• Omdat ik voor kerstmis een feestelijk jurkje wil aanschaffen en ik in mijn kerstpakket een vvv-bon krijg - yesssh - ben ik eens gaan rondstruinen. Ik heb een aantal mooie jurkjes gevonden, maar ik vroeg me af welke jullie het mooist vonden? Can't choose haha.

nr. 1 (in zwart-wit/paars-zwart)

nr. 2

nr.3

(en stiekem ben ik zo verliefd op deze, maar die is me wat te duur, dus tjsa).

[ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 21:29 ]

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

Ik vind twee echt leuk ^^

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ik vind de tweede het mooist. (:

You are beautiful, you are love.

Irvine schreef:
    Persoonlijk is het allemaal niet echt mijn smaak, maar ik zou dan toch voor de derde gaan :]

2 :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Irvine schreef:
    Persoonlijk is het allemaal niet echt mijn smaak, maar ik zou dan toch voor de derde gaan :]

Bad decisions make good stories.

A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

Ik vind ze alle drie niks, maar ik zou dan toch voor twee of drie gaan.

Nummer 1 in het zwart lijkt me mooi!

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

1 (:

Ik vind 1 het leukst.

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Ik vind de eerste het mooist.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Nummertje 1 (:

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Drie is leuk maar 'out of stock'

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

De eerste!

A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

De tweede vind ik echt geweldig, drie vind ik helemaal niks. En inderdaad die dure, haha!

We'll still love each other, forever and always. <3