• Hallo,
    zoals de meeste onder jullie al weten, wonen mijn vriend en ik sinds een 6-tal maanden samen op zijn appartement.
    Nu hij huurt dat appartement al 1 jaar en moest kiezen of hij zijn huurcontract wou verlengen of niet.
    Nu, wat ik vorige keer niet vermelde, was dat het appartement van mijn vriend in een heel slechte buurt ligt. Het ligt namelijk in een drugsbuurt...
    Boven hem woont en Heroïne-dealer, ander hem een wiet-dealer en langs hem een Coke-dealer.
    Aan de andere kant langs hem woont een ex-gevangene (die zat vast wegens poging tot moord!)...
    Nu heeft hij dus besloten om daar weg te gaan en: (tromgeroffel!!)
    We hebben samen een appartementje gevonden!!
    We kunnen eindelijk officieel gaan samen wonen. We hebben ondertussen ook samen een katje geadopteerd.
    En als extra cadeautje heeft mijn vriend een puppy gereserveerd.
    Binnen 1 maandje krijgen we ons Mechelse herder-puppytje!!
    Mijn leven lijkt ineens zo compleet...
    Hierna nog 2 dingen (trouwen en kindjes :p maar nog niet voor nu) en dan is mijn droom compleet!! =D
    Ik weet dat velen zeiden dat het snel was na 2 maanden samen te gaan wonen, maar bij deze wil ik bewijzen dat het wel kan!! =D
    Sorry, moest dit gewoon kwijt, ik voel me fantastisch!!!

    Xx

    Edit:
    Voor de mensen die vroegen achter foto's van de kat :P hier zijn 2 foto's van ons Fyreauke!! =D


    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 1:07 ]

    Leuuukk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Deilia schreef:
    Het enige waarvoor je af en toe verschijnt is om een topic te plaatsen over je vriend/ex en daarna verdwijn je weer. Maar veel succes anyhow.


    Alleszins veel geluk nog. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk!
    Nu vraag ik me af je katje heet en hoe het hondje gaat heten..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat is echt superleuk voor je en wat geweldig van dat katje en die puppy! Mogen we ook foto's, want je hebt me nieuwsgierig gemaakt haha. (Van die huisdieren dus he :'D)


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    Gefeliciteerd! Ik vind het heel leuk voor je. ^^

    Arthillian schreef:
    Wat leuk!
    Nu vraag ik me af je katje heet en hoe het hondje gaat heten..

    De kat (want hij is al 6 jaar, waarvan hij er bijna 4 en een half int asiel heeft gezeten!! =() heet Fyreau en de hond krijgt een naam die begint met de letter 'F', maar daar we nog niet uit... En ja dat met die F, alle dieren die ik ooit had hun namen begonnen met een F en dat willen wij nu verder zetten xD

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    De kat (want hij is al 6 jaar, waarvan hij er bijna 4 en een half int asiel heeft gezeten!! =() heet Fyreau en de hond krijgt een naam die begint met de letter 'F', maar daar we nog niet uit... En ja dat met die F, alle dieren die ik ooit had hun namen begonnen met een F en dat willen wij nu verder zetten xD

    Führer. (cat)
    Inkoppertje, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een vreselijk mooie kat is dat. O.O
    En veel succes! haha


    Stop holding me under and let me breathe.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    De kat (want hij is al 6 jaar, waarvan hij er bijna 4 en een half int asiel heeft gezeten!! =() heet Fyreau en de hond krijgt een naam die begint met de letter 'F', maar daar we nog niet uit... En ja dat met die F, alle dieren die ik ooit had hun namen begonnen met een F en dat willen wij nu verder zetten xD

    Of je noemt ze Frank en Frey. :Y)

    Bicycle schreef:
    Wat leuk! :]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Deilia schreef:
    Het enige waarvoor je af en toe verschijnt is om een topic te plaatsen over je vriend/ex en daarna verdwijn je weer. Maar veel succes anyhow.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Draculea schreef:
    (...)
    Of je noemt ze Frank en Frey. :Y)

    Helaas heb ik bij mijn mama thuis al een kat die Frey heet (ook mijn kat!) dus dan zou het Frank en Frey de 2e worden xD Nee, we gaan t wat origineler zoeken :p
    ik wilde voor de hond Fenna en mijn vriend wil Febe, dus nog even vechten en zien we wint e :p

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Helaas heb ik bij mijn mama thuis al een kat die Frey heet (ook mijn kat!) dus dan zou het Frank en Frey de 2e worden xD Nee, we gaan t wat origineler zoeken :p
    ik wilde voor de hond Fenna en mijn vriend wil Febe, dus nog even vechten en zien we wint e :p



    Ik stem op Febe.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat een mooi beestje (: En Mechelse Herders zijn prachtig. Denk er wel alsjeblieft goed over na, want die diertjes hebben heel veel aandacht, wandelingen verzorging en opvoeding nodig. Herders zijn ontzettend actieve beestjes.


    ars moriendi

    Fenna is een mooie naam voor een hond.


    "I shut my eyes in order to see.'