Belong schreef:
(...)
Lol, 'mijn mening', maar ondertussen beweer je keihard dat iedereen die zoent met iemand op wie ze niet verliefd zijn hartstikke fout zit. Wat een onzin, er is toch geen universele waarde van een zoen? Als een zoen voor jou betekent dat je nu praktisch in staat bent met elkaar te gaan trouwen, good for you. Als iemand anders een zoen gewoon een teken van waardering vindt, laat diegene dan lekker gaan met wie ze willen, wanneer ze willen. Open your mind before your mouth.
Ik vind dat iemand wie geen gevoelens heeft (en dat hoeft nog geen eens verliefd te zijn) bij diegene wie die zoent fout zit, maar dat is mijn mening. Dat is iets heel anders dan dat ik het beweer. Jij mag mijn mening onzin vinden, daar heb ik op zich niet op tegen, dat zegt meer over jou dan over mij. Er is geen universele waarde van een zoen, dat klopt, maar dat is juist het probleem. Het is emotioneel, dus er is geen universele waarde ervan. Het is bij iedereen anders en ik vind dat een zoen alleen iets is voor als je gevoelens hebt voor iemand anders. Dat vind ik en dat anderen daar anders overdenken dat mag, want ik vertel alleen mijn mening erover. Ik vind het gewoon geen teken van waardering, want wat is het volgende? Ga je dan zomaar zonder gevoelens voor iemand te hebben het bed met iemand delen? Ik vind dit gewoon iets te ver gaan. En ik laat iedereen ook lekker gaan met wie ze willen, want wat had jij ik gedacht dan? Dat ik plotseling zou opduiken en iedereen uit elkaar zou halen? xd
Trouwens de meeste fouten in deze miscommunicatie komen doordat jij denkt dat wat ik zeg echt zo is, dus een feit. Dat is niet zo, want ik zeg alleen mijn mening erover en hoe ik er na kijk. Had ik meer 'naar mijn mening' er neer moeten zetten? Want waar ging het mis? Ik dacht toch echt dat ik genoeg naar ijn mening er neer had gezet. xd
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.