• Deep into the forests,
    far away from any human beings,
    at a place no one knows about.
    The wind,
    playfully swinging the trees.
    A rumbling sound,
    disturbing the perfect silence.
    A howling sound announces all,
    The wolves are coming home



    Welkom bij het speeltopic van 'A Howl In The Forest'

    In deze RPG verplaats je jezelf in een heuse wolf!
    En dan bedoel ik uiteraard geen weerwolf, maar een legit wolf, een 100% hondachtige.
    Je maakt deel uit van een roedel wolven, en moet met de beperkte mogelijkheden waarover een wolf beschikt, zien te overleven.
    Uiteraard begin je niet als roedelleider, maar in onderlinge machtsstrijden kun je hogerop komen.
    In het begin zal er slechts 1 roedel zijn, bij veel deelname zal ik (via het verhaal) een tweede roedel laten ontstaan.
    Roedels hebben onderling overigens nauwelijks contact en zijn over het algemeen rivaliserend.

    Interesse?
    Hier is het rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157134&page=last&message=66#4989019


    Deelnemers:

    Gebruikersnaam: chasinghoran
    Naam wolf: Ruuqo
    Karakter: Ruuqo is slimme, doch voorzichtige wolf. Hij is sterk en duldt geen concurrentie, hoewel hij gevechten veelal uit de weg zal gaan.
    Vacht: Ruuqo heeft een ruige, diepgrijze vacht met een witte streep op zijn borst
    Geslacht: Reu
    Leeftijd: 4 jaar
    Extra (optioneel): Alfa

    Gebruikersnaam: chasinghoran
    Naam wolf: Valydda
    Karakter: Valydda is voor niets bang en en laat zich ook niet snel beledigen. Ze zal snel in gevechten raken wanneer iets haar niet zint.
    Vacht: Valydda's vacht is zilvergrijs, maar krijgt een gouden glans in het licht van de volle maan. Haar staart heeft een zwart uiteinde, evenals haar snoet.
    Geslacht: Teef
    Leeftijd: 3,5 jaar
    Extra (optioneel): Alfa

    gebruikersnaam: Smekkiesx
    Naam wolf:Rowcliffd (row)
    Karakter: Ze is een speelse kleine wolf die graag het onbekende verkend. Ze komt soms in moeilijkheden door haar neiuwschierige gedrag.Verder is row niet erg ambitieus.
    Vacht: Row heeft een wit/grijze vacht maar dit gaat nog veranderen aangezien ze nog een pup is.
    Geslacht:Wolvin
    Leeftijd:6 maanden
    Extra: Ze rent vaak haar staart achterna en haar ouders zijn gestorven door een overstroming.

    Gebruikersnaam: Smekkiesx
    Naam: snitsink (sink)
    Karakter: Hij is heel stil in de groep. Maar als er een aanval is zal hij altijd zijn beste vrienden beschermen.
    Meestal loopt hij alleen maar daar komt verandering in.
    Vacht: helemaal zwart
    Geslacht: wolfmannetje
    Leeftijd: 7
    Extra: Hij is al best oud waardoor hij niet heel actief is.Hij is nog niet zo lang geleden bij de roedel gekomen.
    Verder is sink zijn beste vriendin rowcliffd. Hij vind haar leuk omdat ze altijd vrolijk is en hem steeds opvrolijkt.
    Sink ziet haar als zijn eigen kleinkind.

    Gebruikersnaam: Squirrelpaw
    Naam wolf: Aurora
    Karakter: Aurora is een snelle wolf. Ze is heel aardig en vind het niet leuk om te vechten. Ze kan niet goed bijten en vechten maar kan wel heel snel rennen. Ze is ook erg klein.
    Vacht: Blauwgrijs met gele ogen.
    Geslacht:Teef
    Leeftijd: net 1 jaar.
    Extra (optioneel):

    Gebruikersnaam: Stage
    Naam wolf: Damakura
    Karakter: Damakura is niet bepaald verlegen, ze vind het soms gewoon fijn om alleen te zijn. Ze is geen vechter en ze verdiend meer aan stelen dan aan jagen. Ongeveer haar enige pluspunten zijn dat ze snel, lenig en wendbaar is, qua karakter zelf is ze erg afstandelijk
    Vacht: Ze is zwart op haar rug en buik maar haar hoofd en de onderkant van haar poten lopen over van licht naar donker bruin. Ze is te herkennen aan een donkerbruine streep op haar voorhoofd.
    Geslacht: Wolvin
    Leeftijd: 2.5
    Extra (optioneel): Haar vader is gedood door de alfa van een andere roedel, haar moeder is hierna gestorven van de kou

    Gebruikersnaam: Rawiyah
    Naam wolf: Waya
    Karakter: Niet extreem agressief , maar ook niet heel zachtaardig. Gewoon hoe een wolf uit een lage stand hoort te zijn. Ze weet waar ze staat in de roedel, en zal daar ook niets aan veranderen, ze is er tevreden over. Waya is een slimme wolf, en ze is ook erg snel. Ze is best sociaal, maar houd er niet van als er veel andere wolven om haar heen zijn.
    Vacht: foto
    Geslacht: Teef
    Leeftijd: 2 jaar
    Extra (optioneel):

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 13:53 ]


    You oughta know

    Row


    Sommige waren al terug van hun jacht. Sink was nog steeds verdwenen ergens naartoe. Voortzichtig liep ik naar ruuqo. 'Ruuqo?' vroeg ik.
    'Ruuqo' riep ik toen harder. Toen hij nog steeds niet reageerde riep ik het zo hard dat de vogels opschrikte uit het bos. Toen hij eindelijk mijn aandacht had vroeger ik wanneer we weer verder gingen naar huis...


    After all this time,severus? Always.

    [Ruuqo is nog jagen, zou je het kunnen veranderen naar Valydda? Daar kan ik makkelijk mee reageren op dit moment]


    You oughta know

    Smekkiesx schreef:
    Row
    Sommige waren al terug van hun jacht. Sink was nog steeds verdwenen ergens naartoe. Voortzichtig liep ik naar Valydda. 'Valydda?' vroeg ik.
    'Valydda' riep ik toen harder. Toen zij nog steeds niet reageerde riep ik het zo hard dat de vogels opschrikte uit het bos. Toen ze eindelijk mijn aandacht had vroeger ik wanneer we weer verder gingen naar huis...

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 20:39 ]


    After all this time,severus? Always.

    [Thanks!]

    Valydda

    Ik legde het dode konijn op de grond en keek de pup voor me aan. 'Ze zullen na de jacht nog wel even willen rusten,' begon ik twijfelend, 'maar ik denk dat we vanavond nog thuis zijn.'
    Voorzichtig schoof ik het konijnenlijfje meer naar haar toe. 'Eet nu eerst maar wat.' zei ik rustig en ging languit in de zon liggen, die de bemoste bosbodem inmiddels al iets had weten op te warmen.


    You oughta know

    Row



    Uitgehongerd begon ik van het konijn te eten. Als ik groter was zou ik gaan jagen, maar nu nog niet. Ik zou de beste jager worden. Noujha dat is overdreven misschien. Maar we zouden vlug weggaan. Gelukkig ik wou naar huis. Meer nog ik wou weten wat thuis eigenlijk was. Benieuwd begon ik opgewonden te springen. Eindelijk een huis na dat rondzwerven. Eindelijk weer een familie.

    Ruuqo

    Ik rende wat achter mijn staart aan. Tot ik bij een klif kwam. Hier had ik zo'n slechte herinneringen aan. Dit zou nooit meer gebeuren.


    After all this time,severus? Always.

    chasinghoran schreef:
    Ruuqo

    Ik volgde Aurora's blik en zag het rund die ze bedoelde. Langzaam sloop ik een stukje dichter naar de kudde toe.
    'Ik ga straks de kudde in en drijf de kudde uiteen.' legde ik uit. 'Jij blijft aan de rand en jaagt de prooi op zodra je hem ziet. Ik grijp zijn keel wanneer hij dichtbij genoeg is. De rest volgt vanzelf.' Ik keek Aurora aan. 'Klaar?' vroeg ik en kwam iets overeind.



    Aurora

    Langzaam sloop Ruuqo richting de kudde. 'Ik ga straks de kudde in en drijf de kudde uiteen,' legde hij uit. 'Jij blijft aan de rand en jaagt de prooi op zodra je hem ziet. Ik grijp zijn keel wanneer hij dichtbij genoeg is. De rest volgt vanzelf.' Ik knikte. Het leek me een goed plan. 'Klaar?' vroeg hij en kwam iets overeind.
    'Helemaal,' zei ik.
    Ruuqo rende op de kudde af en ik richtte me op de prooi die ieder moment mijn kant uit kon komen.


    May StarClan light your path.

    Damakura

    Een sterke geur drong mijn neusgaten binnen, nieuwsgierig hief ik mijn kop op en ging staan, mijn ledematen nog steeds stijf van de harde grond. De geur kwam van binnen het kamp waar een aantal wolven hun vangst opaten. Een druppel kwijl droop onwillekeurig uit mijn mond, je mocht niet stelen van de roedel, dat was fout. Zo hard als ik kan rende ik het bos in, deze keer zou ik wel iets vangen, hoe klein ook. Gedreven door mijn honger spitste ik voor de zoveelste keer mijn oren en sloop met een jagerstred richting mijn prooi.
    Krak in mijn oren klonk het als een kanonsschot, tevergeefs probeerde ik het konijn nog achterna te rennen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Waar is Ruuqo nu, bij Aurora of de cliff?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [bij Aurora, Sink is bij de cliff]

    Ruuqo
    Rustig, met mijn kop laag bij de grond draafde ik tussen de kudde door. De beesten maakten ruimte voor me, maar renden niet weg. Tot ik vlak bij het beest was die we gezien hadden. Voorzichtig kwam ik dichterbij en zette het op een rennen toen ik de afstand genoeg verkleind had. De kudde stoof uiteen en het rund wilde met de rest mee rennen, maar door grommend naar zijn kop te springen kon ik het van richting veranderen. Dit was het punt waar Aurora het over moest nemen. Ik maakte een boog en wachtte een eind verderop tot ik het beest kon grijpen.
    Aurora wist het rund goed bij de kudde weg te houden en liet een grote behendigheid zien. Ik wist dat ze snel was, daarom had ik haar ook voorgesteld het dier op te jagen.
    Even later zag ik dat ze het rund in mijn richting dreef en ik drukte mezelf zo plat mogelijk tegen de grond, klaar om mezelf te lanceren wanneer het moest.
    Nog even en hij was hier. Ik spande mijn spieren en zette af. Het rund was even uit evenwicht gebracht en viel om, Aurora en ik zagen onze kans schoon en beten tegelijkertijd in de keel van het rund.
    Het bloed smaakte zoet en het motiveerde me alleen maar meer om nog harder te bijten, tot het dier eindelijk stopte met spartelen.
    Triomfantelijk keek ik Aurora aan. ´Zie? Dat is jagen.' glimlachte ik en liep een stukje weg en huilde om de roedel te vertellen dat we eten hadden.

    Valydda
    Ik stak mijn kop omhoog en spitste mijn oren toen ik het gehuil van een wolf hoorde. Ruuqo! 'Kom mee, er is nog veel meer eten!' riep ik enthousiast naar Row, die smakelijk in het zachte vlees van het konijn beet. Vlug keek ik om me heen en liep alvast in de richting van waar Ruuqo's gehuil vandaan kwam en huilde terug dat ik eraan kwam.


    You oughta know

    Damakura

    Eten, ik spitste mijn oren en rende op het geluid af. Ergens had ik me misschien nog schuldig gevoeld maar dat gevoel werd verdrongen door de bekende geur van rauw vlees die mijn neusgaten binnendrong. De bomen raasden voorbij, rennen was fijn, dat vond ik leuk. Bijna was ik er, de geur van het pas gevangen vlees werd steeds sterker, Valydda's gehuil verenigde zich met dat van Ruuqo, in mijn blijdschap liet ik ook een aantal geluiden uit mijn keel ontsnappen, al waren mijn kreten lang niet zo luid en lang niet zo mooi.
    Een andere wolf voegde zich bij mijn zijde, het was een van de groteren. Hij was niet zo snel maar duwde zijn schouderblad in mijn flank zodat ik gedwongen was mijn pas te vertragen. Ik zou nooit winnen van een van hen, zeker als het om vers voedsel ging, hopelijk zou er nog iets over zijn voor mij.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    row


    Verlekkerd begon ik te kauwen op een stuk vlees. Ik zag hoe de rest er als beesten opsprongen. Oh wacht.. Dat zijn we ook. In de verte kwam damakura aanrennen. Ze werd weggeduwd door een andere wolf. Voorzichtig pakte ik een stuk vlees en legde het aan de kant. 'ik heb wat overgehouden voor jou.' blafte ik naar haar. Verhongerd at ik het mijne op.


    After all this time,severus? Always.

    Ruuqo

    Gretig begon ik de schouder van het rund open te rijten toen ik de roedel aan zag komen. Vanuit het bos hoorde in Valydda huilen dat ze eraan kwam en ik huilde nog een laatste keer voor ik het malse vlees tussen mijn tanden greep en een flink stuk lostrok. De pup kwam bij me staan om ook een stuk vlees van de schouder te trekken, maar ik ontblootte mijn tanden en hapte grommend in haar richting. Het was algemeen bekend dat het vlees op de schouder het beste en lekkerste was, en ik was niet van plan dat te delen met de jongwolven.
    Even later voelde in een wolf langs me schuren om het malse vlees op de schouder te bereiken en ik hapte blaffend naar de wolf, niet wetende wie het was, maar ik kwam al snel tot de conclusie dat het Valydda moest zijn geweest toen ik als reactie twee scherpe hoektanden in mijn nek voelde. Ik dook ineen, maar schrokte al snel een nieuw stuk vlees naar binnen.

    Valydda

    Al sprintend kwam in de vlakte op en zag al een paar wolven gulzig van het rund eten. Uit ervaring wist ik waar het beste vlees zat en ik drukte Ruuqo opzij om het te bereiken. Toen hij zonder nadenken naar me hapte beet ik uit reflex in zijn richting en greep hem hard in zijn nek. Vlug liet ik los en trok dirct een groot stuk vlees los, die ik een eindje mee naar achter sleepte. Ik vond het prettiger om te eten zonder het gedrag om me heen, als het op was kon ik als alfa altijd wel een nieuw stuk pakken. Daarbij kon ik nu de omgeving beter in me opnemen terwijl ik at, en dus eventueel gevaar eerder signaleren.
    Het vlees was mals en smaakte zoet. Ik merkte nu pas hoeveel honger ik eigenlijk had, en was blij dat we bijna thuis waren, ik kon niet wachten om met de roedel te jagen en de jongwolven de jachttechnieken te leren.


    You oughta know

    chasinghoran schreef:
    [bij Aurora, Sink is bij de cliff]

    Ruuqo
    Rustig, met mijn kop laag bij de grond draafde ik tussen de kudde door. De beesten maakten ruimte voor me, maar renden niet weg. Tot ik vlak bij het beest was die we gezien hadden. Voorzichtig kwam ik dichterbij en zette het op een rennen toen ik de afstand genoeg verkleind had. De kudde stoof uiteen en het rund wilde met de rest mee rennen, maar door grommend naar zijn kop te springen kon ik het van richting veranderen. Dit was het punt waar Aurora het over moest nemen. Ik maakte een boog en wachtte een eind verderop tot ik het beest kon grijpen.
    Aurora wist het rund goed bij de kudde weg te houden en liet een grote behendigheid zien. Ik wist dat ze snel was, daarom had ik haar ook voorgesteld het dier op te jagen.
    Even later zag ik dat ze het rund in mijn richting dreef en ik drukte mezelf zo plat mogelijk tegen de grond, klaar om mezelf te lanceren wanneer het moest.
    Nog even en hij was hier. Ik spande mijn spieren en zette af. Het rund was even uit evenwicht gebracht en viel om, Aurora en ik zagen onze kans schoon en beten tegelijkertijd in de keel van het rund.
    Het bloed smaakte zoet en het motiveerde me alleen maar meer om nog harder te bijten, tot het dier eindelijk stopte met spartelen.
    Triomfantelijk keek ik Aurora aan. ´Zie? Dat is jagen.' glimlachte ik en liep een stukje weg en huilde om de roedel te vertellen dat we eten hadden.


    Aurora
    Ruuqo ging de kudde in, en al snel maakten ze plaats voor hem. Ik wachtte rustig op mijn kans. Toen Ruuqo begon te rennen gingen de beesten uit een. Hij stopte bij het rund dat ik had uitgekozen, en liet het van richting veranderen. Ik spande mijn spieren. Nu was het mijn beurt. Ik zag dat Ruuqo een boog maakte om het beest zo te kunnen grijpen. Ik probeerde het beest bij de kudde weg te houden, wat redelijk lukte. Ik dreef het in Ruuqo's richting. Hij zette af toen de rund dichtbij was. Het beest had geen evenwicht meer en viel om. Dit was onze kans. Ik beet zo hard mogelijk in de keel. Ik proefde het vlees en het bloed, terwijl ik wachtte tot de rund stopte met ademen. Ik liet voorzichtig los, en Ruuqo daarna. 'Zie?' glimlachte hij. 'Dat is jagen.' Ik knikte Dit was jagen wat echte wolven deden. Even keek ik om me heen. De rest van de kudde was nu verdwenen. Ruuqo huilde om de roedel te vertellen dat we eten hadden. Ik deed mee en wachtte tot de roedel zou komen.


    May StarClan light your path.

    Damakura

    Razendsnel sprong de jonge wolvin weg, het was moeilijk om de geur van het vlees dat ze achter had gelaten uit mijn gedachten te sluiten. Even aarzelde ik nog of ik niet door moest gaan, voor mijn eer als zelfstandige wolf, maar de keuze was al gemaakt. Voor ik er erg in had beet ik gretig toe, het bloed liep langs mijn vacht en ik bedacht me hoe lang geleden het was dat ik vers vlees had gehad.
    Nadat ik het vlees ophad sloeg de onzekerheid weer toe. Ik was afhankelijk, van een welp, een welp van 1 jaar. Als mijn ouders het niet eens konden overleven hier, hun eigen jong niet eens hadden kunnen leren jagen, hoe maakte ik dan ooit een kans. Ik rende op een sloom drafje richting de geur van de roedel, mijn hoofd laag bij de grond. Mijn hoofd probeerde uit alle macht de smaak van het verse vlees te onthouden, op te slaan in mijn geheugen, zodat ik wist waarvoor ik vocht.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Nadat mijn buikje rond was sloop ik even weg van de roedel. Naar een kolkend beekje even verderop. In de beek staarde een vuile wolf me aan. Bedenkent hoelang ik me al niet had gewassen. Haastig sprong ik in de beek,die dieper dan diep was. Ik werd meegesleurd door het woeste water en kwam na een tijdje uit bij een meer. Het water was minder diep en dat was mijn kans om eruit te raken.Voortzichtig zette ik mijn poten op het grote droge oppervlak. Hijgend keek ik toe naar de pracht van deze plek. Er was iets adembenement aan..Vrolijk liep ik naar de bosrand. Steeds dieper het bos in. Ik probeerde de geur van de roedel weer op te pikken. Doorhebbend dat ik verdwaalt was. Angstig begon ik te huilen. Ze zouden me toch niet horen. Hier was ik dan, weer alleen.

    Mag ik een wolf verwijderen? Want ik doe niks met sink
    oh en btw
    MERRY X-mas

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:39 ]


    After all this time,severus? Always.