• Hallo lieverdjes

    Ik zit namelijk met een groot probleem...
    Ik ben nu met mijn voor laatste jaar middelbare school bezig en ben klaar om over te gaan naar het zesde jaar -EINDELIJK, heb mijn jaar niet voor niets opnieuw gedaan-. Maar wat is nu mijn probleem? Wel in het zesde jaar STW moeten we op het einde van dat jaar een GIP presentatie doen. Voor diegene die het niet kennen, een GIP presentatie is dus een soort eindwerk over een onderwerp. Maar alsof dat nog niet moeilijk genoeg was moet het onderwerp dat ik neem, te onderzoeken zijn. Hierbij bedoelen ze dat ik dus meer dan 67 enquêtes en/of interviews moet kunnen afleggen voor ik het kan onderzoeken. Onze onderwerpen mogen Sociaal zijn maar ook Natuurlijk -leerkrachten hebben liever Sociaal omdat dat makkelijker te onderzoeken is-. Natuurlijk moet ik dan een hoofdvraag hebben die ik kan onderzoeken. Duss nu is mijn vraag naar jullie, weten jullie toevallig onderwerpen of een hoofdvraag waarbij ik zoveel enquêtes kan afleggen? Ik ben ten einde raad en weet niets... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Heel erg bedankt alvast

    Groetjes S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Wow Ö
    Onze GIP gaat over onze stageplaats en mini-onderneming.
    Ik heb totaal geen idee wat je kan kiezen .. mss moet je is googlen? Veel succes!


    16 - 09 - '17

    Wauw. Jeetje. Geen idee.
    Ik denk dat je het beste gewoon een beetje kan gaan googlen om op ideeën te komen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Voor mijn jaar eindwerk Economie vorig jaar had ik de smartphone als onderwerp gekozen. Een erg actueel onderwerp aangezien de smartphone deze dagen niet meer weg te denken is in de samenleving en dus kan je ook heel veel enquêtes afnemen. Maar ik heb toen vooral het economische aspect besproken. Maar wat jij eventueel kan doen is bijvoorbeeld de invloed op de samenleving ofzo bespreken aangezien jouw leerkrachten liever iets sociaals willen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 14:44 ]


    Rise and rise again until lambs become lions