• Hi,

    Weet iemand misschien waar ik Pinnacle kan downloaden of in ieder geval een trial ervan?
    Ik heb namelijk eerder een trial van Pinnacle gebruikt die ik nu opnieuw zou kunnen downloaden, omdat mijn pc opnieuw geïnstalleerd is, maar ik kan nu geen site meer vinden, terwijl ik m de vorige keer heb gedownload van de officiële Pinnacle site.

    Can someone help me?

    :) x

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 19:33 ]

    .. Dat is het hele punt van een trial.
    Gewoon op de pinnacle site!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 19:33 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    .. Dat is het hele punt van een trial.


    Het punt van een trial is dat je m een paar dagen kunt testen en aangezien mijn computer nu als het ware nieuw is, kan ik m opnieuw een paar dagen testen, maar ik kan gewoon geen website vinden..

    Deilia schreef:
    .. Dat is het hele punt van een trial.
    Gewoon op de pinnacle site!


    Jup, dat dacht ik ook, maar waar dan haha

    xDayoA schreef:
    (...)

    Jup, dat dacht ik ook, maar waar dan haha


    Ja hahaha ik ben hem ook aan het zoeken. Ik heb hem ook meerdere keren gedownload, misschien hebben ze het eruit gehaald omdat het nogal fraude gevoelig is. Misschien kun je Vegas Pro proberen, ook een erg fijn programma!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Persoonlijk zou ik eerder voor premiere pro gaan met after effects of Magix video deluxe.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Deilia schreef:
    (...)

    Ja hahaha ik ben hem ook aan het zoeken. Ik heb hem ook meerdere keren gedownload, misschien hebben ze het eruit gehaald omdat het nogal fraude gevoelig is. Misschien kun je Vegas Pro proberen, ook een erg fijn programma!


    Ja dat kan helaas. Vegas Pro wilde ik inderdaad ook eens gaan proberen, thanks!

    Taka schreef:
    Persoonlijk zou ik eerder voor premiere pro gaan met after effects of Magix video deluxe.


    Thanks voor de tip!