• De titel zegt het al. Ik ben namenlijk niet zo goed in characters verzinnen (vooral namen niet, en achternamen al helemaal niet).
    Dus als jullie me willen helpen kunnen jullie rollen maken voor mijn Harry Potter FanFiction!

    Ik heb de hoofdrol al gemaakt, deze heb ik nog nodig:

    - Beste vriendinnen van de hoofdrol (1)
    - Vijanden (die in Zwadderich zitten. Heb er 2 of 3 nodig)
    - Leraren en schoolhoofd (kunnen tegelijk ook afdelingshoofden zijn van een afdeling)
    - Aanvoerders Zwerkbalteams (Nog nodig: voor huffelpuf, zwadderich & griffoendor)
    - Klassenoudsten (nog nodig voor Huffelpuf, Zwadderich & Griffoendor)

    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(alleen voor leerlingen):
    Slecht in(alleen voor leerlingen):
    Afdeling(of afdelingshoofd van):
    Geeft les in welk vak(alleen leraren):
    Speler in zwerkbalteam?(bijv.Jager, zoeker,wachter drijver, etc, alleen voor leerlingen):
    Klassenoudste of Aanvoerder?:
    Huisdier?:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:30 ]


    May StarClan light your path.

    Bellward schreef:
    (...)I know right ^^
    Hahaha, kwam doordat ik in een RPG ooit Louis Weasley speelde, die is dat ook namelijk :W


    Dat weet ik nog :Y)

    Ik ga ook even wat invullen... Ik verveel me. Quizlet is dood om 12 uur s'middags.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Moira Olivia Moore
    Uiterlijk:

    Moira heeft donkere bruine haren en ijsblauwe ogen. Ze is erg klein, zo'n 1.60
    Innerlijk: Moira is een eigenwijs meisje, met een beetje een bitchy rand. Ze is trots en laat snel haar mening horen. Moira is standvastig, ze is iemand die doorzet tot ze heeft bereikt wat ze wou bereiken. Ze wilt haast altijd gelijk krijgen. Moira is een echte leider en ze is zelfverzekerd. Toch is ze een beetje naïf. Verder is Moira een goede vriendin, die tegen iedereen en alles in durft te gaan. Ze is bijna altijd vrolijk en enthousiast over de kleinste dingen.
    Goed in: Zwerkbal en toverdranken. Moira presteert niet erg goed op school, wat deels komt doordat ze te lui is om te leren. Vreemd genoeg heeft ze een talent voor toverdranken.
    Slecht in: Bijna alle vakken, behalve toverdranken.
    Afdeling: Dezelfde als de hoofdpersoon
    Speler in Zwerkbalteam?: Jager (als dat kan.)
    Klassenoudste of aavoerder?: Nope.
    Huidier: Moira heeft een sneeuwwitte kat, Parva, wat klein betekend in het Latijn.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 12:12 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Naam: Moira Olivia Moore
    Uiterlijk:

    Moira heeft donkere bruine haren en ijsblauwe ogen. Ze is erg klein, zo'n 1.60
    Innerlijk: Moira is een eigenwijs meisje, met een beetje een bitchy rand. Ze is trots en laat snel haar mening horen. Moira is standvastig, ze is iemand die doorzet tot ze heeft bereikt wat ze wou bereiken. Ze wilt haast altijd gelijk krijgen. Moira is een echte leider en ze is zelfverzekerd. Toch is ze een beetje naïf. Verder is Moira een goede vriendin, die tegen iedereen en alles in durft te gaan. Ze is bijna altijd vrolijk en enthousiast over de kleinste dingen.
    Goed in: Zwerkbal en toverdranken. Moira presteert niet erg goed op school, wat deels komt doordat ze te lui is om te leren. Vreemd genoeg heeft ze een talent voor toverdranken.
    Slecht in: Bijna alle vakken, behalve toverdranken.
    Afdeling: Dezelfde als de hoofdpersoon
    Speler in Zwerkbalteam?: Jager (als dat kan.)
    Klassenoudste of aavoerder?: Nope.
    Huidier: Moira heeft een sneeuwwitte kat, Parva, wat klein betekend in het Latijn.



    Wahaha hoezo komt me dit bekend voor? :P

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:24 ]


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Navargus schreef:
    (...)

    Wahaham hoezo komt me dit bekend voor? :P


    Ik heb deze rol ook voor een RPG gebruikt :Y) hehe.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 15:38 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Ik heb deze rol ook voor een RPG gebruikt :Y) hehe.


    Neeeehh echt?? 0,0 Hahaha
    :P


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Navargus schreef:
    (...)

    Neeeehh echt?? 0,0 Hahaha
    :P


    Jaja, echt waar :Y) Slim gezien xd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Jaja, echt waar :Y) Slim gezien xd.


    Wahaha, ja toch :)


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Wunjo schreef:
    Naam: Moira Olivia Moore
    Uiterlijk:

    Moira heeft donkere bruine haren en ijsblauwe ogen. Ze is erg klein, zo'n 1.60
    Innerlijk: Moira is een eigenwijs meisje, met een beetje een bitchy rand. Ze is trots en laat snel haar mening horen. Moira is standvastig, ze is iemand die doorzet tot ze heeft bereikt wat ze wou bereiken. Ze wilt haast altijd gelijk krijgen. Moira is een echte leider en ze is zelfverzekerd. Toch is ze een beetje naïf. Verder is Moira een goede vriendin, die tegen iedereen en alles in durft te gaan. Ze is bijna altijd vrolijk en enthousiast over de kleinste dingen.
    Goed in: Zwerkbal en toverdranken. Moira presteert niet erg goed op school, wat deels komt doordat ze te lui is om te leren. Vreemd genoeg heeft ze een talent voor toverdranken.
    Slecht in: Bijna alle vakken, behalve toverdranken.
    Afdeling: Dezelfde als de hoofdpersoon
    Speler in Zwerkbalteam?: Jager (als dat kan.)
    Klassenoudste of aavoerder?: Nope.
    Huidier: Moira heeft een sneeuwwitte kat, Parva, wat klein betekend in het Latijn.




    She's in the story c:
    Is ze ook één van de beste vriendinnen?^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 22:40 ]


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    (...)


    She's in the story c:
    Is ze ook één van de beste vriendinnen?^^


    Jup.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Jup.


    Okay, nice.


    May StarClan light your path.

    Niemand meer? Heb nog steeds aanvoerders & klassenoudsten nodig, en vijanden in Zwadderich 2 of 3. En leraren en school hoofd :s


    May StarClan light your path.

    Rol: Vijand (kan/mag ook als klassenoudste gebruiken)
    Naam: Emily Lockwood
    Uiterlijk:



    Emily heeft rood (geverfd) haar blauwe ogen en een bleke huis ze heeft niet al te veel make up op en is 1.64 lang
    Innerlijk: Emily heeft scheid aan mensen wat ze wel niet van haar denken en kan erg bitchy zijn ze is erg goed in liegen en denk vaak alleen aan der zelf ook is ze erg schijnheilig en staat alleen klaar voor haar vrienden.en doet alleen dingen wat ook zelf voor haar goed uit komt
    Goed in(alleen voor leerlingen): Toverdranken, Verweer tegen zwarten kunsten en vliegen
    Slecht in(alleen voor leerlingen): Dreuzelkunde, Waarzeggerij
    Afdeling: Slytherin
    Speler in zwerkbalteam?(bijv.Jager, zoeker,wachter drijver, etc, alleen voor leerlingen): is wachter in het team
    Klassenoudste of Aanvoerder?: klassenoudste als je dat nog nodigheb voor slytherin hoeft niet perse ;-)
    Huisdier?: ja een erg luie kat genaamd Noedels



    kijk maar of je hier wat mee kan ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Thanks ze zit in de storie (:


    May StarClan light your path.

    Heb je nog een rol nodig?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jep. Nog best veel eigenlijks. Leraren en schoolhoofd bijv.


    May StarClan light your path.