• Misschien weten jullie nog wel dat ik het topic Jurken een tijdje geleden had aangemaakt.
    Inderdaad te weinig tijd gehad om een jurk te vinden, en had ook een tijdje geen internet waardoor ik ook niks kon bestellen.
    Het worden dus waarschijnlijk jurken die ik zelf al heb, ben er zelf niet zo heel erg tevreden mee.
    Maar welke vinden jullie het leukst, het is voor uiteten enzo, want heb dan een jaar met m'n vriendje :Y)

    Ik heb dus 4 jurken die wel geschikt zouden 'kunnen' zijn. Wilde eigenlijk een bordeau rode jurk ofzo, want van een zwarte jurk wordt ik al gauw heel zwart door mijn haar enzo, maar die witte jurk, idk wat ik daar van moet vinden heb 'm ooit een keer gekocht nooit gedragen. Bij het tweede plaatje draag ik trouwens dezelfde jurk maar het ene in een staart en andere los haar. Door zwart. Als ik het in een staart doe al een stuk minder.




    Het klinkt misschien desperate though dat ik om hulp vraag, maarja, idk, ik kan niet kiezen, en vind het wel leuk om ander mans mening te horen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 18:26 ]

    De eerste of de laatste. Ze zijn allemaal erg leuk! Maar de 2e en 3e zijn vrij zomers.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De eerste (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind de eerste je het mooist staan, dus ik zou voor die gaan. Vindt ze overigens allemaal leuk c:


    Happy Birthday my Potter!

    Laatste vind ik het mooiste

    Ik vind de laatste erg leuk c:


    Inspiration can hit you any time

    Allemaal heel leuk ! Ze staan je ook goed ! Maar ik zou toch voor de laatste gaan !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Minnesota897 schreef:
    Laatste vind ik het mooiste


    26 - 02 - '16

    De laatste is meer voor deze tijd van het jaar, hoewel, erg warm zal je zelf met kousen niet hebben...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 21:57 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    De laatste :3!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Michonne schreef:
    De eerste of de laatste. De andere twee vind ik erg zomers.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik vind de eerste het leukst :3


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    tweede !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    tweede!


    The night is dark and full of terrors.

    Eerste of de laatste (:


    Miep

    Bicycle schreef:
    De derde.


    take me back to the basics and the simple life