• Hallo,
    zoals de meeste onder jullie al weten, wonen mijn vriend en ik sinds een 6-tal maanden samen op zijn appartement.
    Nu hij huurt dat appartement al 1 jaar en moest kiezen of hij zijn huurcontract wou verlengen of niet.
    Nu, wat ik vorige keer niet vermelde, was dat het appartement van mijn vriend in een heel slechte buurt ligt. Het ligt namelijk in een drugsbuurt...
    Boven hem woont en Heroïne-dealer, ander hem een wiet-dealer en langs hem een Coke-dealer.
    Aan de andere kant langs hem woont een ex-gevangene (die zat vast wegens poging tot moord!)...
    Nu heeft hij dus besloten om daar weg te gaan en: (tromgeroffel!!)
    We hebben samen een appartementje gevonden!!
    We kunnen eindelijk officieel gaan samen wonen. We hebben ondertussen ook samen een katje geadopteerd.
    En als extra cadeautje heeft mijn vriend een puppy gereserveerd.
    Binnen 1 maandje krijgen we ons Mechelse herder-puppytje!!
    Mijn leven lijkt ineens zo compleet...
    Hierna nog 2 dingen (trouwen en kindjes :p maar nog niet voor nu) en dan is mijn droom compleet!! =D
    Ik weet dat velen zeiden dat het snel was na 2 maanden samen te gaan wonen, maar bij deze wil ik bewijzen dat het wel kan!! =D
    Sorry, moest dit gewoon kwijt, ik voel me fantastisch!!!

    Xx

    Edit:
    Voor de mensen die vroegen achter foto's van de kat :P hier zijn 2 foto's van ons Fyreauke!! =D


    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 1:07 ]

    Gefeliciteerd! Ik vind het heel leuk voor je. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat leuk! :]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmmm, klopt het als ik me een topic van jou kan herinneren waarin je aangeeft dat je waarschijnlijk geen kinderen kunt krijgen? Sorry als je dit niet bent en sorry als het oude wonden open haalt :$ Ik vroeg me alleen af of je bij 'kinderen krijgen' dan adoptie of een draagmoeder bedoelt?


    Life is hard and then we die

    Ooh, wat leuk voor je! Ik ben echt blij voor je(jullie)! Dat jullie maar een fantastische tijd tegemoet gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm, klopt het als ik me een topic van jou kan herinneren waarin je aangeeft dat je waarschijnlijk geen kinderen kunt krijgen? Sorry als je dit niet bent en sorry als het oude wonden open haalt :$ Ik vroeg me alleen af of je bij 'kinderen krijgen' dan adoptie of een draagmoeder bedoelt?

    Ja, dat klopt, helaas... Maar de dokter zegt dat er eindeloos veel opties zijn om toch kindjes te krijgen...
    Als eerste willen ze toch een keertje IVF proberen en als dat niet lukt, probere, we IVM (Invitro maturatie, dan wordt de eicel eerst gerijpt, daarna pas bevrucht) en anders draagmoeder... =D

    Parachutes schreef:
    Gefeliciteerd! Ik vind het heel leuk voor je. ^^


    -

    Wat leuk voor je :D Gefeliciteerd en geniet ervan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat leuk voor je :D Gefeliciteerd en geniet ervan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Arratay schreef:
    Wat leuk! :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, super voor je!


    Tijd voor koffie.

    Het enige waarvoor je af en toe verschijnt is om een topic te plaatsen over je vriend/ex en daarna verdwijn je weer. Maar veel succes anyhow.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gefeliciteerd! ^^

    Ik ben samen met mijn vriend al 1,5 jaar op zoek naar een appartement, maar steeds hebben we pech en grijpen we er net naast....
    Maar ben blij dat jullie uit die enge buurt zijn zeg!

    Ik wens jullie samen heel veel plezier en geluk samen.


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Deilia schreef:
    Het enige waarvoor je af en toe verschijnt is om een topic te plaatsen over je vriend/ex en daarna verdwijn je weer. Maar veel succes anyhow.

    Dit is precies wat ik ook dacht.

    Maar veel geluk samen (:

    Aww, wat lief! Ik ben heel blij voor je c;


    26 - 02 - '16

    Parachutes schreef:
    Gefeliciteerd! Ik vind het heel leuk voor je. ^^


    16 - 09 - '17