• het is een liedje dat iedereen even moet luisteren.
    het word gezongen door o.a
    beyonce, mariah Caray.miley cyrus,nicole schrezinger,fergie, carrie underwoord, natasha beddingfield, mary j blige, rihanna, sherryl crow, leona lewis.

    ik ben er vast nog wel wat vergeten. op youtube zijn er veel reacties waarin mensen zeggen dat 1 van de artietsen er niet tussen hoort omdat diegene vals zingt. maar het gaat toch eigenlijk om het idee waarvoor ze het zingen kanker(A)

    wat is jullie mening ?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    tis een mooi liedje, het is echt wel goed dat zoveel artieste zich voor kanker inzette

    miley klinkt daar mss nie zo goe, ma anders heeft ze wel een mooie stem


    You're a star in heaven.

    amai mooi <3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind eigenlijk dat iedereen past, behalve fergie >< Kan der niet aan doen, maar vind niet echt dat die er mooi bij is. Maar het liedje is echt supermooooi! Ö && met zo'n mooie betekenis ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat liedje ookal eerder gehoord, en ik vindt het wel goed dat dat liedje geschreven is.
    En idd, wat maakt het uit of miley er in zit of niet? het gaat om een ding.. Kanker. En ik vindt je echt super dat jij er ies tegen doet meid (A)
    Mijn respect heb je ;)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Eigenlijk wel goed


    Live life limitless.

    cool ^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nog wel mooi, ik had erger verwacht om eerlijk te zijn (A)xD(A)


    Don't get up, I'll get through on my own

    mooi liedje!!!

    Ik vind het echt chique dat ze dat zo allemaal samen gedaan hebben en al x)
    Een mooi liedje ook x)

    JLoveTH, zo goed zeg! 60 km! Kun je 's vertellen waar en wanneer dat nog es gebeurt? :)
    En ik vind het geweldig dat ze het doen tegen kanker! Maar het is niet echt mijn stijl... Maar wél de stijl van velen, dus zeker goed idee, dit lied; het draait nog steeds om waar het gaat he; kanker dus.
    xX Hannah


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ga maar een keer naar de site.

    www.asistershope.org

    daar vind je meer info over de loop over 2 jaar doe ik weer mee. ik sla volgend jaar over omdat het veel inspanning kost en het is ook heel emotioneel.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mooi : )


    Listen to what we're not saying..

    mooi mooi !


    Gilles (ll)

    Ik ga luisteren <3