• Dus vannacht droomde ik over niets minder dan Q. Er was dus casting voor nieuwe bemiddelaars en raad eens wie meedeed en het ook nog de top 10 haalde? Moi! In me droom kwam ik op de derde plek terecht en ach de rest hoef ik niet meer te vertellen denk ik? xp
    Om deze topic nuttig te houden: wie heeft ook zulke rare dromen gehad?


    -

    Ik droomde onlangs dat er een nieuwe verkiezing was voor bèta-readers en dat ik ook daadwerkelijk gekozen werd. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik droom vaak heeeeel raar, pas liet ik mijn telefoon hoesje vallen op een berg en toen kwam ik de berg niet meer op want ik kon gewoon niet meer lopen, toen pakte iemand anders mijn hoesje en ging me achtervolgen en wou me vermoorden.. en toen kwam ik aan bij een kermis en ging in een attractie
    het is te raar,,iknow

    Ik had de Engelenmaker uit en een nacht erna droomde ik over een siamese tweeling in een berenpak, tentoongesteld door de moeder van een vriendin van me. Zullen we van droom ruilen?


    Searching heavens for another earth

    Wat grappig xD

    Ik heb eigenlijk nog nooit over Quizlet gedroomd. Maar ik droom zovaak vaag, alleen kan ik me nu niets herinneren.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.