• Hey iedereen ik zoek een co-auteur voor een story van me. Ik heb het heel druk met school en hobby's enzo.. En jah met iemand die samen met mij schrijft zou het heel gemakkelijk zijn.

Nou de goeie co-auteur is voor mij iemand die al veel ervaring heeft met schrijven.
    Ze moet een leuke en aangename schrijfstijl hebben.
    Liefst iemand van rond de 13/15 jaar.
    Euhm als je geïnteresseerd bent zet dan hieronder een stukje van een story van je ofzo...ik kies degene met de leukste schrijfstijl enzo..
    Ik zou ook graag hebben dat we een beetje de zelfde schrijfstijl hebben. Dat zou leuk zijn voor de lezers.
    Hier is een voorbeeldje van mijn schrijfstijl

'Hey Niall.' Ik kijk op en zie Liam aan komen lopen. 'Hey man. Wat doe je hier?' Het is een domme vraag dat ik elke keer weer stel. 'Ik ben er uit gestuurd.' Ik grinnik. 'Hoe heb je het nu weer geflikt?' Elke keer dat ik er uit wordt gestuurd flikt hij het ook om er uit te worden gestuurd. 'Owh toen jij het lokaal uit was. Is ze gewoon verder gegaan met de les. Ik heb toen stiekem het meisje met dat rode haar een briefje geschreven. Er stond in dat ik haar wou. Ze wou mij ook dus hebben we het gedaan in de klas. Nu heeft die arme mevrouw Pundel een trauma voor heel haar leven.' Ik grinnik. Lang kan ik mijn lachen niet in houden want even later rol ik letterlijk over de grond van het lachen. Voorbijgangers kijken ons verbaasd aan. Ook Liam moet zijn buik vasthouden. Na een tijdje ben ik eindelijk uitgelachen en kijk Liam met een brede valse grijns aan. 'Zullen we spijbelen?' Liam kijkt me aan. Een grijns verschijnt op zen gezicht. 'Ow ja.' Samen lopen we door alle brugklassers naar de poort. Niemand kan ons verplichten om nar school te gaan. Daarom gaan we ook zoveel spijbelen. Meestal gaan we naar een club waar er nog mensen zoals wij zijn die spijbelen. Maar soms stelen we ook dingen. 'Nou wat gaan we doen?' 'Hmm heb je zin in een nieuwe iphone? Ik wel.' Grijnzend kijk ik Liam aan. Ik weet echt waarom hij mijn beste vriend is. 'Hmm ja ik heb wel zin in een nieuwe iphone.'

We lopen de computerzaak in. Daar verkopen ze van alles zoals. Laptops, Ipods, ipads, iphones... Zo onopvallen mogelijk lopen we door de winkel naar het deel van de iphones. Gelukkig is er niemand. We zoeken de mooiste uit. Ik neem een zwarte. Die is lekker stoer. Liam neemt een donker blauwe. We steken de iphone in onze binnenzak. Meteen lopen we al slenterend naar de uitgang. Het belletje rinkelt. Wanneer we buiten zijn gaat plots het alarm. Ik hoor voetstappen de winkel uit rennen. Meteen verstoppen we ons achter een auto die op de parking voor de winkel staat geparkeerd. De voetstappen komen dichterbij. We duiken in elkaar. Wanneer we iemand zijn keel horen schrapen schrikken we ons dood.

Voor ons staat Harry Edward Styles. Hij is de badboy van de andere school in onze stad. Er zijn drie scholen in onze stad. He zou denken dat het weinig is. Maar dat is veel. We wonen in een kleine stad dus.. 'Wel wel wel wie we hier hebben. Horan and Payne hé. Lekker aan het stelen?' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat moet je Styles?' 'Wel ik wil helemaal niets. Het enige wat ik wil is je meisje Horan?' Wat mijn meisje? Ik heb helemaal geen meisje. 'Ik heb helemaal geen meisje.' 'O kom op Horan. Dat mooie meisje met haar lange blonde stijle haar. Ken je haar niet?' Ik slik. Dat is McCrohn. 'Nee. Haar ken ik helemaal niet.' 'O jawel. Als je haar niet aan mij geeft dan vertel ik aan de politie dat jullie dat gestolen hebben. Als ze me niet geloven heb ik bewijs.' Hij laat ons een filmpje zien. Ik slik f*ck hij heeft me. 'Kom Liam we gaan.' Ik pak hem bij zen arm en sleur hem mee naar de onze school. 'Vergeet niet dat die chic van mij is hé?' Ik zucht. 'Wat gaan we nu doen? Als hij dat filmpje naar de politie gaat gaan we de bak in!' Ik zucht. Liam gelooft ook altijd dat er iets ergs gaat gebeuren. 'Liam je moet toch niet altijd zo goed gelovig zijn zeg!'

Misschien kennen jullie dit stukje wel.
    Niallerslove en ik hebben ooit dat verhaal samen geschreven.

Maar zoals jullie konden lezen zoek ik ook iemand die veel van 1D weet.
    Die een directioner is. En een leuke schrijfstijl heeft. En die tussen de 13/15 jaar is.
    Laat je even iets weten en vergeet niet een stukje van je schrijfstijl er bij te zetten hé (;

Als ik iemand gevonden heb stuur ik die wel een berichtje.

x'jes Luna

If you believe in your dreams they come true.

Hallo,

Ik ben wel lichamelijk 2 jaar jonger dan de gene die jij zoekt maar geestelijk ben ik ongeveer 13 (ik gedraag me ouder dan ik ben).
    Mijn schrijfstijl...:

"Je bent verloofd"hoorde ik mijn vader zeggen. Met open mond keek ik hem aan. "Met?"vroeg ik. "Louis tomlinson"zei hij. Met grote ogen staarde ik hem aan. Precies de jongen die ik niet kon uitstaan! Een grom verliet mijn mond en stampvoetend liep ik weg. Eenmaal op mijn kamer ging ik op bed liggen en staarde naar het plafond. De deur ging open en ik keek op. "Hoi" het was Harry Styles. De beste vriend van Louis... En mijn droomvriendje. "Wat is er?"vroeg hij verbaast. "Ik ben verloofd"zei ik schouderophalend.

Terplekke verzonnen.
    Ik ben ook een directioner.

Xx

Stay strong