• De titel zegt het al. Ik ben namenlijk niet zo goed in characters verzinnen (vooral namen niet, en achternamen al helemaal niet).
    Dus als jullie me willen helpen kunnen jullie rollen maken voor mijn Harry Potter FanFiction!

    Ik heb de hoofdrol al gemaakt, deze heb ik nog nodig:

    - Beste vriendinnen van de hoofdrol (1)
    - Vijanden (die in Zwadderich zitten. Heb er 2 of 3 nodig)
    - Leraren en schoolhoofd (kunnen tegelijk ook afdelingshoofden zijn van een afdeling)
    - Aanvoerders Zwerkbalteams (Nog nodig: voor huffelpuf, zwadderich & griffoendor)
    - Klassenoudsten (nog nodig voor Huffelpuf, Zwadderich & Griffoendor)

    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Goed in(alleen voor leerlingen):
    Slecht in(alleen voor leerlingen):
    Afdeling(of afdelingshoofd van):
    Geeft les in welk vak(alleen leraren):
    Speler in zwerkbalteam?(bijv.Jager, zoeker,wachter drijver, etc, alleen voor leerlingen):
    Klassenoudste of Aanvoerder?:
    Huisdier?:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:30 ]


    May StarClan light your path.

    Ik vul wel wat in.


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Ik vul wel wat in.

    me 2 :)


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Ik vul een aanvoerder van Ravenclaw in (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Bentley Edward Cooper
    Leeftijd: Bentley is zeventien jaar oud en is geboren op negen juni 1996
    Uiterlijk:


    Bentley heeft halflang blond haar en staalblauwe ogen. Hij is één meter drieëntachtig, is redelijk breed en heeft een atletische bouw.
    Innerlijk: Bentley is een vrolijke, spontane jongen en heeft vele vrienden. Je kunt zeggen dat hij redelijk populair is. Hij is aardig tegen iedereen en heeft eigenlijk nooit een chagrijnige bui. Hij is een erg slimme tovenaar en ook erg dapper. Aan de andere kant is hij best snel bang, maar daar trekt hij zich niks van aan. Hij is heel erg ijdel, waar veel mensen zich aan ergeren. Verder is hij erg beschermend over diegenen die hem lief zijn.
    Toch heeft hij ook wel slechte eigenschappen. Hij is erg ongeduldig en kan zich echt ergen aan mensen die altijd te laat zijn. Hij kan erg bazig zijn op de momenten wanneer dat ter sprake komt.
    Goed in: Zwerkbal, Gedaanteverwisseling, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen en
    Slecht in: Kruidenkunde, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij
    Afdeling: Ravenclaw
    Speler in zwerkbalteam: Jager
    Klassenoudste of Aanvoerder: Aanvoerder
    Huisdier: Bentley heeft geen huisdier op Zweinstein. Thuis heeft hij wel een hondje, genaamd Stitch
    Extra's: Zijn patronus is een labrador. Speels, beschermend en vrolijk, wat Bentley zelf ook is.
    Hij is één achtste Glamorgana, omdat zijn oma Glamorgana is. Hiermee doen vrouwen vreemde dingen, doordat ze van de kaart zijn door zijn schoonheid.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik doe wel 1 van de beste vriendinnen.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Bellward schreef:
    Naam: Bentley Edward Cooper
    Leeftijd: Bentley is zeventien jaar oud en is geboren op negen juni 1996
    Uiterlijk:


    Bentley heeft halflang blond haar en staalblauwe ogen. Hij is één meter drieëntachtig, is redelijk breed en heeft een atletische bouw.
    Innerlijk: Bentley is een vrolijke, spontane jongen en heeft vele vrienden. Je kunt zeggen dat hij redelijk populair is. Hij is aardig tegen iedereen en heeft eigenlijk nooit een chagrijnige bui. Hij is een erg slimme tovenaar en ook erg dapper. Aan de andere kant is hij best snel bang, maar daar trekt hij zich niks van aan. Hij is heel erg ijdel, waar veel mensen zich aan ergeren. Verder is hij erg beschermend over diegenen die hem lief zijn.
    Toch heeft hij ook wel slechte eigenschappen. Hij is erg ongeduldig en kan zich echt ergen aan mensen die altijd te laat zijn. Hij kan erg bazig zijn op de momenten wanneer dat ter sprake komt.
    Goed in: Zwerkbal, Gedaanteverwisseling, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen en
    Slecht in: Kruidenkunde, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij
    Afdeling: Ravenclaw
    Speler in zwerkbalteam: Jager
    Klassenoudste of Aanvoerder: Aanvoerder
    Huisdier: Bentley heeft geen huisdier op Zweinstein. Thuis heeft hij wel een hondje, genaamd Stitch
    Extra's: Zijn patronus is een labrador. Speels, beschermend en vrolijk, wat Bentley zelf ook is.
    Hij is één achtste Glamorgana, omdat zijn oma Glamorgana is. Hiermee doen vrouwen vreemde dingen, doordat ze van de kaart zijn door zijn schoonheid.


    Hij zit in de storie c:


    May StarClan light your path.

    Ik zou de klassenoudste van Ravenclaw wel willen invullen (:


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Ik zou de klassenoudste van Ravenclaw wel willen invullen (:



    Is goed c:


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    (...)

    Hij zit in de storie c:
    Thank youuu


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    By the way, de beste vriendinnen van de hoofdrol moeten in Griffoendor zitten ^^


    May StarClan light your path.

    Klassenoudste Ravenclaw.

    Naam: Jenna Stansford

    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jenna is een ontzettend ambitieus meisje, dat daarom al bij veel leraren de favoriete leerling is geweest. Soms slaat ze daar een beetje in door, want hoewel het een bloedmooi meisje is, heeft ze weinig vrienden en geen vriendje. Veel jongens benaderen haar, maar ze wijst ze stuk voor stuk af, omdat ze er geen tijd voor heeft, ze zit namelijk continu met haar neus in de boeken. Ze is verder wel erg zachtaardig tegen anderen, maar wanneer het er op aan komt kan ze ook streng uit de hoek komen. Ze geeft ontzettend veel om haar familie en haar uil Maeve. Als je hen iets aan wil doen, kan Jenna ontzettend gemeen worden.

    Goed in: Ongeveer alles, maar vooral Verzorging van Fabeldieren en Verweer Tegen De Zwarte Kunsten.

    Slecht in: Zwerkbal, ze geeft hier niks om en vind andere vakken veel belangrijker.

    Huisdier:


    Alis volat propriis.

    Bellward schreef:
    Hij is één achtste Glamorgana, omdat zijn oma Glamorgana is. Hiermee doen vrouwen vreemde dingen, doordat ze van de kaart zijn door zijn schoonheid.


    Dat is leuk bedacht! (:


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)

    Dat is leuk bedacht! (:
    I know right ^^
    Hahaha, kwam doordat ik in een RPG ooit Louis Weasley speelde, die is dat ook namelijk :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bellward schreef:
    (...)I know right ^^
    Hahaha, kwam doordat ik in een RPG ooit Louis Weasley speelde, die is dat ook namelijk :W

    Ghehe, nice x'D


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Klassenoudste Ravenclaw.

    Naam: Jenna Stansford

    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jenna is een ontzettend ambitieus meisje, dat daarom al bij veel leraren de favoriete leerling is geweest. Soms slaat ze daar een beetje in door, want hoewel het een bloedmooi meisje is, heeft ze weinig vrienden en geen vriendje. Veel jongens benaderen haar, maar ze wijst ze stuk voor stuk af, omdat ze er geen tijd voor heeft, ze zit namelijk continu met haar neus in de boeken. Ze is verder wel erg zachtaardig tegen anderen, maar wanneer het er op aan komt kan ze ook streng uit de hoek komen. Ze geeft ontzettend veel om haar familie en haar uil Maeve. Als je hen iets aan wil doen, kan Jenna ontzettend gemeen worden.

    Goed in: Ongeveer alles, maar vooral Verzorging van Fabeldieren en Verweer Tegen De Zwarte Kunsten.

    Slecht in: Zwerkbal, ze geeft hier niks om en vind andere vakken veel belangrijker.

    Huisdier:



    Ze zit in de storie ^^


    May StarClan light your path.