Geronimo stilton eens bekeken en de schrijfstijl is best vergelijkbaar met die ik nu voor mn andere verhalen gebruik haha.
Als ik het af heb wil het wel gaan uitgeven ja
dit zijn de ideetjes trouwens....
-Over een meisje dat in een elvenwereld terecht komt en gaat helpen de spreuk te vinden tegen het ziek worden van een speciale boom/bloem die belangrijk is voor de elven
-Een meisje dat bezoek krijgt van het ijsprinsesje van Antarctica. Ze wil graag dat iemand haar helpt voor het grote prinsessenbal. Het meisje schiet te hulp en samen gaan ze oefen voor van alles en nog wat om naar het feest te mogen.
-een meisje vind ene oude spiegel op haar oma’s zolder. Als ze erin kijkt ziet ze een kamer die niet op haar oma’s zolder lijkt. Als de spiegel aanraakt kan ze erdoorheen. Ze komt terecht in een wereldje vol heksen en tovenaars. Goede en slechte. En natuurlijk gaat ze leren hoe magie te werk gaat.
- over kinderen die een beetje op dieren lijken [oren, staart, snorharen etc] samen zullen ze een vloek moeten verbreken om zichzelf te redden van het kwade.
ok. die laatste is helemaal vaag...
welke zal het leukste zijn??
The Definition of Insanity